No i wyszło szydło z wora

Po VINie się okazało, że mam dwuczęściową miskę olejową, nr bagnetu się zgadza i jest to miska gdzie trzeba wlewać 5 litrów oleju. Wskazania czujnika oleju na komputer pokładowy czyli "Sprawdź poziom oleju" to też jakieś przekłamania. Trochę poczytałem na forach angielskich i niemieckich. Teoretycznie ten komunikat powinien pojawiać się kiedy poziom oleju na bagnecie osiąga minimum. U mnie pojawiał się jak olej był poniżej bagnetu, gdzie nawet końcówka była sucha. Na szczęście nie miałem jeszcze czerwonej lampki więc chyba nie zaszkodziłem silnikowi. Teraz mam do połowy wskaźnika, od ostatniej dolewki (czyli od czasu kiedy założyłem wątek, a to było z 600km temu) musiałem uzupełnić kolejnym 1 litrem i w końcu odetkałem dyszę podciśnienia. Jeżdżę już kilka dni po tym zabiegu i póki co nie wywala mi oleju na przepustnicę i jej obudowę z gardzieli. Więc chyba już nie będzie mi tak szybko ubywało. Mam nadzieję, odpukać...