Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Prośba o opinie 2.0 8V LPG 96r.


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
58 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   ChemikPL

ChemikPL
  • 3 postów
  • Dołączył: 02-01-2013

Napisany 02 stycznia 2013 - 19:37

Witam serdecznie, szukam pierwszego auta dla siebie, a że od zawsze lubiłem auta luksusowe, zacząłem interesować się Omegą. Mógłbym prosić o ocenę tego samochodu? http://otomoto.pl/op...-C27424356.html. Sprzedający jest z mojej miejscowości więc będę mógł je obejrzeć, jednak czy jest w ogóle sens? Dziękuję i pozdrawiam.

#2 OFFLINE   kirfilek

kirfilek

    hekenara sama riko to po

  • 191 postów
  • Dołączył: 14-09-2012

Napisany 02 stycznia 2013 - 19:42

ja bym jej nawet nie jechał oglądać ;)

#3 OFFLINE   Aros

Aros

    3.7 + LSD :D

  • 1 764 postów
  • Dołączył: 03-06-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 02 stycznia 2013 - 19:43

Kiera z nową poduchą i fotele z pierwszych roczników? Coś ten przód taki ie spasowany... na 4 i 5 foto widać jak maska odstaje.. chyba że źle ustawiona:P Jak z Twojej okolicy to może warto zobaczyć:) przynajmniej dużo nie Stracisz w razie co:P

#4 OFFLINE   Sn00pyLDZ

Sn00pyLDZ

    V8.....:]

  • 81 postów
  • Dołączył: 05-08-2012
  • Skąd: Łódź - Retkinia

Napisany 02 stycznia 2013 - 19:44

ja bym jej nawet nie jechał oglądać ;)


Maska sie cos nie schodzi jak na moj gust lewy tyl tez cos nie bardzo, rozumiem, ze to nie jest nowe auto no ale... autem z klockow lego to chyba nikt niechce jezdzic :) Odpusc.

#5 OFFLINE   ChemikPL

ChemikPL
  • 3 postów
  • Dołączył: 02-01-2013

Napisany 02 stycznia 2013 - 19:48

Rozumiem, więc nawet nie zawracam sobie głowy. A co powiecie o tej? http://moto.allegro....2892333247.html

#6 OFFLINE   wandrzej840717

wandrzej840717
  • 75 postów
  • Dołączył: 22-01-2011

Napisany 02 stycznia 2013 - 20:53

Nie wiemy jak stan techniczny tej omegi,środek wygląda przyzwoicie ale na zewnątrz szału to to nie robi,jak dla mnie żeby nie te wgniecenia i pęknięcia i taka rdza to można by ją bliżej obejrzeć,ale jaka cena taki towar,poza tym ja osobiście boje sie automatu.

#7 OFFLINE   use

use
  • 20 postów
  • Dołączył: 14-02-2012

Napisany 02 stycznia 2013 - 21:08

Rozumiem, więc nawet nie zawracam sobie głowy. A co powiecie o tej? http://moto.allegro....2892333247.html


Ta zdecydowanie lepsza od tej pierwszej mimo tych usterek zewnętrznych. Na 6 airbagów jednak bym nie liczył.

#8 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 stycznia 2013 - 21:18

Poobijana w cholerę. Policz, że z 1000 pójdzie na zrobienie przecierek i wgniotek. Lepiej znaleźć za 1000 droższą i nic nie robić.

#9 OFFLINE   RysiuGT

RysiuGT

    Project never completed...

  • 965 postów
  • Dołączył: 13-02-2011
  • Skąd: Sulejów\Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 02 stycznia 2013 - 21:22

Mi cos tez lewy przod nie pasuje. Cos pod lampa jest a nie widac lewego blotnika. Tez bym odpuscil. Chyba ze jestes sam w stanie to zrobic to wyniesie Cie to niewielkie pieniadze.

#10 OFFLINE   wandrzej840717

wandrzej840717
  • 75 postów
  • Dołączył: 22-01-2011

Napisany 02 stycznia 2013 - 21:30

Tak jak piszę poniżej lakiernik mało nie łyknie,chyba że masz znajomego lakiernika

#11 OFFLINE   arnixx

arnixx

    Klubowy "Król Julian"

  • 766 postów
  • Dołączył: 15-12-2010
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 03 stycznia 2013 - 01:47

http://moto.allegro....2896762300.html

#12 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 stycznia 2013 - 01:52

Szyby na korbkę, brak klimy, szmatex na siedzeniach. Bida okropna.

#13 OFFLINE   warjat500

warjat500
  • 179 postów
  • Dołączył: 04-12-2009
  • Skąd: MAZOWIECKIE!!!
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 03 stycznia 2013 - 06:51

sluchaj jest taki temat na pierwsze auto to moze sie i by nadawala, silnik rzywotny mialem ome 2 sztuki z takim motorem wyszalalem sie na nich konkretnie nic do silnika nie dolozylem.
ale zeby tam gosc prawde pisal. tam napewno ksenonow nie ma to sa lampy soczewkowe i pewnie jeszcze je dokupil (DEPO FIRMA) bo te stare pewnie matowe i zwykle byly.
widac ze to prosta oma bez elektryki.
napewno zaj bwygodne mam taka w kombi tylko 16 zaworow.
na pierwsze auto napewno sie nadaje, mnie osobiscie ten kolor nie odpowiada. Twoj wybor przemysl jeszcze sprawe i moja rada nie sugeruj sie ze tania jest jest tego duzo na allegro ,lepiej zaplacic troszke wiecej niz masz pozniej wkladac w nia.
pozdro

#14 OFFLINE   wandrzej840717

wandrzej840717
  • 75 postów
  • Dołączył: 22-01-2011

Napisany 03 stycznia 2013 - 10:53

Kolega ma racje kupisz stare dziadostwo to drugie tyle w nią wsadzisz żeby wszystko działało taj jak powinno,ja bym dał sobie spokój i poszukał czegoś nowszego,wybór oczywiście należy do Ciebie.

#15 OFFLINE   ChemikPL

ChemikPL
  • 3 postów
  • Dołączył: 02-01-2013

Napisany 03 stycznia 2013 - 21:04

Wiem że mogę się wpakować na minę. Jednak co do białej, naczytałem się sporo o tym silniku 8V i to tylko sprawiło że chcę ją pojechać zobaczyć. Przekonuje mnie też lista wymienionych rzeczy, zwłaszcza rozrząd, amory, tuleje i łączniki stabilizatora. To że była bita od przodu i od tyłu to nawet nie podlega dyskusji. Widać to na pierwszy rzut oka na zdjęciach (klapa bagażnika przy lampie lewa strona, oraz maska na 1szym zdjęciu prawy dolny róg, oraz późniejsze, odstaje). Ale jeżeli zostało to porządnie zabezpieczone to czemu nie. Jednak sam sobie zaprzeczam, bo gdyby było to robione porządnie, to nie by nie odstawało. Przebiegu się tez nie boje, bardziej wolę omegę z 300 tyś niż z 140 przez 17 lat ;)

Kusi trwałość silnika i ilość wymienionych części. Odstrasza stan wizualny. Chciałbym tym autem pojeździć minimum z 2/3 lata, i to przy niskich kosztach. A właśnie, jak jest z spalaniem tego silnika? Miesięcznie przejeżdżam ok 600km, oraz mam bardzo lekką nogę. Jeżdżę normalnie, a dopiero gdy jest taka potrzeba, to jadę szybciej.

Update:// pisałem do właściciela, mówi że nie zna wypadkowej przeszłości auta ponieważ nie ma go od nowości, oraz że jutro zakłada reduktor gazu przez co cena to 3500 już bez negocjacji.

#16 OFFLINE   sylwia0807

sylwia0807
  • 30 postów
  • Dołączył: 15-09-2011
  • Skąd: Chojnice
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0i 8v C20NE

Napisany 03 stycznia 2013 - 22:56

2.0 8v
Poprzednia w sedanie spalała między 8 a 9 l. na trasie. Obecna kombi potrzebuje od 9,5 do 10,5l -waga robi swoje :) Jeśli chodzi o spalanie to ważna jest jakość gazu,rodzaj instalacji,ustawienia "gazowników". Co do jakości gazu-kiedyś wracając z gór zatankowaliśmy gaz w Nowej Rudzie,Omka (sedan) szła cudownie a średnie spalanie wyniosło poniżej 7 l. -przy praktycznie pełnym obciążeniu (2 dorosłych,3 dzieci i na ful załadowany bagażnik+ butla z gazem 60 l.) Szok normalnie! Benzyny nie wiem ile zjadają na 100km bo używana była/jest tylko na rozruch :)
Co do silnika- bezkolizyjny, prosty, niczym niedobrym nie zaskoczy. U mnie jest to trzeci taki silnik w trzecim samochodzie.

#17 OFFLINE   wandrzej840717

wandrzej840717
  • 75 postów
  • Dołączył: 22-01-2011

Napisany 03 stycznia 2013 - 22:58

Nie chcę cię zniechęcać,ja bym sobie omegę odpuścił bo za te pieniądze to ciężko będzie znaleźć omegę w takim stanie żeby dobrze jeździła i mało trzeba było w nią inwestować.Co do tego silnika 2.0 8v to powiem Ci tak,mam taki w swojej omedze,trzy lata nią pomykam i jestem zadowolony silnik prosty i tani w utrzymaniu.Codziennie dojeżdżam do pracy 15 km,latem pali 10 litrów bęzyny,zimą jak są mrozy 12 litrów bęzyny,oczywiście dojeżdżając do pracy,a w trasie 8 litrów bęzyny,dodam tylko tyle że to jest słaby silnik jak do tej masy ale daje rade chociaż chciałoby się więcej,obawiam się że na gazie będziesz miał problemy z wyprzedzaniem,może trochę przesadzam ale nie wiele na gazie szału nie będzie,mnie jedynie denerwuje w omegach układ kierowniczy i zawieszenie,tuleje itd,wymiana jest droga bo tanie zamienniki nie dają sobie rady,omega to drogi samochód w utrzymaniu.Sam bym na coś zmienił bo zaczyna się rdza pokazywać ale nie wiem na jakie auto zamienić.

#18 OFFLINE   use

use
  • 20 postów
  • Dołączył: 14-02-2012

Napisany 03 stycznia 2013 - 23:48

Kusi trwałość silnika i ilość wymienionych części. Odstrasza stan wizualny. Chciałbym tym autem pojeździć minimum z 2/3 lata, i to przy niskich kosztach. A właśnie, jak jest z spalaniem tego silnika? Miesięcznie przejeżdżam ok 600km, oraz mam bardzo lekką nogę. Jeżdżę normalnie, a dopiero gdy jest taka potrzeba, to jadę szybciej.


U mnie srednio 10l lpg.

#19 OFFLINE   maniutek

maniutek

    Omega? Po raz szósty?

  • 395 postów
  • Dołączył: 09-11-2008
  • Skąd: Ożarów Mazowiecki(k.W-wy)
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 04 stycznia 2013 - 01:37

,obawiam się że na gazie będziesz miał problemy z wyprzedzaniem,może trochę przesadzam ale nie wiele na gazie szału nie będzie

Na podstawie czego tak twierdzisz? moze c20ne w Twojej omedze B tak ma, ale X20se naprawde daje sobie rade i z wyprzedzaniem. Trudno, trzeba zdredukowac wczesniej i faktycznie troszke jej depnac, ale nie zniechecaj kolegi, bo pomysli, ze to naprawde jakies muły typu Punto z silniiem 1,1. Od siebie tylko dodam, iz prawidlowo wyregulowany gaz nie pozwoli odczuc roznicy miedzy jazda na benzynie a na gazie.

#20 OFFLINE   Piotrek MV6

Piotrek MV6
  • 6 postów
  • Dołączył: 05-08-2012
  • Skąd: Żmigród

Napisany 04 stycznia 2013 - 10:01

Jeżdżę często ojca OB kombi z silnikiem 8v i może wyścigówką nie jest, ale do normalnej jazdy w zupełności wystarczy. Tym bardziej, że kolega pisał, że ma lekką nogę. Ojciec nakręcił nią już 100 tys. na instalacji lpg II generacji i z silnikiem nic nie było robione, pomimo 300 tys. na liczniku (a ile ma w rzeczywistości nie wiadomo). Spalanie średnio wychodzi około 11 litrów. Jeżeli kolega chce omegę dość ekonomiczną i bezawaryjną to ten silnik będzie dobrym wyborem. Warto byłoby trochę dołożyć i poszukać bardziej zadbanej sztuki, co niestety nie jest łatwe, ale powinno zaprocentować w przyszłości bezawaryjną jazdą. Też długo szukałem sedana z tym motorem, ale znaleźć z przyzwoitym wyposażaniem jest niestety ciężko, dlatego wybór padł na v6. Pozdrawiam.