Jeśli auto kuleje na wolnych obrotach masz rozdzielacz do czyszczenia..
Więc tak...
Zacznij od tego, że zakręć zawory na butli w bagażniku (możliwe, że masz elektrozawór, więc jeśli nie będzie kurka żadnego to się nie przejmuj)..
Następnie powoli odkręcaj przewód doprowadzający gaz do rozdzielacza pod maską - jak go lekko popuścisz zacznie lecieć gaz - poczekaj spokojnie aż zleci, po czym odkręcaj dalej aż do całkowitego odkręcenia przewodu, następnie odkręć 6 przewodów od rozdzielacza (te do wtryskiwaczy), i odkręć śrubki mocujące sam rozdzielacz i wyjmij go spod maski...
Kiedy będziesz miał już rozdzielacz na wierzchu odkręć silniczek krokowy z góry (cały czas go dociskaj, bo w środku jest sprężyna) i powoli bo zdejmij, uważając na tą sprężynę.. Z środka wyleci też tłoczek i jakiś talerzy - zapamiętaj kolejność w jakiej wyjmowałeś te części..
Następnie w środku dostrzeżesz dwa otworki w tuleji, gdzie ten tłoczek się poruszał.. Musisz znaleźć jakieś pręciki - ja użyłem wygiętych gwoździ o sporej średnicy i energicznie pociągać aż tuleja wyjdzie z rozdzielacza.. Uważaj, aby nie porysować gładzi tuleji
I to by było tyle.. Uważaj na oringi, jeśli będą twardawe, możesz pokusić się o wymianę..
Dokładnie wymyj te trójkąciki w tuleji na samym dnie - w szczególności wierzchołki tych trójkącików - to one są odpowiedzialne na kulawą pracę silnika na wolnych obrotach.. Później zajmij się blokiem rozdzielacza - dokładnie wyczyść kanały odprowadzające gaz do przewodów..
Później możesz jeszcze rozkręcić rozdzielacz na najdrobniejsze części i po koleji wszystko wyczyścić..
Powodzenia

Daj znać jak wyszło