Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[OB & OBFL] X20XEV Dziwne wskazania bagnetu oleju


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
25 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   hohlick

hohlick
  • 304 postów
  • Dołączył: 20-04-2007
  • Skąd: Mrągowo
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 10 maja 2013 - 19:17

przez to, że często dolewam to od kilku lat jeżdżę na lotosie 10w40 i nie narzekam :) dobry olej ;)

#22 OFFLINE   krycha

krycha
  • 184 postów
  • Dołączył: 13-02-2013
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 10 maja 2013 - 19:36

lotosie 10w40

dobry olej


dobry olej to Mobil1 albo Liqui Moly ewentualnie Valvoline;)

#23 OFFLINE   lucas

lucas
  • 387 postów
  • Dołączył: 24-12-2011
  • Skąd: Warszawa

Napisany 10 maja 2013 - 20:17

dobry olej to Mobil1


:masakra:

#24 OFFLINE   krycha

krycha
  • 184 postów
  • Dołączył: 13-02-2013
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 10 maja 2013 - 20:20

:masakra:


O so chosi? a nie dobry? Syntetyki są dobre.

#25 OFFLINE   hohlick

hohlick
  • 304 postów
  • Dołączył: 20-04-2007
  • Skąd: Mrągowo
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 10 maja 2013 - 20:35

O so chosi? a nie dobry? Syntetyki są dobre.



jeden pies, ale wątek nie o tym, więc nie róbmy OT ;)

#26 OFFLINE   hohlick

hohlick
  • 304 postów
  • Dołączył: 20-04-2007
  • Skąd: Mrągowo
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 09 czerwca 2013 - 17:52

No i wyszło szydło z wora :D
Po VINie się okazało, że mam dwuczęściową miskę olejową, nr bagnetu się zgadza i jest to miska gdzie trzeba wlewać 5 litrów oleju. Wskazania czujnika oleju na komputer pokładowy czyli "Sprawdź poziom oleju" to też jakieś przekłamania. Trochę poczytałem na forach angielskich i niemieckich. Teoretycznie ten komunikat powinien pojawiać się kiedy poziom oleju na bagnecie osiąga minimum. U mnie pojawiał się jak olej był poniżej bagnetu, gdzie nawet końcówka była sucha. Na szczęście nie miałem jeszcze czerwonej lampki więc chyba nie zaszkodziłem silnikowi. Teraz mam do połowy wskaźnika, od ostatniej dolewki (czyli od czasu kiedy założyłem wątek, a to było z 600km temu) musiałem uzupełnić kolejnym 1 litrem i w końcu odetkałem dyszę podciśnienia. Jeżdżę już kilka dni po tym zabiegu i póki co nie wywala mi oleju na przepustnicę i jej obudowę z gardzieli. Więc chyba już nie będzie mi tak szybko ubywało. Mam nadzieję, odpukać... :)