Albo pochrzanione katy pochylenia.nie masz zbieżności


[OB & OBFL] Bardzo prowadza podczas hamowania
#21
OFFLINE
#22
OFFLINE
Napisany 28 lutego 2013 - 16:56
#23
OFFLINE
Napisany 28 lutego 2013 - 18:26
#24
OFFLINE
#25
OFFLINE
Napisany 28 lutego 2013 - 20:12
a sprawdzałeś łożysko przed zbieżnością?
Kolego jakie lozysko i czy lozysko ma cos do zbieznosci?
#26
OFFLINE
Napisany 28 lutego 2013 - 20:26
Lemforder to jest jedyna opcja.I moze polecisz jakas dobra firme tuleji
#27
OFFLINE
Napisany 28 lutego 2013 - 20:32
#28
OFFLINE
Napisany 28 lutego 2013 - 23:11

#29
OFFLINE
Napisany 01 marca 2013 - 05:47
Kolego jakie lozysko i czy lozysko ma cos do zbieznosci?
xax3 ma rację, wybite łożysko piasty powoduje luzy i też ma wpływ na zbieżność
#30
OFFLINE
Napisany 01 marca 2013 - 15:43
xax3 ma rację, wybite łożysko piasty powoduje luzy i też ma wpływ na zbieżność
no dobrze ale jeśli by się zacierało to napewno bym slyszał wiec raczej lozysko jest ok ale dobrze wiedzieć bo prawdę mówiac nigdy bym nie pomyślał ze ma wplyw
#31
OFFLINE
Napisany 01 marca 2013 - 16:16
#32
OFFLINE
Napisany 01 marca 2013 - 20:31
Dziekuje Panowie za pomoc i porady Pozdrawiam
#33
OFFLINE
Napisany 01 marca 2013 - 23:53
#34
OFFLINE
Napisany 02 marca 2013 - 13:58
Ale tulejki renomowanej niemieckiej firmy hans pries vel topran sa w jeszcze bardziej przyzwoitej cenie w granicach chyba 20 zetaCzy ja wiem czy lemfordery są takie drogie? 55 zł za dużą tulejką to przyzwoita cena.

#35
OFFLINE
Napisany 02 marca 2013 - 16:15
#36
OFFLINE
Napisany 02 marca 2013 - 22:29
#37
OFFLINE
Napisany 03 marca 2013 - 10:36
ja za swoje Lemfoldery zapłaciłem 275 z przesyłką z czego tylko jedna strona pozostała wymieniona bo w lewej przy wyciskaniu pękł wahacz i poszedł na śmieci :szpital:
Ja się nie pierniczyłem z wyciskaniem tulejek. Wyrwałem je na żywca. Majzelek i młotek i je rozprułem. 5 minut z jedną. A te z bmw wlazły jak w masełko na imadle:D
#38
OFFLINE
Napisany 03 marca 2013 - 10:38
Drążki kierownicze ok, tuleja wspornika lemforder, tuleje duże lem od bmw, małe lem, piasty przód skf, amory roczne bilstein, poduchy amorów ok;
Jakoś w wakacje zmieniłem hamulce przód i tył: Mikoda tarcze, raicam klocki, przed zimą bicie przy hamowaniu z powyżej 100 km/h. Wymienione tarcze przód na tanie, i klocki raicam, około 2 miesięcy ok, potem znowu to samo! W zimę zainwestowałem w tarcze trw, klocki bosch, i co? Coraz bardziej zaczyna bić, czyli problem powraca, nawet na takich tarczach!
Podpowiecie co jeszcze mogę zrobić, co sprawdzić? Bo trzecie tarcze same z siebie chyba by się nie zwichrowały!

Pozdrawiam
#39
OFFLINE
#40
OFFLINE
Napisany 03 marca 2013 - 11:11
co rozumiesz przez słowo bić? prowadzi na boki czy co?
Bicie na kierownicy i czasem na którąś stronę ściągnie...
