

[OB & OBFL] OMVL Dream XXI - duze spalanie, nie rowna praca na jalowym
#81
OFFLINE
Napisany 23 marca 2014 - 23:28
#82
OFFLINE
Napisany 23 marca 2014 - 23:33
Zobacze jak cewke zmienie... Myslisz ze aeb025 powinien pozwolic na dobre ustawienie/kalibracje systemu lpg?
Napewno na lepsze niż teraz bo system i tak jest strasznie ubogi a z mapem 013 ma jeszcze jedną korekte mniej.Narazie zrób wtryski i zobacz czy przejdzie kalibracje.
#83
OFFLINE
Napisany 30 marca 2014 - 02:30
Ale dlaczego podczas autokaliraci komputer odcinal 4 cylindry???
Gaz chodzi calkiem spoko. Na trasie przy predkosci 130km/h na tempomacie, auto srednio spalilo ponad 13l/100km.
Jest okej spalanie?
#84
OFFLINE
Napisany 30 marca 2014 - 08:36

#85
OFFLINE
Napisany 30 marca 2014 - 10:28
Zmienilem jeda cewke, do tego odkrylem ze 2 z wezykow byly zduszone. To spowodowalo ze kalibraca byla niemozliwa do przeprowadzenia.
Ale dlaczego podczas autokaliraci komputer odcinal 4 cylindry???
Gaz chodzi calkiem spoko. Na trasie przy predkosci 130km/h na tempomacie, auto srednio spalilo ponad 13l/100km.
Jest okej spalanie?
Dlatego się pytałem czy nie przyciąłeś wężyków kolektorem.Wyłączał cylindry bo ecu się ratowało przed ubogą mieszanką.
#86
OFFLINE
Napisany 30 marca 2014 - 10:51
14.2l/100km mi wyszlo. Testowalem ze stala predkoscia na trasie, bez zwalniania i przyspieszania (130km/h)
Zatankowalem. 500m dalej juz bylem na autostradzie, zawrocilem po okolo 50km i do tej samej stacji pojechalem, wlalem ponad 14l.
Na benzynce niecale 9.5-10l/100km przy tej samej predkoci wychodzi.
Cisnienie mam ustawione na 1.1bar
Map sensor AEB013 - nie pokazuje cisnienia MAP w programie. Nigdy nie pokazywal.
Wtryski LPG dzialaja okej - dopiero co je zregenerowalem (REG STD)
Czy winny moze byc Map Sensor?
#87
OFFLINE
#88
OFFLINE
Napisany 30 marca 2014 - 12:16
Dysze: 2.7mm
Cisnienie na redu: 1.2 typ HP
MAP: 0.35 też aeb013 i pokazywał poprawnie
Spalanie nigdy nie było niższe niż 11,5litra/100
Może zatankowałeś na kijowej stacji, że takie spalanie wyszło?
Z tego co wiem, to sonda musi być w tych instalacjach podłczona, bo głównie na tym opiera się cała kalibracja. Za bogato czy za ubogo i komputer dostosowuje odpowiednią mieszankę, ale tutaj mogę się mylić. Wtryski powinny być jednakowej oporności. Dziwne, że sterownik tego nie wykrył.
http://www.fesautoga....0.8.315_IC.zip
Skorzystaj z tego softu, będziesz mógł ręcznie mapę ustawić, w deflautowym programie pozostaje tylko kalibracja. Jak będziesz edytował to pozostawiaj wartości domyślne, nie procentowe. Dobrze by było gdybyś zrobił parę zdjęć jak masz gaz założony.
#89
OFFLINE
Napisany 30 marca 2014 - 18:09
Ani w tej omedze ani w 2.5V6, map sensor nie pokazywal mi nigdy cisnienia. Okablowanie jest okej. Auto na gazie chodzi bardzo ladnie.
W 2.5 srednia z trasy i miasa mialem na poziomie 15l/100km a akos jej nie zylowalem. ez bylo duzo.
Dysze mam rozwiercone na 2.8mm.
Hp - 1.1bara
#90
OFFLINE
Napisany 30 marca 2014 - 18:14
Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2
#91
OFFLINE
Napisany 30 marca 2014 - 19:47

#92
OFFLINE
Napisany 30 marca 2014 - 21:31
Podłączenie sond nie ma żadnego wpływu na kalibracje.Sondy w tej instalacji niczym nie sterują.Ecu opiera się w większości na wskazaniach czasu wtrysku i map sensorze.Ustawione macie zle bo sterownik wprowadza korekty pod ciśnienie 1.7bar(HP).Dla ciśnienia 1.2bar ustawia się na MP!
Radzę najpierw przeczytać instrukcję(mozna ściągnąć dla KING-a bo to to samo) a potem regulować bo przez takie porady to nigdy nie dojdziecie do ładu z instalacją.
Moj blad, przyznaje sie. Teraz w logach starych widzialem, ze mam 1.2 MP. Co nie zmienia faktu ze dysze sa za duze i cisnienie mogloby byc wyzsze. Do 150 km wychodzil ori omvl reduktor mp i do dwustu paru typ omvl hp.
Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2
#93
OFFLINE
Napisany 31 marca 2014 - 20:58
#94
OFFLINE
Napisany 31 marca 2014 - 23:53
#95
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2014 - 12:49
po lewej sa czasy wtryskow, u gory obroty... a cala reszta?
Co oznacza np 109 przy czasie 2.5ms i 500obr?
Dobra juz wiem... w instrukcji jest

#96
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2014 - 22:13
#97
OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2014 - 12:40
Jak ustawiac bede mapy podczas jazdy, to skad mam wiedziec ze dobrze ustawilem?
#98
OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2014 - 20:11
#99
OFFLINE
#100
OFFLINE
Napisany 07 kwietnia 2014 - 23:03
Niech mi ktos wytlumaczy o co chodzi w mapie od omvl....
po lewej sa czasy wtryskow, u gory obroty... a cala reszta?
Co oznacza np 109 przy czasie 2.5ms i 500obr?
Dobra juz wiem... w instrukcji jest
Jak tak ci wychodzi na mapie to zle masz dobrane dysze do ciśnienia.Na wolnych jest duuuzo za bogato i na wysokich pewnie też duzo podlewa.Czyli regulacja skopana na samym początku i po kalibracji wychodzą głupoty i mape masz pewnie na bardzo bogato,stąd te spalanie.Poczytaj najlepiej instrukcje od staga w jaki sposób ustawić mnożnik.