Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Demontaż głowicy Opel Omega 2.0 16v


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
23 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   Maniak1

Maniak1
  • 10 postów
  • Dołączył: 07-09-2013

Napisany 17 grudnia 2014 - 22:48

No w końcu ktoś coś :) Jeśli planowałeś tak dużo to ja bym takiej chyba wcale nie robił i poszukał innej.
Czyli składam na uszczelce normalnej, Elring.

#22 OFFLINE   pawel80

pawel80
  • 1 004 postów
  • Dołączył: 23-05-2009
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 18 grudnia 2014 - 16:02

No w końcu ktoś coś :) Jeśli planowałeś tak dużo to ja bym takiej chyba wcale nie robił i poszukał innej.
Czyli składam na uszczelce normalnej, Elring.


śmiało normalna uszczelka , bez obaw.

co do "rekordzistki" , nie robił byś? :D a ja muszę bo to moja praca :D

#23 OFFLINE   JJdzej

JJdzej
  • 1 752 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Skąd: Tczew/Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 18 grudnia 2014 - 17:31

Na tym jednym cylindrze była głowica czysta i tłok pewnie też jest bo tam był przeciek wody.
Zastanów się dlaczego Ci wypaliło, zajrzyj do LPG

#24 OFFLINE   Maniak1

Maniak1
  • 10 postów
  • Dołączył: 07-09-2013

Napisany 24 grudnia 2014 - 00:10

Tak tlok od strony sprzegla jest czysty a komora spalania w glowicy czarna ale wilgotna, reszta byla jasna i sucha... wiecie co to moglo byc??