

Temperatura silnika po dolaniu płynu.
#21
OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2013 - 15:19
Polecam wymianę korka zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego profilaktycznie co 2 lata (koszt poniżej 10 PLN).
#22
OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2013 - 17:41
#23
OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2013 - 18:00
#24
OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2013 - 22:03
Wez bzdur nie pisz. Jeszcze nie widzialem zeby sie komus udalo odpowietrzyc korkiem do spuszczania plynuOdpowietrz(na chłodnicy powinien być zaworek do odpowietrzenia po prawej stronie na dole)

#25
OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2013 - 22:55
#26
OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2013 - 23:03
Kupuj chlodnice. Klejenie w tym miejscu pomoze jak umarlemu kadzidlo i tylko bedziesz plakal ze plynu dolewasz.Musze to jakoś skleić czy pozgrzewać na ciepło bo nie mam zamiaru chlodnicy kupować
#27
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2013 - 09:43



Przy okazji ciekawostka - w firmie gdzie kupowałem chłodnicę facet mówił że wszystkie chłodnice od omeg V mają w chłodnicy trochę szlamu, tylko nikt nie wie czemu.
#28
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2013 - 12:12
Musze to jakoś skleić czy pozgrzewać na ciepło bo nie mam zamiaru chlodnicy kupować.
Oczywiście możesz próbować spawania, twój cyrk, twoje małpy. Jeśli jednak chcesz posłuchać opinii wynikających z doświadczenia kup nową. Uważaj jedynie na ukształtowanie górnej części, żeby obudowa wiatraka pasowała jak trzeba. Oczywiście jest gdzieś zakład wymieniający boczne części z tworzywa, nie pamiętam gdzie w Wawie, ale wymiana chłodnicy na nową to w sumie lepsze i technicznie i w ogólnym rachunku finansowo rozwiązanie.
#29
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2013 - 12:37
jak chcesz mieć dobrze zrobioną chłodnicę, to mogę polecić Ci w Łodzi zakład, który zrobi to naprawdę dobrze. Sam wymieniałem tam w zeszłym roku swoją i temat ogarnęli wzorowo.
#30
OFFLINE
#31
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2013 - 12:50
#32
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2013 - 20:55
#33
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2013 - 21:01
Panowie auto złożone ,wymianiłem sobie czujnik załączania wentylatora na mniejszy ktory 1 stopien ma przy 96stopniach ,auto odpowietrzone nie grzeje się teraz na wolnych i w ogole sie nie grzeje ogólnie. Nie jeden silnik robiłem już spokojnie wiem co jest dobre dla mojego samochodu panowie. pozdrawiam
Dolny był trzy pinowy czy górny:D
#34
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2013 - 21:06
górny.I to on odpowiada za włączanie obu prędkości wentylatora.Dolny był trzy pinowy czy górny
#35
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2013 - 21:33
Zalezy ktory bo sa 2
Dolny ma 2 pozycje, gorny - jedna. A jak Ci plyn tak pieknie wywala korkiem to zobacz przy okazji czy zawor trojdrozny tez sie nie rozciekl.
Pytałem ze względu na to że różnie jest to podawane i różnie jest montowane i czy zależy to od modelu lub czy z klimatem lub bez.Umiejscowienie tego czujnika jest ważne czy nie i jaki ma wpływ na temp załączania wiatraków ze względu na rozkład temp, na różnych wysokościach chłodnicy.Przecież im wyżej jest zainstalowany czujnik tym większa temperaturę odczytuje i odwrotnie.
:)Jak ma być w ori:D
#36
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2013 - 21:39
górny.I to on odpowiada za włączanie obu prędkości wentylatora.
U mnie górny jest dwupinowy,a dolny trzy i ten ten dolny występuje w dwóch wersjach-do klimy i bez klimy.
#37
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2013 - 21:47
Zawsze trzy piny i mostkowanie ich na przemian włącza pierwszy oraz drugi bieg wentylatora.
#38
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2013 - 21:52

Alle alle od czego to zależ czy jest to tylko fantazja lub jedno:piwo:za dużo podczas naprawy:)
#39
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2013 - 21:53
Nie widziałem V-ki aby górny czujnik miała dwu pinowy a grzebałem juz przy nie jednej.
Zawsze trzy piny i mostkowanie ich na przemian włącza pierwszy oraz drugi bieg wentylatora.
U mnie dolny czujni wygląda dokładnie jak z tego linka:
http://moto.allegro....2916484921.html
#40
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2013 - 22:06