

[OB & OBFL] Błąd P0400-3 i P0100-6 2.0dti Samochód strasznie słaby zamulony
#1
OFFLINE
Napisany 29 marca 2013 - 14:28
od momentu odebrania swojej omegi z naprawy zauwazylem ze auto jest słabsze i w ogole nie ma przyspieszenia kreci do 3tys na 1biegu na na 2,3,4,5 to ciezko zlapac te 3tys i w ogole vmax to 120km/h podjechalem na kompa wyskoczylo mi masa bledow. kumpel je skasowal i kazal przyjechac za 2 h i zobaczyc czy sie bledy nie pokaza ponownie. otóż pokazały sie ale tylko dwa Błąd P0400-3 i P0100-6 a nie tak jak szybciej z 5/6 co powoduje te błędy? bede wdzieczny za pomoc.
#2
OFFLINE
Napisany 29 marca 2013 - 15:36
#3
OFFLINE
Napisany 29 marca 2013 - 20:03
#4
OFFLINE
Napisany 29 marca 2013 - 20:27
#5
OFFLINE
Napisany 29 marca 2013 - 20:34
naprawiaj pompe wtryskówa. Przed oddaniem jej do naprawy to sam szukałem przyczyny co mogło się zepsuć. Wydaje mi się ze to może któryś wezyk jest zje płaczony. Nie mam schematu żeby to sprawdzić dodam ze moja mama na astre 2 z takim samym silnikiem może to ulatwi mi znalezienie jakiejś przyczyny. Ale czy węże w astrze 0są tak samo jak w omedze? Oby to nie przepływka...
poprzeglądaj podciśnienia..P0400 to zazwyczaj problem podciśnień..sprawdz czy przewody nie są poparciałe..od tego zcznij
#6
OFFLINE
Napisany 30 marca 2013 - 09:47
koledzy mi tez doradzaja ze moze katalizator jest zapchany. moze tak być ?
#7
OFFLINE
Napisany 30 marca 2013 - 10:36
#8
OFFLINE
Napisany 01 kwietnia 2013 - 07:51
koledzy mi tez doradzaja ze moze katalizator jest zapchany. moze tak być ?
może tak być ale to jak ogarniesz to co jest najbardziej prawdopodobne...stan wężyków podciśnień sprawdziłeś?
#9
OFFLINE
Napisany 01 kwietnia 2013 - 14:39
niby mam prawidłowo te wezyki podłączone tam gdzie Vac to ida od pompy wacum wiec to raczej powinno byc dobre. łopatki w turbinie sie kręcą. jakies bezpieczniki moga byc od tego?
no i kolejny problem. Jak sprawdzalem wszystkie przewody i te gumy od turba to skorcilo mnie zeby sciagnac Przewody przelewowe wtryskow i sobie w niego dmuchlem i teraz auto nie chce odpalic mozliwe ze sie zapowietrzył ?
#10
OFFLINE
Napisany 01 kwietnia 2013 - 20:36
no i kolejny problem. Jak sprawdzalem wszystkie przewody i te gumy od turba to skorcilo mnie zeby sciagnac Przewody przelewowe wtryskow i sobie w niego dmuchlem i teraz auto nie chce odpalic mozliwe ze sie zapowietrzył ?
To układ do odpowietrzenia teraz:D
#11
OFFLINE
Napisany 01 kwietnia 2013 - 21:08
Przewody przelewowe wtryskow i sobie w niego dmuchlem i teraz auto nie chce odpalic mozliwe ze sie zapowietrzył ?
Raczej wątpliwa sprawa... Powinien uruchomić się normalnie/ ewentualnie musiałbyś ciut dłużej pokręcić rozrusznikiem ;D
#12
OFFLINE
Napisany 01 kwietnia 2013 - 21:09
Raczej wątpliwa sprawa... Powinien uruchomić się normalnie/ ewentualnie musiałbyś ciut dłużej pokręcić rozrusznikiem ;D
Nie wprowadzaj w blad jak nie masz zielonego pojęcia.
podmienilem przepływke od matki. miala ten sam numer i dalej nic. sprawdziłem węzyki i zaden nie jest pękniety. moze ten egr ma jakis wplyw na to? nie wiem jak to sprawdzic ? jak sie egr sprawdza czy jest dobry?
niby mam prawidłowo te wezyki podłączone tam gdzie Vac to ida od pompy wacum wiec to raczej powinno byc dobre. łopatki w turbinie sie kręcą. jakies bezpieczniki moga byc od tego?
no i kolejny problem. Jak sprawdzalem wszystkie przewody i te gumy od turba to skorcilo mnie zeby sciagnac Przewody przelewowe wtryskow i sobie w niego dmuchlem i teraz auto nie chce odpalic mozliwe ze sie zapowietrzył ?
Oczywiście ze sie zapowietrzyl. Odpwoetrz i odpal. Nie krec na pusto bo zarzniesz pompe. Co do p0400 wakuometr w łapę i zmierz podcisnienie. Egr sprawdzisz pompka z vakuometrem. Zaciagnij -0, 8 powinien trzymac. Tak samo reszta
#13
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2013 - 06:54
Raczej wątpliwa sprawa... Powinien uruchomić się normalnie/ ewentualnie musiałbyś ciut dłużej pokręcić rozrusznikiem ;D
No,niebezpieczna ta porada trochę...

#14
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2013 - 13:04
zaczalem odpowietrzac juz raz akumulator padl i ropa w przewodzie od wtrysku jak sie nie pokazala tak nie pokazuje. znacie jakis lepszy sposób na odpowietrzanie? ja sciaglem 2rurki od wtryskow i krece i czekam az sie pokazuje ropa ale sie nie pokazuje. co polecacie zrobic?
#15
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2013 - 13:17
zaczalem odpowietrzac juz raz akumulator padl i ropa w przewodzie od wtrysku jak sie nie pokazala tak nie pokazuje. znacie jakis lepszy sposób na odpowietrzanie? ja sciaglem 2rurki od wtryskow i krece i czekam az sie pokazuje ropa ale sie nie pokazuje. co polecacie zrobic?
sam na wlasne zyczenie zacierasz sobie pompe. odpowietrzasz poprzez zaciagniecie pompka paliwa przez przewod od przelewu idacy w strone pompe.
#16
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2013 - 17:04
ale dalej sieje zamułe. chyba sie zdenerwuje i kupie nowe przewody podcisnienia i wymienie.
jak sie sprawdza egr czy jest sprawny? moze te zaworki co do nich ida węze są zepsute? mozna jakos wyczyscic czy cos?
#17
OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2013 - 16:16
#18
OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2013 - 17:23
juz raz wykrecilem egr czyscilem ten grzybek i tam grzybek dosyć ciężko było wciśnąc ale wcisną się. spróbuje jeszcze raz sprawdzic z tym przytkaniem palcem.
#19
OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2013 - 17:44
#20
OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2013 - 15:27