

twardość sprężyn, o co w tym chodzi
#21
OFFLINE
Napisany 05 września 2012 - 16:00
#22
OFFLINE
Napisany 05 września 2012 - 16:08
#23
OFFLINE
Napisany 05 września 2012 - 16:35
#24
OFFLINE
Napisany 05 września 2012 - 16:42
Steinmetze obnizaja o 30mm, wiec jedyne wyzej to bys musial poszukac springow od Sport wersji - nie wiem, czy sportowe sprezyny wychodzily do 2.0
Steinmetze są tylko o 3 cm niższe od oryginałów?
#25
OFFLINE
#26
OFFLINE
Napisany 05 września 2012 - 17:30
#27
OFFLINE
Napisany 06 września 2012 - 17:15
http://moto.allegro....2557319647.html te sprężyny byłyby dobre?
Coś dziwne te spręzyny skoro są do wszystkich silników:) Pasować napewno będą, ale jak to bedzie wyglądać w 2.0 8V np. , a jak w 2,5 dizlu czy w V-ce
#28
OFFLINE
Napisany 06 września 2012 - 18:12
A te opisy w aukcjach czasami robią w balona.
#29
OFFLINE
Napisany 06 września 2012 - 23:12
Zazwyczaj jest podział sprężyn na dwie grupy te lżejsze silniki w jednej a w drugiej V6 i R6, u siebie wstawiłem na przód irmschera z 2.0 i na pewno więcej siedzi niż w 2.0.
A te opisy w aukcjach czasami robią w balona.
no w sumie masz rację, takie uniwersalne zazwyczaj są do d*py ;s
#30
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2012 - 17:25
#31
OFFLINE
#32
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2012 - 18:22
Witam,przy wymianie sprezyn przednich da rade wyciagnac ja z amorem? pytam bo na kielichu nie ma srub jest tylko ta od sprezyny.np.w passacie sa i da rade wymontowac amoe razem ze sprezyna.pozd.
Masz dwie nakretki. Jedna to ta ktora widac pod tym plastikiem jak otworzysz maske. Ona trzyma cala kolumne mcperson. Jak ja odkrecisz to pod spodem jest druga co trzyma sprezyne
#33
OFFLINE
Napisany 30 grudnia 2012 - 18:51
I jeszcze jedno pytanie - jakie jest obciążenie osi przedniej w XEVie z klimą?
Chodzi o to że mogę mieć (jak się kolo zdecyduje


Ale te przednie H&R-y są od kombiaka bo odczytałem to z nr. sprężyn.
Z tym że wszystkie pozostałe parametry mają takie same jak w katalogu H&R, czyli średnica zwoju 13,5mm i liczba zwojów 5,75 taka sama czyli sedan - kombi, do większych silników (cięższych przodów powyżej 936kg. na oś przednią) liczba zwojów jest większa dla sedana 7,75 a dla kombi 7,25 a średnica zwoju wynosi dla sedana 14,5mm dla kombi 17mm
Czyli wynika z tego z opisów producenta że tak na prawdę różnica między sprężynami do 2.0 - 2.2 ; kombi-sedan jest tylko w nr. producenta i kolorze sprężyn

Jeżeli się mylę to nich ktoś mnie poprawi żebym na darmo nie kupił czegoś co mi pozostawi auto na tej samej wysokości

#34
OFFLINE
Napisany 30 grudnia 2012 - 19:40
przednie sprężyny dzielą się na silniki cztero i sześciocylindrowe a tylne na kombi sedan.Mam pytanie , jaka jest różnica między sprężynami przednimi sedan - kombi bo oprócz twardości to chyba żadnej?
I jeszcze jedno pytanie - jakie jest obciążenie osi przedniej w XEVie z klimą?
Chodzi o to że mogę mieć (jak się kolo zdecyduje) nie drogo sprężynki H&R na przód , (tył leży w piwnicy K.A.W. i czeka na przód
)
Ale te przednie H&R-y są od kombiaka bo odczytałem to z nr. sprężyn.
Z tym że wszystkie pozostałe parametry mają takie same jak w katalogu H&R, czyli średnica zwoju 13,5mm i liczba zwojów 5,75 taka sama czyli sedan - kombi, do większych silników (cięższych przodów powyżej 936kg. na oś przednią) liczba zwojów jest większa dla sedana 7,75 a dla kombi 7,25 a średnica zwoju wynosi dla sedana 14,5mm dla kombi 17mm
Czyli wynika z tego z opisów producenta że tak na prawdę różnica między sprężynami do 2.0 - 2.2 ; kombi-sedan jest tylko w nr. producenta i kolorze sprężynZgadza się ?
Jeżeli się mylę to nich ktoś mnie poprawi żebym na darmo nie kupił czegoś co mi pozostawi auto na tej samej wysokości