Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[OB & OBFL] Bardzo prowadza podczas hamowania


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
46 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 28 lutego 2013 - 13:48

nie masz zbieżności

Albo pochrzanione katy pochylenia.

#22 OFFLINE   Bastard666

Bastard666
  • 26 postów
  • Dołączył: 03-03-2012
  • Skąd: Lubaczow

Napisany 28 lutego 2013 - 16:56

Panowie sciagalem dzis kola i jest tak klocki to juz sie skonczyly nie wiem czy ma to jakis wplyw jutro kupie i zaloze nowe a po 2 przy dokrecaniu kola zaczelo mi dziwnie chodzic do przodu i tylu czy moze to oznaczac ze tuleja sa za miekkie i przez to auto szaleje przy hamowaniu? a co do zbieznosci to przy wymianie tuleji wymienialem koncowki drazkow i ustawialem zbieznosc a opony tnie 1 i 2 od srodka;/

#23 OFFLINE   morgon

morgon
  • 108 postów
  • Dołączył: 20-08-2010
  • Skąd: Buczkowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 28 lutego 2013 - 18:26

Skoro koło Ci chodzi przód tył, to coś jest nie tak. Tuleje mogły dostać luzu, czy sam sworzeń wachacza. W każdym razie nawet, jeśli ustawiłeś zbieżność, to na tych luzach koło w czasie pracy i tak żyje swoim życiem i stąd Cię ściąga i temu też masz ścięte opony.

#24 OFFLINE   xax3

xax3
  • 1 264 postów
  • Dołączył: 01-11-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 28 lutego 2013 - 19:22

a sprawdzałeś łożysko przed zbieżnością?

#25 OFFLINE   Bastard666

Bastard666
  • 26 postów
  • Dołączył: 03-03-2012
  • Skąd: Lubaczow

Napisany 28 lutego 2013 - 20:12

czyli co Kolego proponujesz zmienic jeszcze raz tuleje i sworznie ? I moze polecisz jakas dobra firme tuleji w jakiejs normalnej cenie a i czy przy wymianie konieczna jest zbieznosc?

a sprawdzałeś łożysko przed zbieżnością?


Kolego jakie lozysko i czy lozysko ma cos do zbieznosci?

#26 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 28 lutego 2013 - 20:26

I moze polecisz jakas dobra firme tuleji

Lemforder to jest jedyna opcja.

#27 OFFLINE   Bastard666

Bastard666
  • 26 postów
  • Dołączył: 03-03-2012
  • Skąd: Lubaczow

Napisany 28 lutego 2013 - 20:32

No nie sa tanie;/ no ale chyba bede zmuszony. Tak to jest jak sie kupi zakatowane auto.

#28 OFFLINE   awhaker

awhaker

    Czytamy AWUHAKER... :D

  • 905 postów
  • Dołączył: 08-04-2012
  • Skąd: Koło
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.0i C30NE

Napisany 28 lutego 2013 - 23:11

Lemforder wyjdzie taniej niż kilkakrotny zakup delfi febi itd i montaż u mechanika ;)

#29 OFFLINE   morgon

morgon
  • 108 postów
  • Dołączył: 20-08-2010
  • Skąd: Buczkowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 01 marca 2013 - 05:47

Kolego jakie lozysko i czy lozysko ma cos do zbieznosci?


xax3 ma rację, wybite łożysko piasty powoduje luzy i też ma wpływ na zbieżność

#30 OFFLINE   Bastard666

Bastard666
  • 26 postów
  • Dołączył: 03-03-2012
  • Skąd: Lubaczow

Napisany 01 marca 2013 - 15:43

zmienilem dzis klocki przestalo sciagac na lewo ale przy hamowaniu jak bym nie trzymal kierownicy to wale do rowu jak nic miata kierownica prawo lewo wiec na 80% tuleje poszy ehh

xax3 ma rację, wybite łożysko piasty powoduje luzy i też ma wpływ na zbieżność


no dobrze ale jeśli by się zacierało to napewno bym slyszał wiec raczej lozysko jest ok ale dobrze wiedzieć bo prawdę mówiac nigdy bym nie pomyślał ze ma wplyw

#31 OFFLINE   morgon

morgon
  • 108 postów
  • Dołączył: 20-08-2010
  • Skąd: Buczkowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 01 marca 2013 - 16:16

Mi kiedyś Bastard666 łożysko nie wyło a miało luz. Musisz sprawdzić co jest nie tak. Podjedź sobie nawet na SKP i za ok. 30 zeta sprawdzą Ci zawieszenie

#32 OFFLINE   Bastard666

Bastard666
  • 26 postów
  • Dołączył: 03-03-2012
  • Skąd: Lubaczow

Napisany 01 marca 2013 - 20:31

I tak musze zrobic bo tych ala mechanikow to juz mam dosc

Dziekuje Panowie za pomoc i porady Pozdrawiam

#33 OFFLINE   cugiel

cugiel
  • 1 678 postów
  • Dołączył: 19-01-2009
  • Skąd: Letterkenny
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 01 marca 2013 - 23:53

Czy ja wiem czy lemfordery są takie drogie? 55 zł za dużą tulejką to przyzwoita cena.

#34 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 02 marca 2013 - 13:58

Czy ja wiem czy lemfordery są takie drogie? 55 zł za dużą tulejką to przyzwoita cena.

Ale tulejki renomowanej niemieckiej firmy hans pries vel topran sa w jeszcze bardziej przyzwoitej cenie w granicach chyba 20 zeta :lol:

#35 OFFLINE   Bastard666

Bastard666
  • 26 postów
  • Dołączył: 03-03-2012
  • Skąd: Lubaczow

Napisany 02 marca 2013 - 16:15

No u mnie za obie strony trzeba zaplacic 220zl +mechanik ale to i tak taniej niz na allegro

#36 OFFLINE   xax3

xax3
  • 1 264 postów
  • Dołączył: 01-11-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 02 marca 2013 - 22:29

ja za swoje Lemfoldery zapłaciłem 275 z przesyłką z czego tylko jedna strona pozostała wymieniona bo w lewej przy wyciskaniu pękł wahacz i poszedł na śmieci :szpital:

#37 OFFLINE   cugiel

cugiel
  • 1 678 postów
  • Dołączył: 19-01-2009
  • Skąd: Letterkenny
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 marca 2013 - 10:36

ja za swoje Lemfoldery zapłaciłem 275 z przesyłką z czego tylko jedna strona pozostała wymieniona bo w lewej przy wyciskaniu pękł wahacz i poszedł na śmieci :szpital:


Ja się nie pierniczyłem z wyciskaniem tulejek. Wyrwałem je na żywca. Majzelek i młotek i je rozprułem. 5 minut z jedną. A te z bmw wlazły jak w masełko na imadle:D

#38 OFFLINE   superkudrel

superkudrel
  • 92 postów
  • Dołączył: 17-06-2011
  • Skąd: Kraśnik
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 marca 2013 - 10:38

U mnie z hamulcami już brakuje pomysłów:

Drążki kierownicze ok, tuleja wspornika lemforder, tuleje duże lem od bmw, małe lem, piasty przód skf, amory roczne bilstein, poduchy amorów ok;

Jakoś w wakacje zmieniłem hamulce przód i tył: Mikoda tarcze, raicam klocki, przed zimą bicie przy hamowaniu z powyżej 100 km/h. Wymienione tarcze przód na tanie, i klocki raicam, około 2 miesięcy ok, potem znowu to samo! W zimę zainwestowałem w tarcze trw, klocki bosch, i co? Coraz bardziej zaczyna bić, czyli problem powraca, nawet na takich tarczach!

Podpowiecie co jeszcze mogę zrobić, co sprawdzić? Bo trzecie tarcze same z siebie chyba by się nie zwichrowały!:masakra:

Pozdrawiam

#39 OFFLINE   xax3

xax3
  • 1 264 postów
  • Dołączył: 01-11-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 03 marca 2013 - 11:01

co rozumiesz przez słowo bić? prowadzi na boki czy co?

#40 OFFLINE   superkudrel

superkudrel
  • 92 postów
  • Dołączył: 17-06-2011
  • Skąd: Kraśnik
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 marca 2013 - 11:11

co rozumiesz przez słowo bić? prowadzi na boki czy co?



Bicie na kierownicy i czasem na którąś stronę ściągnie...:(