

[OB & OBFL] 2.0DTI Odpaliła i zgasła. nie pali na plaku POMOCY!!
#1
OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2013 - 17:06
jestem posiadaczem opla omegi od niedawna, silnik 2.0Dti 100km rok 98 Sedan.
mam otóż z nią problem pewnego razu zostalo zatankowane do niej paliwo na kiepskiej stacji duzo tego nie bylo okolo 10 litrow i było to wlane na pusty bak. zrobilem trosze na tym paliwie i raz jak chcialem gdzies jechac było w tedy jakies -15Stopni wsiadłem do auta odpaliło normalnie gdy chciałem ruszyc ruszyło tylko 2 metry i zgasło. przestraszyłem sie ze paliwo zamarzło wiec zlałem wszystko paliwo i auto do ciepłego garażu i tam sie mordowałem odpalając go. niestety bez zadnego rezultatu bo nie chciał odpalic nawet na plaku. wymieniłem filtr paliwa zalełem go ropą i dalej nic auto nawet sie nie odezwie. przyjechał gosc z kompem bo wyskoczył mi Check i podłączylismy kompa i okazało sie ze są nastepujace błędy 1501 immobiliser 1345Pompa wtryskowa 1660 Zawor odcinajacy paliwo 1651 Can - Bus 1631Sterownik pompy Wtryskowej.
co to mogło paść stawiam na sterownik pompy ?
błąd pt. immobiliser był spowodowany tylko dlatego ze mam imobiliser na guazik i nie odpale auta dopóki go nie wcisne w momencie podlaczania komputera guzik nie byl wcisniety i według mnie dlatego bład sie taki wyswietlił
co mam robic ? jakies porady sugestie?
#2
OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2013 - 17:26
Posprawdzaj przy pompie wszystkie połaczenia elektryczne...prawdopodobnie sterownik pompy wariuje lub padł..może to immobilajzer bo to chyba on włancza i wyłancza zawór odcinający paliwo..
#3
OFFLINE
#4
OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2013 - 18:58
jak dla mnie immo
może niech spróbuje sprawdzić zawór odcinający na krótko...ale jak syfu nalał to nie wiem..na razie ma sporo podpowiedzi..trza poczekać na kolegi ruch..
#5
OFFLINE
#6
OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2013 - 20:53
#7
OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2013 - 20:58
#8
OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2013 - 21:12
a nie wiesz w ktorym on w ogole bedzie miejscu? na widoku gdzies czy ukryty?
Ten zawór jest chyba w pompie albo przy niej...może odezwie się ktoś kto to robił..poszukaj na forum,był temat 2.0 dti nie odpala czy jakoś tak...
#9
OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2013 - 21:12
plakiem musisz dobrze popsikać zeby załapał, jeśli psikasz przed turbiną to chwile trza kręcić, jeśli psikasz w kollektor ssący odrazu działa,
nie widze związku żeby na plaka nie palił silnik
jeśli nie odpowietrzyłeś układu paliwowego ciężko będzie odpalić
#10
OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2013 - 21:19
pompa nie pada tak odrazu, chyba że juz wcześniej mialeś problemy z mocą, odpaleniem itp,
plakiem musisz dobrze popsikać zeby załapał, jeśli psikasz przed turbiną to chwile trza kręcić, jeśli psikasz w kollektor ssący odrazu działa,
nie widze związku żeby na plaka nie palił silnik
jeśli nie odpowietrzyłeś układu paliwowego ciężko będzie odpalić
no właśnie trochę mnie to dziwi że nie zagadała mu na plaku...może Ty wiesz coś o tej pompie u kolegi...gdzie może być zawór odcinający i jak go sprawdzić?? czy wogóle napięcie do niego do chodzi....
a może faktycznie jest solidnie zapowietrzony silnik...\
bsje27 poradziłeś sobie z tym 2.5 dti?
#11
OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2013 - 21:24
#12
OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2013 - 21:25
#13
OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2013 - 21:28
BSJE27 Autko mam dopiero 4 miesiąc zawsze paliło idealnie na -15 nawet świec dobrze nie grzałem paliło na strzała jak nigdy w oplach.
#14
OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2013 - 21:31
2.0dti ma vp44
taki mały schemat http://www.elektroda...pic1619000.html
#15
OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2013 - 21:31
#16
OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2013 - 21:33
ja sciagam filt powietrza nastepnie przepływke bo przepływki plaków nie lubią i mu psikam w ta "dziure" nie raz juz łapie taki skok obrotów minimalny i zdycha.
BSJE27 Autko mam dopiero 4 miesiąc zawsze paliło idealnie na -15 nawet świec dobrze nie grzałem paliło na strzała jak nigdy w oplach.
odpowietrz układ paliwowy, popuść nakrętkę na wtryskiwaczu a druga osoba niech da na rozruch, paliwo powinno nię pojawić
#17
OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2013 - 21:37
myslalem ze to swiece bezpieczniki wszystko sprawdzone i dalej nic.
ja mu waliłem prosto w turbine w zasadzie w samą turbine.
z tym wtryskiwaczem to jak to byle jaką popuśćić czy musze wszystkie?
#18
OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2013 - 21:39
aku musisz mieć dobre, albo kable i drugi samochód podstaw
jeden wtryskiwacz popuść, jak będzie dobrze tryskać paliwem powinien odpalić, jeśli paliwo się pojawi a będzie łapać to zakręć a popusć na innym
#19
OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2013 - 21:40
#20
OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2013 - 21:42