Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Poszukiwanie 1 Omegi. Może ta ?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
187 odpowiedzi na ten temat

#101 OFFLINE   siuAda

siuAda

    don't worry be happy

  • 4 791 postów
  • Dołączył: 17-10-2008
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 03 listopada 2012 - 22:20

ale wielu pisze, że 2-litrówka i tak ledwo jeździ

Bzdura, po prostu nie jeździli albo jakimś złomem. Na pewno nie jest to auto do palenia gumy, dla wielu to jest podstawowym kryterium.

#102 OFFLINE   lukasz1985mm

lukasz1985mm
  • 18 postów
  • Dołączył: 18-04-2012

Napisany 03 listopada 2012 - 22:31

kazdy ma swoje zdanie, ja mialem jezdzilem i silnik byl w mojej jak kazdy inny 2.0 16v, potwierzdzic moze kolega pirania z forum ktory auto widzial i pod kompa podpinal. male tego moj kuzyn tez ma omege 2.0 16v (on mnie zarazil omega) i jezdzi dokladnie tak samo mulowato jak moja... jakbys mial pojecie o omedze to wiedzialbys ze w 2.0 16 v nie da sie spalic gumy. wiec poczytaj przemysl a pozniej podwazaj opinnie innych.

#103 OFFLINE   siuAda

siuAda

    don't worry be happy

  • 4 791 postów
  • Dołączył: 17-10-2008
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 03 listopada 2012 - 22:34

jakbys mial pojecie o omedze

Trafiłeś w samo sedno. Koniec zbędnej dyskusji.

#104 OFFLINE   gangster525

gangster525

    insignia 2.0 T

  • 526 postów
  • Dołączył: 06-02-2011
  • Skąd: wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 03 listopada 2012 - 22:51

jakbys mial pojecie o omedze to wiedzialbys ze w 2.0 16 v nie da sie spalic gumy.

Z tym to żeś dowalił po całości.2.0 nie pali kapcia.jak się nie umie palić to tak jest ze piszesz głupoty i wprowadzasz kogoś w błąd.jak by były motory 5 litrowe to pewnie byś napisał ze 3.0v6 tez jest zamulona i nie pali kapcia:masakra::masakra::masakra: zastanówcie się ludzie co wy wogule wypisujecie

#105 OFFLINE   lukasz1985mm

lukasz1985mm
  • 18 postów
  • Dołączył: 18-04-2012

Napisany 03 listopada 2012 - 22:57

w automacie? oczywiscie jak wcisniesz hamulec i bedziesz katowal skrzynie to sie da ale nie o to chodzi

rozumiem ze masz 2.0 i jestes zadowolony ale ja tylko napisalem co sadze o tym silniku i tyle, nie jest on dla mnie wystarczajaco mocny omegi i juz.

#106 OFFLINE   gangster525

gangster525

    insignia 2.0 T

  • 526 postów
  • Dołączył: 06-02-2011
  • Skąd: wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 03 listopada 2012 - 22:58

w automacie? oczywiscie jak wcisniesz hamulec i bedziesz katowal skrzynie to sie da ale nie o to chodzi


a jak spalisz 3 litrowa bez hamulca

#107 OFFLINE   krycho515

krycho515
  • 46 postów
  • Dołączył: 20-11-2009
  • Skąd: Wschowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 X32SE

Napisany 03 listopada 2012 - 23:00

Nie da się automatem nawet 3,2 palić gumy w miejscu. Sam próbowałem ale da się "podriftować" automatem jak się potrafi. Po naciśnięciu hamulca i dodaniu gazu silnik dochodzi (przynajmniej mi) do 2tys obr i tyle. Auto stoi... Ale chyba nie to jest głównym wątkiem

#108 OFFLINE   gangster525

gangster525

    insignia 2.0 T

  • 526 postów
  • Dołączył: 06-02-2011
  • Skąd: wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 03 listopada 2012 - 23:07

Nie da się automatem nawet 3,2 palić gumy w miejscu. Sam próbowałem ale da się "podriftować" automatem jak się potrafi. Po naciśnięciu hamulca i dodaniu gazu silnik dochodzi (przynajmniej mi) do 2tys obr i tyle. Auto stoi... Ale chyba nie to jest głównym wątkiem


wszystko się da:D,ale już skaczmy ta dyskusje bo nie o tym temat,tylko o poszukiwaniu auta

#109 OFFLINE   lukasz1985mm

lukasz1985mm
  • 18 postów
  • Dołączył: 18-04-2012

Napisany 03 listopada 2012 - 23:15

wlasnie, slinik 2.0 16 v napewno radzi sobie lepiej w maualu jednak to on byl powodem do zmiany omegi, mysle ze nie tylko ja uwazam ze ten silnik jest za maly do tego auta mimo ze nie jestem kierowca rajdowym nie pale gumy na torze ani na ulicy. gangster przejedz sie 2.0 automatem a zobaczysz o co mi chodzi. pozdr

#110 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 03 listopada 2012 - 23:16

wszystko się da

Tylko trzeba umiec...


ten silnik jest za maly do tego auta

Jak sie umie wykorzystac jego potencjal to jeszcze ujdzie.

#111 OFFLINE   gangster525

gangster525

    insignia 2.0 T

  • 526 postów
  • Dołączył: 06-02-2011
  • Skąd: wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 03 listopada 2012 - 23:21

miałem automat 2.0 w sedanie i wystarczał mi.wystarczyło dać na sport i pedał do końca żeby bieg zbił i się kręcił do przodu ze można było coś tam poświrować.jednemu starszy 136km a drugiemu 300 będzie mało.ma chłop rozum i sam sobie wybierze.poza tym jak by był taki muł to nikt by tego nie produkował i kupował.

#112 OFFLINE   lukasz1985mm

lukasz1985mm
  • 18 postów
  • Dołączył: 18-04-2012

Napisany 03 listopada 2012 - 23:34

można było coś tam poświrować


cos tam napewno

jak by był taki muł to nikt by tego nie produkował i kupował

:)
z lpg go nie produkowali a kupowali ci co liczyli na to ze niby mniej pali a jak silnik byl nowy to troszke inaczej dzialal niz trzynastoletni z przebiegiem konkretnym.

Jak sie umie wykorzystac jego potencjal to jeszcze ujdzie.

no coz kupujac 2.0 w omedze nie sadzilem ze trzeba niezwyklch umiejestnosci zeby sprawnie wyprzedzac, teraz uwazam ze trzeba byc mistrzem przycisku sport:)

#113 OFFLINE   bolero

bolero
  • 43 postów
  • Dołączył: 07-10-2012

Napisany 03 listopada 2012 - 23:39

Cóż czytając Wasze wypowiedzi chyba z czystej ciekawości jednak bym spróbował się przejechać 2.0 aut.

#114 OFFLINE   Fascynat

Fascynat

    Omega - Świadomy Wybór.

  • 334 postów
  • Dołączył: 12-08-2010

Napisany 04 listopada 2012 - 02:31

Spokój tam:mlotek:
Człowiek zadaje poważne pytania a wy mu tu o paleniu gumy:masakra:

jednemu starszy 136km a drugiemu 300 będzie mało

Nic dodać nic ująć:tak:

bolero

Na wstępie

Poprzednia moja Omega B 98r Carawan miała 2.0 8V 115Km i powiem Ci tak...
Preferuje bardziej dynamiczną jazde niż statyczną i mimo najsłabszego motoru w gamie....

Nikt na mnie nie trąbił , nie byłem przyczyną korków , nie smieli się zemnie kierowcy Tirów , gdy jechałem w 5 osób nie weprzedzały mnie L-ki , na trasie nikt mnie z drogi nie spychał "długimi" ... a gdy poniosła mnie ułańska fantazja to i droge przez boczną szybe bez problemu oglądałem... :driver:

Mówiąc w pełni poważnie

Jezeli zestawiasz ekonomike z automatem to wybierz ręczne wajchowanie..
Bynajmniej nie chodzi o zwiększone spalanie o 2-3 litry przy normalnej jezdzie a o zwiększone koszty utrzymania automatu...
Jeżeli będziesz chciał jezdzić dużo i bezawaryjnie musisz wydać $$ na obsługe automatu..
Jezeli to zaniedbasz bedziesz musiał odwiedzić serwis ASB lub szrot z używkami..

Podsumowując

Jezeli nie jestes mistrzem prostej, auto użytkujesz głównie w cyklu miejskim, potrzebujesz w miare pewnie i bezpiecznie przemieścić się z punktu A do B, to 2.0 16V 136KM bedzie trafnym rozwiązaniem ...
Znajdz solidną sztuke i .... "Będzie Pan zadowolony" :)

______________
Pozdrawiam

#115 OFFLINE   Mariusz

Mariusz

    *********

  • 3 094 postów
  • Dołączył: 18-11-2006
  • Skąd: warszawa

Napisany 04 listopada 2012 - 12:14

Spokój tam:mlotek:
Człowiek zadaje poważne pytania a wy mu tu o paleniu gumy:masakra:

Nic dodać nic ująć:tak:

bolero

Na wstępie

Poprzednia moja Omega B 98r Carawan miała 2.0 8V 115Km i powiem Ci tak...
Preferuje bardziej dynamiczną jazde niż statyczną i mimo najsłabszego motoru w gamie....

Nikt na mnie nie trąbił , nie byłem przyczyną korków , nie smieli się zemnie kierowcy Tirów , gdy jechałem w 5 osób nie weprzedzały mnie L-ki , na trasie nikt mnie z drogi nie spychał "długimi" ... a gdy poniosła mnie ułańska fantazja to i droge przez boczną szybe bez problemu oglądałem... :driver:

Mówiąc w pełni poważnie

Jezeli zestawiasz ekonomike z automatem to wybierz ręczne wajchowanie..
Bynajmniej nie chodzi o zwiększone spalanie o 2-3 litry przy normalnej jezdzie a o zwiększone koszty utrzymania automatu...
Jeżeli będziesz chciał jezdzić dużo i bezawaryjnie musisz wydać $$ na obsługe automatu..
Jezeli to zaniedbasz bedziesz musiał odwiedzić serwis ASB lub szrot z używkami..

Podsumowując

Jezeli nie jestes mistrzem prostej, auto użytkujesz głównie w cyklu miejskim, potrzebujesz w miare pewnie i bezpiecznie przemieścić się z punktu A do B, to 2.0 16V 136KM bedzie trafnym rozwiązaniem ...
Znajdz solidną sztuke i .... "Będzie Pan zadowolony" :)

______________
Pozdrawiam


I to jest trafna odpowiedz dla kolegi :):looz::piwo2:

#116 OFFLINE   kocyk

kocyk

    watching you

  • 9 202 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: SZ (Zabrze)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 04 listopada 2012 - 12:23

kolego Bolero , po co za każdym razem kiedy dajesz jakąś omegę do oceny zakładasz nowy temat ?? , zamieszanie tylko robisz , wszystkie twoje tematy połączyłem w jeden .

   post-6508-0-52963300-1485200684.jpgUrbino 18
 

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz. :p


#117 OFFLINE   kamil20071

kamil20071
  • 112 postów
  • Dołączył: 01-11-2012

Napisany 04 listopada 2012 - 12:42

Była juz oceniana wkilka postów dalej

#118 OFFLINE   Mariusz

Mariusz

    *********

  • 3 094 postów
  • Dołączył: 18-11-2006
  • Skąd: warszawa

Napisany 04 listopada 2012 - 12:48

Była juz oceniana wkilka postów dalej


Tak tylko kolega BOLERO chyba w 2 lub 3 tematach pisal to samo tzn. końcowe swoje podsumowanie związane z autem.

#119 OFFLINE   Dziki36

Dziki36
  • 49 postów
  • Dołączył: 12-01-2012
  • Skąd: Łódź Bałuty

Napisany 04 listopada 2012 - 13:48

Ni zgodze się ze stwierdzeniem że cenę dyktuje rynek a nie właściciel...przecież nikt Cie nie zmusi do sprzedania za cenę jaka dyktuje rynek ...Ceny sa rózne jak różni sa kupujący i r\óżne sa pojazdy.
Mozna kupic za 2tys za 6 tyś i za 13 tyś ten sam rok i egzemplarz....pytanie który jest w jakim stanie a cene mozesz miec nawet i 20 tys ...jak znajdziesz chetnego to Twoja sprawa. Jak komus się nie palki ze sprzedaża to moze uzytkowac i sprzedać we właściwym momencie.
Ja np: bardzo dbam o swoje samochody i czy mialem omegi 2,5 3,0 czy teraz mam 2,0, mialem safrane 3,0 24v audi A6, 2 Astry i 3 Vektry i handlarze mowili że nie dostanę tyle ile chcę...a ja zawsze sprzedaję tak jak chcę, kiedy chcę...jest to tylko kwestia czasu.
A skoro mam samochód bez wad ukrytych którymi swobodnie mogę codziennie jeździć i przemierzać tysiące kilometrów to mogę czekać na swojego klienta który niekupi kota w worku tylko dobre i zadbane auto....na lata więc nie mów że rynek dyktuje cenę...tak to sobie moga mowić handlarze którzy kupic chcą tanio lub za darmo dostac a krzycza krocie potem za ten sam samochód.
pozdrawiam

#120 OFFLINE   walkalone

walkalone
  • 112 postów
  • Dołączył: 22-09-2011
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 04 listopada 2012 - 14:13

http://moto.allegro....2763202834.html

Malo wody w zbiorniczku wyrownawczym - odparowala ? ;-) przyjrzec sie UPG i czy na zbiorniczku nie ma sladow po "gotowaniu sie wody", tlumik od diesla i to widac ze mocno skorodowany (chyba ze refleks na zdjeciu). Ciekawe ile KKM przejechane ma na LPG. Do tego jak sie nie myle instalacja AG Centrum Zenit - meczaca w ustawianiu i ogolnie przestazala. Oczywiscie to nie przekresla tego auta. Lampy z przodu wygladaja na jakies "DUPO" albo cos podobnego - blyszcza sie ekstra, a oryginaly z reguly sa matowe :-) sprawdzic czy cos nie bylo w przod robione