Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

miękkie zawieszenie


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
32 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   niedzwiedz 24

niedzwiedz 24
  • 69 postów
  • Dołączył: 29-08-2007
  • Skąd: cookstown ,uk

Napisany 30 września 2008 - 19:05

to muwicie że amory są do wymiany? a jaki to jest koszt mniej więcej ? i jakie są najlepsze to,znaczy co proponujecie ja z tego co wiem mam właśnie gazowe zmienić na takie same czy zwykłe wsadzić ?? :?: :sad: a mówił sprzedający że wszystko jest ok.a jednak nie bardzo się okazuje :sad:



byc moze sprezyny masz miekkie a jesli amory to tylko
http://www.allegro.p...omega&country=1




a jeszcze pytanko czy te amory sprzedawane są z odbojami czy trzeba je dokupic osobno .????

#22 OFFLINE   Tomek23

Tomek23
  • 381 postów
  • Dołączył: 03-10-2008
  • Skąd: Olsztyn
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 14 czerwca 2012 - 14:13

Witam mam koledzy pytanie , czy u Was też można bujać przodem bez zbednego wysiłku stojąc z przodu góra dół opierajac się o maskę? Czy to już amory mają dość?
tomek14829

#23 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 14 czerwca 2012 - 14:28

Czy to już amory mają dość?

Maja i to pewnie juz od dawna...

#24 OFFLINE   Tomek23

Tomek23
  • 381 postów
  • Dołączył: 03-10-2008
  • Skąd: Olsztyn
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 15 czerwca 2012 - 13:30

Już zamówione nowe mam nadzieje że bedzie poprawa...
tomek14829

#25 OFFLINE   Tomek23

Tomek23
  • 381 postów
  • Dołączył: 03-10-2008
  • Skąd: Olsztyn
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 19 czerwca 2012 - 15:01

Witam , amortyzatory wymienione stare były wypompowane można było poruszać ręka tłoczyskiem góra dół. Wkońcu ktoś umiał porządnie ustawić kąty i zbieżność. Mam nadzieje że teraz koniec ścinania opon...
tomek14829

#26 OFFLINE   Bayerek

Bayerek
  • 21 postów
  • Dołączył: 16-09-2013
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 10 czerwca 2014 - 11:12

Cześć. Ja właśnie planuję wymianę amorów i chciałbym tym zabiegiem lekko zmiękczyć omegę. Denerwujące jest że w limuzynie czuć każdą nierówność na drodze ;/ Dopiero gdy załaduję cały wóz ludzi, oma zaczyna sie tak fajnie bujać i jedzie się bardziej komfortowo. Dla porównania dodam, że w cytrynie zx nie muszę zabierać pól wsi żeby lecieć sobie jak na chmurce. Jakie amortyzatory wybrać?

#27 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 10 czerwca 2014 - 12:56

planuję wymianę amorów i chciałbym tym zabiegiem lekko zmiękczyć omegę

A tak z ciekawości... Jaki masz rozmiar opon?

#28 OFFLINE   premier2

premier2
  • 1 011 postów
  • Dołączył: 29-09-2009
  • Skąd: Piotrków T./ Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 10 czerwca 2014 - 21:14

Może to być kwestią sprężyn, a nie amorów. U mnie po zmianie sprężyn na Eibach jest duża zmiana na plus, jeżeli mówimy o komforcie. A na starych było sporo twardziej. Tak jak piszesz, po obciążeniu zaczynała płynąć, a na pusto jechała jak taczka. Tyle, że w zakrętach szła jak po szynach :D

#29 OFFLINE   Bayerek

Bayerek
  • 21 postów
  • Dołączył: 16-09-2013
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 11 czerwca 2014 - 17:12

A tak z ciekawości... Jaki masz rozmiar opon?


16stki toczę.
A o sprężynach nawet nie pomyślałem :p zaraz sprawdzę sobie cenę i dogłębnie spenetruje ten temat. Wrócę jeszcze jednak do amorów bo i tak muszę je wymienić. Bardziej komfortowe będą gazowe czy gazowo olejowe?

#30 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 11 czerwca 2014 - 19:13

nie wiem czy masz taki budżet na gazowe bo to tanie nie jest
olejowe są teoretycznie najmiększe, ja bym założył gazowoolejowe, zimą nie będzie betonu

#31 OFFLINE   Piotrek

Piotrek
  • 1 395 postów
  • Dołączył: 17-07-2011
  • Skąd: WGM
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 11 czerwca 2014 - 23:13

nie wiem czy masz taki budżet na gazowe bo to tanie nie jest

Rozumiem, że masz na myśli nivo bo zwykłe gazowe nie są jakoś specjalnie droższe od zwykłych gazowo olejowych.

#32 OFFLINE   premier2

premier2
  • 1 011 postów
  • Dołączył: 29-09-2009
  • Skąd: Piotrków T./ Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 11 czerwca 2014 - 23:35

A o sprężynach nawet nie pomyślałem

sam się zdziwiłem, jak wielka jest różnica w zależności od rodzaju sprężyn. Zastanawiam się nawet, czy nie poszukać trochę twardszych sprężyn, bo choć jest komfort, to trochę za miękko w zakrętach.
Amory bierz standardowe Bilstein B4, są dosyć miękkie. Choć tu i tak wg mnie najwięcej mają znaczenie sprężyny, bo miałem te same amory i inne sprężyny, a różnica była znaczna

#33 OFFLINE   tc82

tc82

    3 najkrascie auto 10 zraz

  • 2 509 postów
  • Dołączył: 07-06-2009
  • Skąd: Wrocław/EHS
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 12 czerwca 2014 - 13:15

Broń nas Panie przed B4, jak już to KYB lepsza, przynajmniej nie zacznie stukać. Najlepiej kup te droższe KYBy, odpowiednik B6 i w miarę miękkie sprężyny, miałem w B i było baaardzo miękko.

"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"