

[OB & OBFL] Problem z EGR 2.2 Dti 120 KM
#1
OFFLINE
Napisany 06 maja 2013 - 19:04
#2
OFFLINE
Napisany 07 maja 2013 - 14:40
#3
OFFLINE
Napisany 07 maja 2013 - 21:07
witam morze trzeba zawór egr wyczyścić lub wymienić bo padła membrana zawór sterujący egr też morzna sprawdzić ....mogą być różne rzeczy np nieszczelności podciśniej pompa wakum zabrudzone elektrozawory nieszczelności przewodów podciśniej poszukaj na forum dużo bylo opisywane na forum
zawór jest wyczyszczony , zawór trzyma podciśnienie , podciśnienia sprawne jest miedzy -7 a -8 na wacumetrze tak jak pisałem na oby zaworach sprawdzałem a turbo działa dobrze , wiec to nie zawór
moze przepływka szwankuje ?
#4
OFFLINE
Napisany 08 maja 2013 - 08:41
#5
OFFLINE
Napisany 08 maja 2013 - 11:18
witam ponownie miałem to samo przewaliłem wszystko egr wakum podciśnienia wzystko i dalej było to samo co ty opisałeś dziesiątki wpięć pod kompa co iny warsztat to ina djagnoza jedni twiwrdzili że pompa następny turbo iny jeszcze elkktrozawory czujnik polłożenia wału ja zrbiłem tak doradził mi gość z taxsi morze to banalne ale pomogło na elektrozaworach tych od sterowania turbo są takie małe filterki poprostu je zdiołem i zapaliłem ome i jak ręką odioł filterki wypukaem i załorzyłem narazie spokuj morze to śmieszne ale warto sprubować
czyli zostawiłes tylko wezyk bez filterka ?
#6
OFFLINE
#7
OFFLINE
Napisany 08 maja 2013 - 11:57
#8
OFFLINE
Napisany 08 maja 2013 - 12:39
#9
OFFLINE
Napisany 08 maja 2013 - 13:24
wszystko jest morzliwe ten silnik a zwłaszcz jego osprzęt jest nieprzewidywalny ja kupiłem to auto bo jest pojemne i wygodne ale ten silnik i zawieszenie do szału mnie czasami doprowadza umnie zepsulo się prawie wszystko co moglo paśc w tym silniku pierwsza padla pompa potem robiłem całe zawieszenie dogrzewacz a od wczoraj stoi na warsztacie bo wysprzęglik padł i tarcza docisk niewspomne o walce z dużym spalaniem ktore z 20 l po trudnej walce spadlo do 8-10 l
sciagnołem filterki i czk ustami dmucham czy scie to sa małe opory , spróbuje je wyczyscic , zaraz jade do wrocka trasa 60 km potem troszke po miescie i zobacze jak bez nich sie bedzie sprawowac zdjołem wszystkie trzy filterki , podłanczałem przed chwila auto pod AutoScannerOpel i po zapaleniu bez nich było 1% po ok minucie poszło do 45% i po minucie spadło do 3% przy dodawaniu gazu na postoju idzie do 5% lub 3% potem znowu wzrasta i zaraz spada.
#10
OFFLINE
Napisany 07 lipca 2014 - 15:32
wymienilem ciagle nic kopci z tlumika nie ma obrotow mocy ??/co to moze by i co sprawdzic lub wymienic

#11
OFFLINE
#12
OFFLINE
Napisany 07 lipca 2014 - 20:23
Poza tym za malo danych kiedy kopci, czy zapala sie kontrolka, czy jest zawsze od momentu odpalenia czy tylko w specyficznych chwilach.
Zero wysiłku z twojej strony bo temat rozwałkowany w wielu wątkach na forum.
#13
OFFLINE
Napisany 08 lipca 2014 - 21:48
a jak znalezc te zaworki elektromagnesy/gdzie sa/
mysle ze to nie zawor kontrolka zapala sie po jakims czasie kopci na poczatku na bialo dopiero jak weidzie na obroty na czaarno
#14
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2015 - 15:12
z góry dzękuję
#15
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2015 - 18:43
bo tylko mi zostało
w obecnym jedna wpadła do głowicy, jedna była prosta, dwie zagięte, pozbyłem się wszystkich(odpadły bez większego oporu) i chyba jednak to był błąd
podciśnienia sprawdzone
edit
uszkodzona była wtyczka przy zaworku podciśnienia egr
auto zapeirdala
#16
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2015 - 23:05
przepustnice w kolektorze mają wpływ na p400 ? bo tylko mi zostało w obecnym jedna wpadła do głowicy, jedna była prosta, dwie zagięte, pozbyłem się wszystkich(odpadły bez większego oporu) i chyba jednak to był błąd podciśnienia sprawdzone edit uszkodzona była wtyczka przy zaworku podciśnienia egr auto zapeirdala
klapy wirowe nie maja wpływu na bład egr-a
ale powinny byc , przydało by sie zamontować nowy (używany) sprawny kolektor z klapami i nowe uszczelki
#17
OFFLINE
Napisany 07 marca 2015 - 11:57
#18
OFFLINE
Napisany 07 marca 2015 - 15:37
#19
OFFLINE
Napisany 07 marca 2015 - 17:18
to ten przewód oznaczony na czerwono? po prostu go wyciągnąć?To jest zawór EGR aby go wyjąć trzeba odkręcić te 2 śrubki i odłączyć przewód podciśnieniowy.
#20
OFFLINE
Napisany 07 marca 2015 - 19:32
ale lepiej jak poszarpiesz się z kolankiem i przewodem niż przy samym egrze