mój też litr/1000km ale przymierzam się do remontu
Ja do wymiany jednostki... na 3.0 raczej już...
Napisany 25 kwietnia 2013 - 17:28
mój też litr/1000km ale przymierzam się do remontu
Napisany 28 kwietnia 2013 - 14:13
Napisany 29 kwietnia 2013 - 06:37
Od wymiany do wymiany nie dolewam . Zmieniam co 10 tys km. Robiłem głowice full remont i nigdzie wycieków nie mam. Na bagnecie może z max 1cm ubędzie
Napisany 29 kwietnia 2013 - 20:51
Napisany 29 kwietnia 2013 - 22:38
Napisany 29 kwietnia 2013 - 22:43
Napisany 30 kwietnia 2013 - 06:50
widze ze nie jest fajnie z tym zużycie oleju w silnikach ecotec u mnie to sie objawia tym ze przy odpaleniu autka pojawia sie z tyłu chmura niebieskiego dymu
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówNapisany 30 kwietnia 2013 - 18:59
uszczelniacze się skończyły
ogólnie to że te silniki lekko obchodzą się z olejem powoduje też że dobrze znoszą gaz
Napisany 01 maja 2013 - 12:29
Napisany 01 maja 2013 - 20:13
uszczelniacze się skończyły
ogólnie to że te silniki lekko obchodzą się z olejem powoduje też że dobrze znoszą gaz
Napisany 01 czerwca 2013 - 22:37
Napisany 01 czerwca 2013 - 22:52
to umnie cos nie tak po od wymiany do wymiany nie dolewam, wymiana co 10000 km
Napisany 02 czerwca 2013 - 07:55
Napisany 03 czerwca 2013 - 21:33
Napisany 03 czerwca 2013 - 21:37
Napisany 03 czerwca 2013 - 21:44
Napisany 03 czerwca 2013 - 21:56
to trochę nie za dużo by było? bo na 1000km by zużywała 750ml, a na 10000km by chlała 7,5 litra, to by w między czasie wychodziła jeszcze jedna wymiana tego oleju.norma liczona na 100km. Nic nowego kazde auto cos tam lyka czasem niezawuwazalnie . Nawet nowe.
Napisany 03 czerwca 2013 - 21:56
Napisany 03 czerwca 2013 - 22:00
Napisany 03 czerwca 2013 - 22:03
1 litr w benzyniaku na 1000km to juz zlomega
W Twoim przypadku jak z rana chmurka to moze uszczelniacze zaworowe
A jaki olej lejesz?
750ml i wiecej oznacza kaplice serca