olej jak galareta w 2,5 TD
#1 OFFLINE
Napisany 29 września 2007 - 22:18
#2 OFFLINE
Napisany 29 września 2007 - 23:01
jak poza olejem ok to poco spraedawać?? ja w swojej
a i jeszcze jedno, wyjaśnij swój podpis bo nie rozumiem ja mam tds, a dlaczego ?? bo to silnik rodem z bmw, omega ma oznaczenie td, a w rzeczywistości to TDI. bo BMW jak i oma posiada intercoller, a różnica między nimi to 20km wynika ona z zastosowania w omie mniej wydajnej turbo sprężarki.
a więc w realu to wykastrowany przez sprężarkę TDS z BMW 525
#3 OFFLINE
Napisany 29 września 2007 - 23:10
a co do doktorka to nie wiem. silnik ma suchy. a cisnienie oleju dobre. kontrolka oleju zapala sie po kilku sekundach po zgaszeniu silnika
#4 OFFLINE
Napisany 29 września 2007 - 23:22
#5 OFFLINE
Napisany 29 września 2007 - 23:49
Nie martw się - wymień olej i będzie ok..
#6 OFFLINE
Napisany 29 września 2007 - 23:51
#7 OFFLINE
Napisany 30 września 2007 - 00:06
jak trzeba a 15w40 to dlatego że nikt niema pojęcia co tam
było a tak masz spokój :mrgreen:
#8 OFFLINE
Napisany 30 września 2007 - 00:08
#9 OFFLINE
Napisany 30 września 2007 - 00:25
prawie karzdy tak ma chyba że te nowe bo posiadaja
filtry cząstek stałych w układzie wydechowym
moja czasem jak się wkręci zbyt wysoko to też puści chmurkę
a o olej trzeba dbać bo to dieselek i lubi mieć olej zmieniany na czas
to nie benzyna w której olej jest praktycznie ciągle czyściutki
w moim escorcie od wymiany do wymiany olej jest ciągle
żółciutki jak miodek a w dieselku zarz robi sie czarny
ale to norma przez to wymiany powinny być systematyczne
#10 OFFLINE
Napisany 30 września 2007 - 00:29
#11 OFFLINE
Napisany 30 września 2007 - 07:58
#12 OFFLINE
Napisany 30 września 2007 - 08:17
PS
Dlaczego nalałeś 15w40? Ja bym zalał 10w40...
#13 OFFLINE
Napisany 30 września 2007 - 08:18
I tak zróbale zalecali mi ponowna wymiane po przejechaniu 1000km
#14 OFFLINE
Napisany 30 września 2007 - 08:43
#15 OFFLINE
Napisany 30 września 2007 - 10:19
#16 OFFLINE
Napisany 30 września 2007 - 10:27
kluske tyle ze kombi i 2,0i 16V w ktorej korbowody podczas jazdy ujrzaly swiatlo dzienne. tloki lezaly sobie w misce olejowej i z tego co sie dowiedzialem to jest to czesty przypadek w tym motorku....
#17 OFFLINE
Napisany 30 września 2007 - 10:34
#18 OFFLINE
Napisany 30 września 2007 - 11:13
#19 OFFLINE
Napisany 30 września 2007 - 11:18
co do kopcenia to napisałem juz w którymś z twoich tematów , ale nie mogę odszukać (tyle ich jest :razz:
#20 OFFLINE
Napisany 30 września 2007 - 11:22
zapfen ale czy przy takim przebiegu mozna lac polsyntetyk?? tym bardziej ze wlalem juz mineral?