a może najnormalniej w świecie nie przełącza Ci się elektrozawór?? Może masz zaoksydowane styki i stąd problem?i juz po radosci omesia nie pali na gazie rano zapalila puzniej juz nie a po jakims czasie znowutroche pojezdzilem i teraz nie zas nie pali :bad: :bad: :bad: ja mysle czy tam sie cos nie robi z zasilaniem gazu ze raz go dostaje raz nie


problem z instalacja gazowa KOLTEC
#21
OFFLINE
Napisany 19 września 2007 - 21:34
#22
OFFLINE
Napisany 20 września 2007 - 07:12
pozdrawiam i ide dalej grzebac bo zlot tuztuz a ja bede musial moja omcie pchac hehehe :mrgreen:
i znowu nowe objawy mojej wspanialej instalacji doszlem do tego ze jak zalaczam samochud w pozycji gaz i noge trzymam na pedale gazu to odpali mi na gazie ale musze mu gazowac i trzymac obroty na minimum 3tys bo jak spadna ponizej to zaraz gasnie ja juz niewiem gdzie i czego szukac :roll: :roll: :roll:



#23
OFFLINE
Napisany 20 września 2007 - 18:20
#24
OFFLINE
Napisany 20 września 2007 - 20:41
Moze ktos cos grzebal a moze poleciala centralka (emulator) i ktos zamontowal 1 przekaznik do odlaczania wtryskow i lampki check po przejsciu na gaz a drugi przekaznik do odlaczenia pompy paliwowej. Odpal motor, przejdz na lpg i sprawdz czy pompa paliwowa ewentualnie wtryski pracuja. Pompe na sluch ( w kanale swietnie ja slychac) albo wcisnac zaworek cisnieniowy na listwie wtryskowej ( moze pjawic sie paliwo ale jesli pompa paliwowa jest wylaczana po przejsciu na lpg to po powiedzmy 2 sek od wcisniencia nie bedzie tam paliwa a juz na pewno "fontanny"), wtryski sprawdzisz na sluch albo na dotyk reka - najpierw posluchaj i dotknij jak "klikaja" na paliwie przelacz na lpg i porownaj odczucia
[B]
#25
OFFLINE
Napisany 20 września 2007 - 21:53



#26
OFFLINE
Napisany 22 września 2007 - 12:44
[B]
#27
OFFLINE
Napisany 29 września 2007 - 18:17
w orginale (kazdej instalce) jest tak ze emulator odlacza wtryski paliwowe a pompa pracuje caly czas (chyba ze ma sie jeden wtryskiwacz paliwowy albo wtrysk wielopunktowy przerywany wtedy wtrysk - i sa wylaczane przekaznikiem ale pompa i tak dziala. Wiec jesli padl emulator to wtedy (zeby nie pasc w koszty) wtryski dzialaja po przejsciu na lpg a wylacza sie przekaznikiem pompe. Jesli po przejsciu na lpg pracuje i pompa i wtryski paliwowe to motor jest zalewany i jest problem z wolnymi obrotami (wlasciwie ich nie ma) natomiast na wyzszych obrotach motor bedzie pracowal)
koledzy doradzcie jaka instalke zalozyc do mv6 bo z tym mojim kolteciem nikt sobie rady nie daje i chba zostanie mi ja wymienic
pozdrowionka zalamany browar74 :sad:
#28
OFFLINE
Napisany 29 września 2007 - 20:50
#29
OFFLINE
Napisany 05 października 2007 - 16:03
#30
OFFLINE
Napisany 05 października 2007 - 16:29
http://allegro.pl/it...ombo_59524.html
Napisz do właściciela, wypytaj o parametry silniczka, porównaj ze swoim...
#31
OFFLINE
Napisany 06 października 2007 - 21:07

#32
OFFLINE
Napisany 08 marca 2009 - 16:36
Po przeczytaniu waszych postów postanowiłem sam zabrać się do zdiagnozowania problemu. Sprawdziłem czy wszędzie otwierają się elektrozawory (słyszalne strzały), nastepnie zabrałem za rozbieranie rozdzielacza. Potrzebne mi były 3 klucze (17 do przewodów gazowych, klucz 10 do odręcenia uchwytu trzymającego rozdzielacz przy karoserii oraz klucz 24 do odkręcenia elektrozaworu i filtra wlotu gazu z butli) oraz dwa małe imusy (nie znam rozmiarów, dopasowałem na oko).
Cała akcję rozpocząłem od powolnego odkręcenia węża dolotowego gazu, u mnie była to opaska trzymająca gruby gumowy wąż na wlocie do rozdzielacza. Następnie zabrałem się za 6 przewodów rozdzielających gaz (klucz 17, najlepiej nasadowa). Ostrożnie pościągałem wszystkie śruby, odpiołem kabel z silniczka krokowego i elektrozaworu, a następnie odkręciłem 2 śrubki mocujące cały rozdzielacz na gumowych uchwytach do karoserii.
Całość rozłożyłem sobie na stole i powoli zacząłem rozbieranie zaczynając od wykręcenia dolotu gazu z sitkiem (klucz 24), potem wykręciłem elektrozawór. Wszystko układałem sobie w odpowiedniej kolejności łącznie z wykręconymi śrubami, mocującymi przewody (6 sztuk). kolejnie odkręciłem silniczek krokowy, pozowli zacząłem go wyjmować i ku mojemu zdziwieniu wyskoczyła jedynie podkładka sprężynująca. Sam tłoczek (jak się okazało) był tak zasyfiony (to był powód mojej usterki - nie załącznia się LPG), że musiałem go delikatnie wypukać od dołu odkręcając wcześniej denko/spód rozdzielacza, zdjąłem odstrożnie okrągłą gumową membrankę i od spodu delikatnie długą śrubą wypukałem tłoczek i wyskoczyła za nim sprężynka. musicie zapamiętać wszystko po kolei jak było i składać w tej samej kolejności. Ja układałem sobie w kolejności rozkręcania). Następnie (tak jak sugerował kolega na pierwszej stronie tego postu) wziąłem dwa gwoździe, zakrzywiłem je, obciąłem końcówki gwoździ, tak żeby nie były ostre. wprowadziłem gwożdzie w otwory w tulei, pomiędzy gwoździe wsadziłem śrubokręt, tak aby nie wsykoczyły podczas wyciągania i nie porysowaly powierzchni tulejki, złąpałem obcęgami dwa gwoździe jednocześnie i wyszrpnąłem. Wyskoczy wam tulejka na której powinno być 6 oringów (małych uszczelek). Odręciłem jeszcze jedną małą śrubkę na imbus. Wszystko bardzo dokładnie wyczyściałem benzyną lakową, pędzielkiem, szczoteczką i to co moglem wyczyścialem specjalnym środkiem pod ciśnieniem do czyszczenia przepustnic (aceton). Jao ściereczkę użyłem pieluchy. Wszystko dokładnie poskęcałem, założyłem w kolejności przeciwnej do rozkręcania i autko zaskoczyło na LPG przy pierwszej próbie. Jednym słowem mówiąc POLAK POTRAFI i STRACH MA WIELKIE OCZY.
Poniżej postaram sie załączyć zdjecia, ale nie wiem czy zadziała, bo jestem świeży na forum.
Pozdrawiam i trzymam kciuki za odważnych :-).
p.s. niestety, ale nie mogę załaczyć :nie_wiem: zdjęć rozłożonego rodzialcza, może ktoś mi podpowie jak to zrobić.
#33
OFFLINE
Napisany 09 września 2009 - 18:44
#34
OFFLINE
Napisany 10 września 2009 - 06:21
#35
OFFLINE
Napisany 21 października 2009 - 19:50
#36
OFFLINE
Napisany 22 października 2009 - 13:33
#37
OFFLINE
Napisany 22 października 2009 - 15:30
#38
OFFLINE
Napisany 22 października 2009 - 17:03
A parownik to gdzie się znajdu je tak dokładnie?
Duchem świętym to nikt nie jest i nie wie gdzie Ci założyli.
Napewno jest na wierzchu więc otwórz mache i napewno znajdziesz(trochę chęci)
PS.może po lewej stronie na dole masz:confused: szukaj a znajdziesz.

Nie mógł tzn? nie miał odpowiedniego"wejścia" pod twoja centralkę?
Czy poprostu centralka nie chciała się połączyć z kompem??Może masz ją walniętą?
#39
OFFLINE
Napisany 22 października 2009 - 18:14
#40
OFFLINE
Napisany 22 października 2009 - 18:23