[OB & OBFL] Wymiana silnika V6
#121 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2014 - 10:28
Dokładnie klima chodzi na identycznych.Ja kiedyś dałem gumowe,bo nie mialem tych metalowo gumowych i trzyma już trzy lata
#122 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2014 - 11:01
tylko gdy klient auto podstawia i chce mieć na jutro złożone, czy na pojutrze to allegro nei wchodzi w grę...
Ale dzięki za info... poszukam na alledrogo i zrobię sobie zapas żeby były pod ręką
Do tej pory składalem albo na tych z aso albo na miedzi i nigdy problemów nie miałem.. a skręcam zawsze dynanometrykiem...
ZWYKŁY KLUBOWICZ
#123 OFFLINE
Napisany 06 lutego 2014 - 13:54
bo Ty do normalnego mechanika nie jeździsz...
i za Twoje zachcianki normalnie byś wybulił.. ojojojojojjj
i moja omega tez nie jest normalna,tam od razu zachcianki strategiczny klient to i ma zachcianki :hihi:
#124 OFFLINE
Napisany 06 lutego 2014 - 15:07
#125 OFFLINE
Napisany 06 lutego 2014 - 15:10
niewiem co ci mechanicy tak boją się tych naszych vek wiadomo że rozrząd musi być droższy bo same części po dobrym rabacie to 750zł (skf+hepu) więc 450zł robocizna to przeginka ale oczywiście mechanik nie dość że musi wziąć 200-250 za robotę to za części musisz mu katalogowo zapłacić wredoty nie chcą się podzielić rabatem i potem wychodzi że rozrząd do vki 1200 kosztuje
nie wiem skad ty te ceny wziales<beast w kwidzynie robi za 750 z czesciami
#126 OFFLINE
Napisany 06 lutego 2014 - 15:13
500 sam rozrząd 150 pompa no i uszczelniacze i pasek osprzętu więc to niewiele za części
#127 OFFLINE
Napisany 06 lutego 2014 - 15:23
http://allegro.pl/ro...3919701920.html masz tutaj tez widze skf koniec otprzeczytałeś jakimi częściami
500 sam rozrząd 150 pompa no i uszczelniacze i pasek osprzętu więc to niewiele za części
#128 OFFLINE
Napisany 06 lutego 2014 - 23:57
Zobaczymy jak to ostatecznie będzie, bo na razie silnik chodzi jeszcze nie równo i jest jakaś nieszczelność w układzie wydechowym, co ma chłop ogarnąć. Bo na wcześniejszym silnku układ był cichy, a teraz pierdzi straszecznie.
Dziś go oświeciło, że prawdopodobnie Vectra miała żeliwne kolektory, a u mnie są stalowe i szpilki są za długie, dlatego mimo iż dokręcił porządnie, to i tak jest nieszczelność między głowicą a kolektorem. Pomysł jest żeby odkręcić nakrętki, wrzucić podkładki i skręcić. Problem ino taki, że miejsca tam teraz na tą operację jest mega mało, bo silnik już na aucie
Co do rzuconej przez mechaniora kwoty, zaczynam się przekonywać, że tyle mu się należy.
Pozostaje problem gluta z układu chłodzenia - pomimo czyszczenia nawet karcherem chłodnicy i nagrzewnicy oraz przewodów, nadal do zbiorniczka wyrzuca jeszcze maź.
A na domiar złego strzelił trójknik, który sterowany podciśnieniem puszcza płyn na nagrzewnicę
Macie jakiś sprawdzony sposób na pozbycie się tej oleistej mazi? Preston radioator flush? do czyszczenia układów chłodzenia da radę?
#129 OFFLINE
Napisany 07 lutego 2014 - 00:03
Dziś go oświeciło, że prawdopodobnie Vectra miała żeliwne kolektory, a u mnie są stalowe i szpilki są za długie, dlatego mimo iż dokręcił porządnie, to i tak jest nieszczelność między głowicą a kolektorem. Pomysł jest żeby odkręcić nakrętki, wrzucić podkładki i skręcić. Problem ino taki, że miejsca tam teraz na tą operację jest mega mało, bo silnik już na aucie
Co do rzuconej przez mechaniora kwoty, zaczynam się przekonywać, że tyle mu się należy.
Pozostaje problem gluta z układu chłodzenia - pomimo czyszczenia nawet karcherem chłodnicy i nagrzewnicy oraz przewodów, nadal do zbiorniczka wyrzuca jeszcze maź.
A na domiar złego strzelił trójknik, który sterowany podciśnieniem puszcza płyn na nagrzewnicę
Macie jakiś sprawdzony sposób na pozbycie się tej oleistej mazi? Preston radioator flush? do czyszczenia układów chłodzenia da radę?
jezeli uwazasz,ze mu sie nalezy to dobrze tylko na plus dla ciebie,co do plynu,jeszcze ocet plucze kamien i uklad caly,ale nie wiem ,jak to bedzie z olejem,mi po upg pomogly specyfiki zwykle wlasnie jak preston,ale nie mialem takiego agonalnego stanu jak ty:D
#130 OFFLINE
Napisany 07 lutego 2014 - 00:11
... nie mialem takiego agonalnego stanu jak ty:D
Mając na myśli stan agonalny to coś takiego:
[ATTACH]25269[/ATTACH]
#131 OFFLINE
Napisany 07 lutego 2014 - 00:18
#132 OFFLINE
Napisany 07 lutego 2014 - 00:21
Mając na myśli stan agonalny to coś takiego:
[ATTACH]25269[/ATTACH]
Soda kaustyczna, piana aktywna, dimer.
#133 OFFLINE
Napisany 07 lutego 2014 - 00:26
Soda kaustyczna, piana aktywna, dimer.
W sensie jeden z podanych specyfików? czy wszystkie po kolei?
#134 OFFLINE
Napisany 07 lutego 2014 - 00:29
#135 OFFLINE
Napisany 07 lutego 2014 - 00:32
#136 OFFLINE
Napisany 07 lutego 2014 - 00:36
#137 OFFLINE
#138 OFFLINE
Napisany 07 lutego 2014 - 00:40
aktywna piana nie sadze
Ale ja sądzę zawsze po wyjęciu silnika myje tym nawet pompę ABS, sanki, kielichy no wszycho oraz cały silnik i problemów nie ma.
#139 OFFLINE
Napisany 07 lutego 2014 - 00:43
Ale ja sądzę zawsze po wyjęciu silnika myje tym nawet pompę ABS, sanki, kielichy no wszycho oraz cały silnik i problemów nie ma.
mialem na mysli,ze jest nie szkodliwa