


rozleciał się rozrząd ! silnik działa!
#21
OFFLINE
Napisany 30 listopada 2012 - 23:32

#22
OFFLINE
Napisany 30 listopada 2012 - 23:36
#23
OFFLINE
Napisany 30 listopada 2012 - 23:56

#24
OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2013 - 11:44


#25
OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2013 - 11:10
Podczas jazdy ok 80 km/h pekl mi pasek klinowy ktory wpad pod pasek rozrzadu no i na moje nieszczecie przeskoczyl pasek na wale o 4 zeby,na walkach nie tkniete.Dodam ze omcia nie zgaslo chodzila rowno na wolnych obrotach,tylko ze zaczelo grac na glowicach .Scholowalem auto laweta,ustawilem rozrzad odpalilem auto pracuje rowno i cicho.I teraz moje pytanie bo nie zdzazylem zmiezyc kompresji,czy musialo dojsc do kolizji zaworow,czy raczej zciagac odrazu glowice.Czy pokrzywionych zaworach wogole by odpalil?
#26
OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2013 - 11:19
Witam
Podczas jazdy ok 80 km/h pekl mi pasek klinowy ktory wpad pod pasek rozrzadu no i na moje nieszczecie przeskoczyl pasek na wale o 4 zeby,na walkach nie tkniete.Dodam ze omcia nie zgaslo chodzila rowno na wolnych obrotach,tylko ze zaczelo grac na glowicach .Scholowalem auto laweta,ustawilem rozrzad odpalilem auto pracuje rowno i cicho.I teraz moje pytanie bo nie zdzazylem zmiezyc kompresji,czy musialo dojsc do kolizji zaworow,czy raczej zciagac odrazu glowice.Czy pokrzywionych zaworach wogole by odpalil?
Jakby było cos nie tak to by nie chodził równo sprawdź ciśnienie na tlokach
Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
#27
OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2013 - 12:55
#28
OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2013 - 13:00
#29
OFFLINE
#30
OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2013 - 13:12
Scholowalem auto laweta,ustawilem rozrzad odpalilem auto pracuje rowno i cicho.
Ale miałeś fart, jeśli jest tak jak piszesz to nie musisz niczego się bać, zawory nie dostały po pupie, ale fart.
#31
OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2013 - 17:52
#32
OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2013 - 19:33
Witam
Podczas jazdy ok 80 km/h pekl mi pasek klinowy ktory wpad pod pasek rozrzadu no i na moje nieszczecie przeskoczyl pasek na wale o 4 zeby,na walkach nie tkniete.Dodam ze omcia nie zgaslo chodzila rowno na wolnych obrotach,tylko ze zaczelo grac na glowicach .Scholowalem auto laweta,ustawilem rozrzad odpalilem auto pracuje rowno i cicho.I teraz moje pytanie bo nie zdzazylem zmiezyc kompresji,czy musialo dojsc do kolizji zaworow,czy raczej zciagac odrazu glowice.Czy pokrzywionych zaworach wogole by odpalil?
U mnie jak ruszałem ze świateł, (ze trzy lata temu to było) pękł mi pasek rozrządu - narobiło mi tyle bałaganu że ho ho. 24 zawory do wymiany, gniazda zaworowe popękane itd. Na szczęście tłoki i korbowody były całe , żaden nie zdąrzył wyjść bokiem i udało mi się to jakoś szybko ogarnąć. W tym wypadku zawierzyłem sprzedawcy że pasek był wymieniany przy 160 t km. Może i był wymieniany wtedy, ale celowo nie dodał że licznik był cofany:oonie:. To jest przestroga dla wszystkich co kupują stare samochody. Pierwsze trzeba wymienić rozrząd.
#33
OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2013 - 23:01
#34
OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2013 - 23:20
POMÓŻMY KINDZE
http://pomoz.eu/
#35
OFFLINE
Napisany 01 lipca 2013 - 08:18
Witam
Podczas jazdy ok 80 km/h pekl mi pasek klinowy ktory wpad pod pasek rozrzadu no i na moje nieszczecie przeskoczyl pasek na wale o 4 zeby,na walkach nie tkniete.Dodam ze omcia nie zgaslo chodzila rowno na wolnych obrotach,tylko ze zaczelo grac na glowicach .Scholowalem auto laweta,ustawilem rozrzad odpalilem auto pracuje rowno i cicho.I teraz moje pytanie bo nie zdzazylem zmiezyc kompresji,czy musialo dojsc do kolizji zaworow,czy raczej zciagac odrazu glowice.Czy pokrzywionych zaworach wogole by odpalil?
Jeśli to co piszesz stało się w V-ce to na prawdę dużo szczęścia bo jeśli w 2.0 8v to nic nowego bo jest to silnik bezkolizyjny

Jeśli silnik chodzi tak jak przed incydentem to będzie git :ok:
#36
OFFLINE
Napisany 01 lipca 2013 - 17:34
Jeśli to co piszesz stało się w V-ce to na prawdę dużo szczęścia bo jeśli w 2.0 8v to nic nowego bo jest to silnik bezkolizyjny
Jeśli silnik chodzi tak jak przed incydentem to będzie git :ok:
Silnik 2.0 8V jest kolizyjny, jest mowa o tym na forum.
#37
OFFLINE
Napisany 01 lipca 2013 - 18:10
Jeśli to co piszesz stało się w V-ce to na prawdę dużo szczęścia bo jeśli w 2.0 8v to nic nowego bo jest to silnik bezkolizyjny
Jeśli silnik chodzi tak jak przed incydentem to będzie git :ok:
Wiec tak cisnienie sprawdzone na kazdym cylindrze pomiedzy 12,5-13 bara wymiana rozrzadu na nowy i omcia juz stoi pod blokiem
teraz musze zagrac w totka
#38
OFFLINE
Napisany 01 lipca 2013 - 18:32
Silnik 2.0 8V jest kolizyjny, jest mowa o tym na forum.
Z tego co miałem 2.0 8v to nie był bo sprawdzałem a nawet pękł mi pasek.
#39
OFFLINE
Napisany 01 lipca 2013 - 19:24
Z tego co miałem 2.0 8v to nie był bo sprawdzałem a nawet pękł mi pasek.
Rysiu, ale w Omedze B? Na forum piszą, że jest kolizyjny i kogo słuchać. Oszaleć można, co osoba to inna opinia


#40
OFFLINE
Napisany 01 lipca 2013 - 19:47
Rysiu, ale w Omedze B? Na forum piszą, że jest kolizyjny i kogo słuchać. Oszaleć można, co osoba to inna opinia
:mad:
wedlug mnie wiesza ilosc 8 zaworowek jest bezkolizyjna,maja duze komory spalania