

[OB & OBFL] Problem z EGR 2.2 Dti 120 KM
#21
OFFLINE
Napisany 16 marca 2015 - 17:20
dołączam zdjecia, tam gdzie idzie wężyk od egr, między przewodami wsadzony jest jakiś kabelek, wie ktoś co to jest??
#22
OFFLINE
Napisany 16 marca 2015 - 18:48
kup uszczelki pod kolektor i ściągnij całość
trzeba odkręcić przewody od wtrysków
#23
OFFLINE
Napisany 16 marca 2015 - 18:50
pewnie zawalone nagarem fest
kup uszczelki pod kolektor i ściągnij całość
trzeba odkręcić przewody od wtrysków
siłowanie się z tym nic nie da?
#24
OFFLINE
Napisany 16 marca 2015 - 21:12
#25
OFFLINE
Napisany 27 maja 2015 - 16:16
#26
OFFLINE
Napisany 06 lutego 2016 - 21:36
witam wszystkich jetem nowym uzytkownikiem tego forum w zwiazku z tym chcialbym sie przedsitawic ma na imie Bartek ma 32 lata i mieszkam w uk.
Potrzebuje pomocy porad wszystkiego z czym mozecie sie zemna podzielic( informacje) na temat omegi b fl 2,2 dti diagnostyki i napraw.
Mianowicie zakupilem auto i mam pewne problemy mianowicie zaswieca mi sie lampka i gasnie Engine managment roznie przy niskich obrotach i odwrotie.
Prawdopodobnie temat juz byl walkowany ale niemoge sie dokladnie do czegos dokopac.Chcialbym dolaczyc zdjecie z szeregiem bledow i jak byscie mogli mi powiedziec krok po kroku co mam robic i jakich narzedzi bede potrzebowal do naprawy nieszczesnego p0400 ,dzieki
IMG_20160206_135905.jpg 39K
1 pobrań
IMG_20160206_135845.jpg 27,37K
1 pobrań
witam wszystkich jetem nowym uzytkownikiem tego forum w zwiazku z tym chcialbym sie przedsitawic ma na imie Bartek ma 32 lata i mieszkam w uk.
Potrzebuje pomocy porad wszystkiego z czym mozecie sie zemna podzielic( informacje) na temat omegi b fl 2,2 dti diagnostyki i napraw.
Mianowicie zakupilem auto i mam pewne problemy mianowicie zaswieca mi sie lampka i gasnie Engine managment roznie przy niskich obrotach i odwrotie.
Prawdopodobnie temat juz byl walkowany ale niemoge sie dokladnie do czegos dokopac.Chcialbym dolaczyc zdjecie z szeregiem bledow i jak byscie mogli mi powiedziec krok po kroku co mam robic i jakich narzedzi bede potrzebowal do naprawy nieszczesnego p0400 ,dzieki
IMG_20160206_135845.jpg 27,37K
1 pobrań
IMG_20160206_135905.jpg 39K
1 pobrań
#27
OFFLINE
Napisany 07 lutego 2016 - 10:48
Witam te elektrozawory lub elektro zawór od sterowania turbo gdzie się znajduje dokładnie w y22dth jak rownież te filterki o których wspomniałeś ze wyjales. Dodam ze mi autko cieżko pali po nocy , i mam lampkę silnika zapalona czasami. Zajrzałem dziś pod Machę i znalazłem jeden kabel od zaworu egr dochodzący do jakiejs czarnej małej puchy odłączony od wtyczki OUT i zaślepiony . Ktoś pomoze
Odkrecilem egr I odszedl lekko ale nie było uszczelki pod zaworem czy to normalne? Sprawdziłem tez przewody od podciśnienia i trójniki raczej wyglada to dobrze, 3 trojniki zdjąłem i ustami dmuchnąłem w Vac i brzęczały wytwarzały podciśnienie a przewody na oko są okej , zawór egr grzybek się wciska lekko i odbija spowrotem. Nie wiem gdzie i jak zabardzo podłączyć wakumeter żeby sprawdzić ile barów daje bo może tam jest problem . Dodam ze wszystki te czynności wykonywałem ponieważ błąd p0400 mam i traci moc kiedy tylko zechce pod czas jazdy i nie chciałbym żeby się włączył tryb awaryjny. Wieże ze mi pomożecie.dzieki
Edytowany przez Bolo94, 22 lutego 2016 - 08:30.
#28
OFFLINE
Napisany 07 lutego 2016 - 13:43
Ktoś pomoze
filterków szukaj takich jak na zdjęciu
Załączone pliki
#29
OFFLINE
#30
OFFLINE
Napisany 08 lipca 2016 - 16:57
MI PALI TEN SAM SILNIK PO MIESCIE EKONOMICZNIE NIE WIECEJ NIZ 7L A NA TRASIE 120KMH NIE WIECEJ NIZ 6 L
#31
OFFLINE
#32
OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2016 - 08:53
Mi srednio ten silnik pali ok 7 litrów.Podczas ostatniej trasy z rodzinką na pokładzie,wózkiem itp spalanie wyszło 5.8.A fotka to średnia z 400kilometrów