Nie każda ośmiozaworówka jest bezkolizyjna. Jeśli ktoś jednak sądzi inaczej, to proszę zdjąć pasek rozrządu w Omedze i zakręcić silnikiem. Owocnego remontu

Dziękuję za uwagę.
Napisany 06 stycznia 2013 - 22:24
Napisany 06 stycznia 2013 - 22:25
W OB 2.0 8V jest kolizyjny. W Vectrach, Astrach i innych Calibrach były bezkolizyjne.
Nie każda ośmiozaworówka jest bezkolizyjna.
Dziękuję za uwagę.
Napisany 06 stycznia 2013 - 22:47
W OB 2.0 8V jest kolizyjny. W Vectrach, Astrach i innych Calibrach były bezkolizyjne.
Nie każda ośmiozaworówka jest bezkolizyjna. Jeśli ktoś jednak sądzi inaczej, to proszę zdjąć pasek rozrządu w Omedze i zakręcić silnikiem. Owocnego remontuOby był tani.
Dziękuję za uwagę.
Napisany 06 stycznia 2013 - 22:54
Napisany 06 stycznia 2013 - 22:57
Nie byłbym taki pewien.Nie mniej jednak silnik np z calibry/Vectry/Astry 2.0 8V można zamontować w Omedze B.
Napisany 06 stycznia 2013 - 22:59
Napisany 06 stycznia 2013 - 22:59
mozna, moznaNie byłbym taki pewien.
Napisany 06 stycznia 2013 - 23:17
mozna, mozna
Ty masz jak oryginalnie w Omedze silnik X20SE - "kolizyjny", w Calibrze np. jest silnik C20NE bezkolizyjnyNie każda ośmiozaworówka jest bezkolizyjna.
to jak to rozumieć?? albo każda jest kolizyjna albo nie,bo z tego co wiem to w omedze b 2.0 8v jest jeden rodzaj silnika.
Napisany 07 stycznia 2013 - 01:17
http://imageshack.us/photo/my-images/362/dsc00533id4.jpg/[/url]
Napisany 07 stycznia 2013 - 09:12
Napisany 07 stycznia 2013 - 18:03
tomspeed
austin ile w trasie Twoje 2.0 8V spala?
Napisany 27 lutego 2013 - 07:13
Napisany 27 lutego 2013 - 08:25
Napisany 27 lutego 2013 - 08:47
W dużej mierze zależy to od kierowcy. Jak w coś przydupczysz to bedzie kolizyjny. Jak bezpiecznie jeździsz to bezkolizyjny. To taki suchar
A na poważnie to bezkolizyjny.
Napisany 27 lutego 2013 - 08:55
czyli rozumiem że przy urwaniu paska silnik po prostu zgasnie
sory że tak dopytuję ale co post to inna opinia więc już zgłupiałem
Napisany 27 lutego 2013 - 09:02
Napisany 27 lutego 2013 - 09:02
zalezne od predkosci obrotowej silnika