pompa vac jest jedna także jak masz nieszczelność to możesz go nie mieć także tak jak Beast napisał vacuometr do ręki i sprawdzać jakie jest VACunie sprawdzalem jeszcze egr ale natknalem sie na pewien problem bo pokrętło od nawiewów zmieniajace nadmuch na szybe/nogi/twarz itp nie zmienia mi. tj caly czas na szybe leci mimo ze ustawiam na twarz to dmucha w szybe z tego co pamietam to takie pokretla tez sa na podcisnienie. i teraz pytanie czy to idzie tymi samymy przewodami co to "podcisnienie" pod maską? bo jezeli tak to juz chyba wszystko wyjasnia?


[OB & OBFL] Błąd P0400-3 i P0100-6 2.0dti Samochód strasznie słaby zamulony
Rozpoczęte przez
bombastic112
, 29 mar 2013, 14:28
26 odpowiedzi na ten temat
#21
OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2013 - 16:41
#22
OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2013 - 16:49
niestety nie mam takiego przyządu wiec bede musiał to komus zawiezc zeby mi to sprawdził. ewentualnie kupie sobie ten bajer i mi sie przyda na przyszłość. mam nadzieje ze drogi nie jest
#23
OFFLINE
Napisany 07 kwietnia 2013 - 07:32
W moim przypadku P0400 w 2.0dti syna pokazywal sie jak jak mial nieszczelnosc w ukladzie od egr do turbo. Wystarczyl jeden pekniety wezyk od spodu i stan awaryny, kontrolka silnika i brak mocy. Posprawdzaj, czy wszystkie wezyki sa podpiete i czy zaden nie jest pekniety np od spody jak to bylo w viki syna. Po wymianie 6cm wezyka auto jedzie jak nowe.
Warto sprawszic podcisnieniem przelewy wtryskow. Jesli beda puszczac to troszke roboty z rozbieraniem, zeby wymienicnuszczelniacze trawersow. Jesli zas nie beda puszczac, to tak samo sprawdz wezyki przelewowe podcisnieniem. U syna jeden plastikowy trojnik byl pekniety i tampedybautonsie zapowietrzalo
Warto sprawszic podcisnieniem przelewy wtryskow. Jesli beda puszczac to troszke roboty z rozbieraniem, zeby wymienicnuszczelniacze trawersow. Jesli zas nie beda puszczac, to tak samo sprawdz wezyki przelewowe podcisnieniem. U syna jeden plastikowy trojnik byl pekniety i tampedybautonsie zapowietrzalo
#24
OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2013 - 18:43
Witam problem rozwiązany.
pęknięty trójnik i zabity elektrozaworek. po przepłukaniu e-zaworka i wymianie wszystkich przewodów podciśnienia i trójników na nowe samochód znów żyje.
dziękuje za zainteresowanie tematem i pozdrawiam tych którzy pomagali. temat zamknięty.
pęknięty trójnik i zabity elektrozaworek. po przepłukaniu e-zaworka i wymianie wszystkich przewodów podciśnienia i trójników na nowe samochód znów żyje.
dziękuje za zainteresowanie tematem i pozdrawiam tych którzy pomagali. temat zamknięty.
#25
OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2015 - 15:58
Ktoś mi podpowie co to może być.
samochód przechodzi niekiedy w tryb awaryjny, np. na 4 biegu rozpędzam od 60 do ok 120 obroty 3.200 - 3.300 i ciach tryb awaryjny, reset kluczykiem i dalej jest ok.
wydaje mi się że słabiej ciągnie i sporo pali ok 11 l średnio.
silnik kręci się wyżej nawet na 4 biegu, ale muszę ja rozpędzić na 3 i wtedy wszystko jest ok.
nie chcę się z babcią rozstawać ale i nie chcę żeby mnie nagle zawiodła.
POMOCY
samochód przechodzi niekiedy w tryb awaryjny, np. na 4 biegu rozpędzam od 60 do ok 120 obroty 3.200 - 3.300 i ciach tryb awaryjny, reset kluczykiem i dalej jest ok.
wydaje mi się że słabiej ciągnie i sporo pali ok 11 l średnio.
silnik kręci się wyżej nawet na 4 biegu, ale muszę ja rozpędzić na 3 i wtedy wszystko jest ok.
nie chcę się z babcią rozstawać ale i nie chcę żeby mnie nagle zawiodła.
POMOCY
#26
OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2015 - 17:25
P0100 Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza. Miałem kiedyś ten sam problem i po wymianie przepływki wszystko wróciło do normy.
#27
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2016 - 10:32
pompa vac jest jedna także jak masz nieszczelność to możesz go nie mieć także tak jak Beast napisał vacuometr do ręki i sprawdzać jakie jest VACu
odkrecilem egr I odszedl lekko ale nie było uszczelki pod zaworem czy to normalne? Sprawdziłem tez przewody od podciśnienia i trójniki raczej wyglada to dobrze, 3 trojniki zdjąłem i ustami dmuchnąłem w Vac i brzęczały wytwarzały podciśnienie a przewody na oko są okej , zawór egr grzybek się wciska lekko i odbija spowrotem. Nie wiem gdzie i jak zabardzo podłączyć wakumeter żeby sprawdzić ile barów daje bo może tam jest problem . Dodam ze wszystki te czynności wykonywałem ponieważ błąd p0400 mam i traci moc kiedy tylko zechce pod czas jazdy i nie chciałbym żeby się włączył tryb awaryjny. Wieże ze mi pomożecie.