

[OB & OBFL] Catera - Omega
#81
OFFLINE
Napisany 24 czerwca 2013 - 11:09
Jak?? => Tak!!
#82
OFFLINE
Napisany 24 czerwca 2013 - 11:25
z jeszcze raz tyle co sam grill.Ile może kosztować wysyłka takiego grilla do PL

#83
OFFLINE
#84
OFFLINE
Napisany 24 czerwca 2013 - 13:17
Jakie clo? Jak wysle jako gift, to nie bedzie cla. A ceny wiekszej niz podklokietnik to nie wyniesie.+ cło
#85
OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2013 - 08:11
Przy okazji jeszcze takie pytanko czy Catera I miała w przednim podłokietniku uchwyt na kubek??Jeśli tak to jak to wyglądało??Czy trzeba kupić cały podłokietnik, czy z tunelem, czy wystarczy sam "wkład"??
PS.
A jakby ktoś chciał wiedzieć to nowy grill do Catery I kosztuje w ASO Cadillaca w okolicach NY 200$
Jak?? => Tak!!
#86
OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2013 - 08:48
PS.
A jakby ktoś chciał wiedzieć to nowy grill do Catery I kosztuje w ASO Cadillaca w okolicach NY 200$
A moja używka niedawno za 200zł poszła w PL

#88
OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2013 - 15:01
Tego nie dopytałem ale chyba bez...Bo to w końcu jakby nie było osobna cześć...
To listwa pewnie dodatkową stówkę warta :hihi:
#89
OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2013 - 15:29
A jakby ktoś chciał wiedzieć to nowy grill do Catery I kosztuje w ASO Cadillaca w okolicach NY 200$[/QUOTE]
a całe auto 900$
http://www.crashesca...=14267091&sat=1
#90
OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2013 - 15:55
a całe auto 900$
http://www.crashesca...=14267091&sat=1
Tylko przesyłka samego grilla, a przywiezienie całego auta to już większa różnica kosztów

#91
OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2013 - 17:51

Zamówi się kontener do Gdyni i za przesyłkę zapłaci się tylko raz

#92
OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2013 - 20:02
Rarytasy do catery są tak drogie, że byłoby to nawet na progu opłacalności.Tylko przesyłka samego grilla, a przywiezienie całego auta to już większa różnica kosztów
Samo cło, vat, akcyza i co tam jeszcze trzeba zapłacić to kilka ładnych tysięcy, a gdzie kontener, transport auta po USA i PL?
#93
OFFLINE
#94
OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2013 - 20:43
Rarytasy do catery są tak drogie, że byłoby to nawet na progu opłacalności.
Tylko sprzedaj później klapę od tej catery za tysiaka czy 1,5 tysia... z pewnością pójdzie od razu :hihi:
#95
OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2013 - 21:07

ale skoro jednemu trzeba grill i listwy, drugiemu klapa, innemu zegary itd to coś by wymyślił.
Jaki jest orientacyjny koszt dostawy auta zza wielkiej wody?
#96
OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2013 - 21:17
Zawsze trzeba zainwestować i poczekać
ale skoro jednemu trzeba grill i listwy, drugiemu klapa, innemu zegary itd to coś by wymyślił.
Jaki jest orientacyjny koszt dostawy auta zza wielkiej wody?
Sam transport kontenerem to jakieś 1200-1300$, dochodzi jeszcze transport po USA i opłaty w PL (cło, akcyza, VAT):
"Koszty sprowadzenia samochodów osobowych spoza Unii Europejskiej:
- Podstawa naliczania cła: wartość transakcji powiększona o dodatkowe koszty transportu pojazdu i ewentualnego ubezpieczenia do granic Unii.
- Podstawa naliczania akcyzy: wartość celna powiększona o należne cło.
- Podstawa naliczania VAT: wartość celna powiększona o należne cło i podatek akcyzowy.
- Stawka celna - 10% (dot. m.in. USA i Kanady ), 0% - kraje EFTA (np. Norwegia, Szwajcaria).
- Stawki akcyzy: pojemność silnika do 2000 ccm - 3,1%, powyżej 2000 ccm - 13,6%."
Czyli: catera - 900$, transport: 1200$, cło: 210$, akcyza: 314$, VAT: 604$, nie licząc innych kosztów masz w sumie 3228$...
#97
OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2013 - 21:25
Niemalże w każdej marce nawet niemieckiej warto brać części zza oceanu bo się opłaci mimo 2krotnego pływania po wielkiej wodzie..przykład zawieszenie pneumatyczne do allroada-cena 1/3 co u nas z transportem pod dom.
#98
OFFLINE
#100
OFFLINE
Napisany 01 lipca 2013 - 01:43
