Bzdura, po prostu nie jeździli albo jakimś złomem. Na pewno nie jest to auto do palenia gumy, dla wielu to jest podstawowym kryterium.ale wielu pisze, że 2-litrówka i tak ledwo jeździ


Poszukiwanie 1 Omegi. Może ta ?
#101
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2012 - 22:20
#102
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2012 - 22:31
#103
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2012 - 22:34
Trafiłeś w samo sedno. Koniec zbędnej dyskusji.jakbys mial pojecie o omedze
#104
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2012 - 22:51
Z tym to żeś dowalił po całości.2.0 nie pali kapcia.jak się nie umie palić to tak jest ze piszesz głupoty i wprowadzasz kogoś w błąd.jak by były motory 5 litrowe to pewnie byś napisał ze 3.0v6 tez jest zamulona i nie pali kapcia:masakra:

#105
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2012 - 22:57
rozumiem ze masz 2.0 i jestes zadowolony ale ja tylko napisalem co sadze o tym silniku i tyle, nie jest on dla mnie wystarczajaco mocny omegi i juz.
#106
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2012 - 22:58
w automacie? oczywiscie jak wcisniesz hamulec i bedziesz katowal skrzynie to sie da ale nie o to chodzi
a jak spalisz 3 litrowa bez hamulca
#107
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2012 - 23:00
#108
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2012 - 23:07
Nie da się automatem nawet 3,2 palić gumy w miejscu. Sam próbowałem ale da się "podriftować" automatem jak się potrafi. Po naciśnięciu hamulca i dodaniu gazu silnik dochodzi (przynajmniej mi) do 2tys obr i tyle. Auto stoi... Ale chyba nie to jest głównym wątkiem
wszystko się da:D,ale już skaczmy ta dyskusje bo nie o tym temat,tylko o poszukiwaniu auta
#109
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2012 - 23:15
#110
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2012 - 23:16
Tylko trzeba umiec...wszystko się da
Jak sie umie wykorzystac jego potencjal to jeszcze ujdzie.ten silnik jest za maly do tego auta
#111
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2012 - 23:21
#112
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2012 - 23:34
można było coś tam poświrować
cos tam napewno
jak by był taki muł to nikt by tego nie produkował i kupował

z lpg go nie produkowali a kupowali ci co liczyli na to ze niby mniej pali a jak silnik byl nowy to troszke inaczej dzialal niz trzynastoletni z przebiegiem konkretnym.
no coz kupujac 2.0 w omedze nie sadzilem ze trzeba niezwyklch umiejestnosci zeby sprawnie wyprzedzac, teraz uwazam ze trzeba byc mistrzem przycisku sport:)Jak sie umie wykorzystac jego potencjal to jeszcze ujdzie.
#113
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2012 - 23:39
#114
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2012 - 02:31
Człowiek zadaje poważne pytania a wy mu tu o paleniu gumy:masakra:
Nic dodać nic ująć:tak:jednemu starszy 136km a drugiemu 300 będzie mało
bolero
Na wstępie
Poprzednia moja Omega B 98r Carawan miała 2.0 8V 115Km i powiem Ci tak...
Preferuje bardziej dynamiczną jazde niż statyczną i mimo najsłabszego motoru w gamie....
Nikt na mnie nie trąbił , nie byłem przyczyną korków , nie smieli się zemnie kierowcy Tirów , gdy jechałem w 5 osób nie weprzedzały mnie L-ki , na trasie nikt mnie z drogi nie spychał "długimi" ... a gdy poniosła mnie ułańska fantazja to i droge przez boczną szybe bez problemu oglądałem... :driver:
Mówiąc w pełni poważnie
Jezeli zestawiasz ekonomike z automatem to wybierz ręczne wajchowanie..
Bynajmniej nie chodzi o zwiększone spalanie o 2-3 litry przy normalnej jezdzie a o zwiększone koszty utrzymania automatu...
Jeżeli będziesz chciał jezdzić dużo i bezawaryjnie musisz wydać $$ na obsługe automatu..
Jezeli to zaniedbasz bedziesz musiał odwiedzić serwis ASB lub szrot z używkami..
Podsumowując
Jezeli nie jestes mistrzem prostej, auto użytkujesz głównie w cyklu miejskim, potrzebujesz w miare pewnie i bezpiecznie przemieścić się z punktu A do B, to 2.0 16V 136KM bedzie trafnym rozwiązaniem ...
Znajdz solidną sztuke i .... "Będzie Pan zadowolony"

______________
Pozdrawiam
#115
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2012 - 12:14
Spokój tam:mlotek:
Człowiek zadaje poważne pytania a wy mu tu o paleniu gumy:masakra:
Nic dodać nic ująć:tak:
bolero
Na wstępie
Poprzednia moja Omega B 98r Carawan miała 2.0 8V 115Km i powiem Ci tak...
Preferuje bardziej dynamiczną jazde niż statyczną i mimo najsłabszego motoru w gamie....
Nikt na mnie nie trąbił , nie byłem przyczyną korków , nie smieli się zemnie kierowcy Tirów , gdy jechałem w 5 osób nie weprzedzały mnie L-ki , na trasie nikt mnie z drogi nie spychał "długimi" ... a gdy poniosła mnie ułańska fantazja to i droge przez boczną szybe bez problemu oglądałem... :driver:
Mówiąc w pełni poważnie
Jezeli zestawiasz ekonomike z automatem to wybierz ręczne wajchowanie..
Bynajmniej nie chodzi o zwiększone spalanie o 2-3 litry przy normalnej jezdzie a o zwiększone koszty utrzymania automatu...
Jeżeli będziesz chciał jezdzić dużo i bezawaryjnie musisz wydać $$ na obsługe automatu..
Jezeli to zaniedbasz bedziesz musiał odwiedzić serwis ASB lub szrot z używkami..
Podsumowując
Jezeli nie jestes mistrzem prostej, auto użytkujesz głównie w cyklu miejskim, potrzebujesz w miare pewnie i bezpiecznie przemieścić się z punktu A do B, to 2.0 16V 136KM bedzie trafnym rozwiązaniem ...
Znajdz solidną sztuke i .... "Będzie Pan zadowolony"
______________
Pozdrawiam
I to jest trafna odpowiedz dla kolegi

#116
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2012 - 12:23
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#117
OFFLINE
#118
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2012 - 12:48
Była juz oceniana wkilka postów dalej
Tak tylko kolega BOLERO chyba w 2 lub 3 tematach pisal to samo tzn. końcowe swoje podsumowanie związane z autem.
#119
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2012 - 13:48
Mozna kupic za 2tys za 6 tyś i za 13 tyś ten sam rok i egzemplarz....pytanie który jest w jakim stanie a cene mozesz miec nawet i 20 tys ...jak znajdziesz chetnego to Twoja sprawa. Jak komus się nie palki ze sprzedaża to moze uzytkowac i sprzedać we właściwym momencie.
Ja np: bardzo dbam o swoje samochody i czy mialem omegi 2,5 3,0 czy teraz mam 2,0, mialem safrane 3,0 24v audi A6, 2 Astry i 3 Vektry i handlarze mowili że nie dostanę tyle ile chcę...a ja zawsze sprzedaję tak jak chcę, kiedy chcę...jest to tylko kwestia czasu.
A skoro mam samochód bez wad ukrytych którymi swobodnie mogę codziennie jeździć i przemierzać tysiące kilometrów to mogę czekać na swojego klienta który niekupi kota w worku tylko dobre i zadbane auto....na lata więc nie mów że rynek dyktuje cenę...tak to sobie moga mowić handlarze którzy kupic chcą tanio lub za darmo dostac a krzycza krocie potem za ten sam samochód.
pozdrawiam
#120
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2012 - 14:13
Malo wody w zbiorniczku wyrownawczym - odparowala ? ;-) przyjrzec sie UPG i czy na zbiorniczku nie ma sladow po "gotowaniu sie wody", tlumik od diesla i to widac ze mocno skorodowany (chyba ze refleks na zdjeciu). Ciekawe ile KKM przejechane ma na LPG. Do tego jak sie nie myle instalacja AG Centrum Zenit - meczaca w ustawianiu i ogolnie przestazala. Oczywiscie to nie przekresla tego auta. Lampy z przodu wygladaja na jakies "DUPO" albo cos podobnego - blyszcza sie ekstra, a oryginaly z reguly sa matowe :-) sprawdzic czy cos nie bylo w przod robione