Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

V8 3.0 w omie B


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
167 odpowiedzi na ten temat

#61 OFFLINE   andzg

andzg
  • 1 373 postów
  • Dołączył: 09-02-2009
  • Skąd: Zielona Góra

Napisany 10 października 2012 - 17:02

Przekładka z 2.0 16 na V6 okazała się dosyć prosta. Ktoś to już tutaj ćwiczył.

tiaaaaa
a czy poza silnikiem , wiązką , hamulcami , dolotem , wydechem i paroma innymi duperelami nie trzeba przypadkiem zmienić sanek pod silnik
oj chyba wypadałoby ...


Pit_Diablo przeczytaj sobie jeszcze raz co napisałeś apropos wypowiedzi Warsa, a nie jak twierdzisz Dave'a.
Chyba każdy Twoją wypowiedź zrozumie jako uznanie wymiany sanek za operację małowykonalną :hihi:
Czasami warto przyznać się do pomyłki, zamiast z innych robić durnia. :)

Wracając do tematu, Bronek znasz już opinię innych na temat Twoich planów. Bierz się więc do dzieła i informuj o postępach.

#62 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 10 października 2012 - 17:55

Bronek znasz już opinię innych na temat Twoich planów. Bierz się więc do dzieła i informuj o postępach.

Stage II czy Stage III będzie robiony ??

#63 OFFLINE   Pit_Diablo

Pit_Diablo
  • 660 postów
  • Dołączył: 22-10-2008
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 10 października 2012 - 18:57

Pit_Diablo przeczytaj sobie jeszcze raz co napisałeś apropos wypowiedzi Warsa, a nie jak twierdzisz Dave'a.
Chyba każdy Twoją wypowiedź zrozumie jako uznanie wymiany sanek za operację małowykonalną :hihi:
Czasami warto przyznać się do pomyłki, zamiast z innych robić durnia. :)

Wracając do tematu, Bronek znasz już opinię innych na temat Twoich planów. Bierz się więc do dzieła i informuj o postępach.

nie wiem po co kontynujesz jakiś nie do końca oganięty wątek sanek
wszystko co mieliśmy sobie z warsem do powiedzenia , powiedzieliśmy
nie widzę najmniejszego problemu w wymianie sanek

#64 OFFLINE   bronekc6

bronekc6

    najszybsza na Podlasiu :D

  • 564 postów
  • Dołączył: 22-11-2010
  • Skąd: Grajewo
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 10 października 2012 - 19:25

Witaj jednak po przemyśleniach musze dać wam troche racji że to będzie strasznie cieżkie no ale Omeszki nie sprzedaje i na dzieńdobry wsadzać bede 3.0 v6 aby ocenić swoje siły i umiejętności. Chociaż 3.0 v6 już wyciągałem i nie tylko bo i 2.0 16v wyciagałem z budy. Muszę przyznać także że taki swap może przerosnąć moje siły ale się nie poddaje i na początek spróbuje z v6, no ale zaczne prace dopiero w styczniu jak to pisałem kilka postów wcześniej.
No ale przyznajcie mi racje że takie V8 w omedze robiło by fajne wrażenie tym bardziej iż jest to niespotykane. z tym tematem nie chodzi mi głownie o gotówkę lecz o problemy związane z przekładką( ale do stycznia kawał czasu i moja decyzja moze ulec zmianie spowrotem na v8). Jeszcze mam pytanie czy będe mógł gdzieś założyć temata aby opisać przekładkę z 2.0 na 3.0 może sie komuś przyda

#65 OFFLINE   Mariusz

Mariusz

    *********

  • 3 094 postów
  • Dołączył: 18-11-2006
  • Skąd: warszawa

Napisany 10 października 2012 - 19:44

Witaj jednak po przemyśleniach musze dać wam troche racji że to będzie strasznie cieżkie no ale Omeszki nie sprzedaje i na dzieńdobry wsadzać bede 3.0 v6 aby ocenić swoje siły i umiejętności. Chociaż 3.0 v6 już wyciągałem i nie tylko bo i 2.0 16v wyciagałem z budy. Muszę przyznać także że taki swap może przerosnąć moje siły ale się nie poddaje i na początek spróbuje z v6, no ale zaczne prace dopiero w styczniu jak to pisałem kilka postów wcześniej.
No ale przyznajcie mi racje że takie V8 w omedze robiło by fajne wrażenie tym bardziej iż jest to niespotykane. z tym tematem nie chodzi mi głownie o gotówkę lecz o problemy związane z przekładką( ale do stycznia kawał czasu i moja decyzja moze ulec zmianie spowrotem na v8). Jeszcze mam pytanie czy będe mógł gdzieś założyć temata aby opisać przekładkę z 2.0 na 3.0 może sie komuś przyda

Silnik V8 w omedze była by fajną rzeczą , ale jak by tak V12 z bumy wsadzić ?:D

#66 OFFLINE   wars1977

wars1977

    WarsSztat Jagiełły (specjalizacja silniki V6) Opel Tech2 , MDI

  • 1 896 postów
  • Dołączył: 05-05-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 10 października 2012 - 20:20

Witaj jednak po przemyśleniach musze dać wam troche racji że to będzie strasznie cieżkie no ale Omeszki nie sprzedaje i na dzieńdobry wsadzać bede 3.0 v6 aby ocenić swoje siły i umiejętności. Chociaż 3.0 v6 już wyciągałem i nie tylko bo i 2.0 16v wyciagałem z budy. Muszę przyznać także że taki swap może przerosnąć moje siły ale się nie poddaje i na początek spróbuje z v6, no ale zaczne prace dopiero w styczniu jak to pisałem kilka postów wcześniej.
No ale przyznajcie mi racje że takie V8 w omedze robiło by fajne wrażenie tym bardziej iż jest to niespotykane. z tym tematem nie chodzi mi głownie o gotówkę lecz o problemy związane z przekładką( ale do stycznia kawał czasu i moja decyzja moze ulec zmianie spowrotem na v8). Jeszcze mam pytanie czy będe mógł gdzieś założyć temata aby opisać przekładkę z 2.0 na 3.0 może sie komuś przyda


Jak przełożysz silnik na V6 to można by umieścić temat w sprawdzonych poradach :D. Tak poważnie to trzymam kciuki. Sam robiłem już swapy i wiem ile z tym jest pracy. Powodzenia i będziemy pomagać Ci w miarę możliwości.

#67 OFFLINE   Fascynat

Fascynat

    Omega - Świadomy Wybór.

  • 334 postów
  • Dołączył: 12-08-2010

Napisany 10 października 2012 - 20:25

Mariusz
Idąc dalej tym tokiem myślenia .. zastanówmy się nad W16 :oonie:
Oczywiście ... żart!
Jak dla mnie tylko V8 i tylko od GM..
Zadne tam bumy srumy..:ohyda:

#68 OFFLINE   bronekc6

bronekc6

    najszybsza na Podlasiu :D

  • 564 postów
  • Dołączył: 22-11-2010
  • Skąd: Grajewo
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 10 października 2012 - 21:19

Fascynat ale od bumy najłatwiej dostać no fakt że trochę zmęczony będzie ale naprawić wszystko można. Temat v6 chyba utworze jak już kupie dawce i przy okazji tego będę robił remont jego to i ktoś zarobi na częściach ponoć kczech ma ich pod dostatkiem. Wiem ambitnie powiedziałem o v8 w omie drążyłem ale nie sztuka iść w zaparte i potem zamilknąć, sztuką jest przyznanie komuś innemu racji ale wyciągnięcie nauki z zaistniałem sytuacji. No ale swap będzie tylko troszke mniejszy

#69 OFFLINE   sylwek0709

sylwek0709
  • 495 postów
  • Dołączył: 29-02-2012
  • Skąd: będzino k/koszalin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 10 października 2012 - 21:24

Mariusz

Zadne tam bumy srumy..:ohyda:


sorki ,że sie wetkne tu
ale fascynat ,co ty wiesz o v8 bmw?
4,0 lub 4,4 bez vanosów ,swietnie pracują te silniki ,mają moment duzy i bardzo zajebiascie mają dzwięk
wg bronek ,powinieneś własnie sprubowac swoich sił na v6 narazie ,potem jak będziesz miał wprawe ,to bierz sie za v8
oma ,ma dużo miejsca pod maską ,więc na szer.sie zmiesci ,tylko dół bedzie trza pokombinowac

powodzenia

#70 OFFLINE   meush

meush

    V8!

  • 139 postów
  • Dołączył: 22-11-2008
  • Skąd: Skarżysko-Kamienna/Kraków

Napisany 10 października 2012 - 22:23

Silnik V8 w omedze była by fajną rzeczą , ale jak by tak V12 z bumy wsadzić ?


Sztuka dla sztuki m70b50 ma 300 koni a m60b40 286, no chyba ze nowszy m73b54 ktory ma 326 wiec dalej rewelacji nie ma bo to 40 km. Silnik ma 4 cylindry i 1.4 litra pojemnosci wiecej.

#71 OFFLINE   Fascynat

Fascynat

    Omega - Świadomy Wybór.

  • 334 postów
  • Dołączył: 12-08-2010

Napisany 11 października 2012 - 00:05

ale fascynat ,co ty wiesz o v8 bmw?

Nic niewiem i niechce wiedzieć!

Jak słysze słowo buma , beja , bejca .. to mi się scyzoryk w kieszeni otwiera..

PS. A Omega z silnikiem od BMW to coś takiego jak super laska z... kiełbasą pod spódnicą!! .. niby fajnie, nic nie podejrzewasz, ale rozpakowujesz i dramat!! :oonie::ohyda:
:ucieka:

#72 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 11 października 2012 - 07:53

Nic niewiem i niechce wiedzieć!

Ale niestety nie zmieni to faktu, że jeżeli chodzi o silniki, układ kierowniczy i zawieszenie to Opel musi się jeszcze długo uczyć :lol:

#73 OFFLINE   Fascynat

Fascynat

    Omega - Świadomy Wybór.

  • 334 postów
  • Dołączył: 12-08-2010

Napisany 11 października 2012 - 12:15

jeżeli chodzi o silniki, układ kierowniczy i zawieszenie to Opel musi się jeszcze długo uczyć

Polemizował bym na ten temat i przestrzegał przed wielkim uwielbieniem dla tej marki!
Ta marka jest od lat pozycjonowana na klase premium z różnych aspektów i na różne sposoby ale wcale na to nie zasługuje!:dziadek:

silniki, układ kierowniczy i zawieszenie

Mówisz o bespośrednim konkurencie Omegi? E39? Wiecznie padające magle , pękające wachacze, "wodne serwo hamulcowe" , urywające się klapy w kolektorze ssącym w 3.0d?
:laugh:
Temat nowych "super BMW" tez chcesz poruszyć? :p

#74 OFFLINE   meush

meush

    V8!

  • 139 postów
  • Dołączył: 22-11-2008
  • Skąd: Skarżysko-Kamienna/Kraków

Napisany 11 października 2012 - 12:23

PS. A Omega z silnikiem od BMW to coś takiego jak super laska z... kiełbasą pod spódnicą .. niby fajnie, nic nie podejrzewasz, ale rozpakowujesz i dramat


Rzeczywiscie tyle jezdzi tych samochodow z takimi silnikami...pewnie jezdziles :D
Porownania masz grube... :laugh:

Ale niestety nie zmieni to faktu, że jeżeli chodzi o silniki, układ kierowniczy i zawieszenie to Opel musi się jeszcze długo uczyć


Sypus nie ma sensu, wiesz przeciez jak duze klapki na oczach maja niektorzy :)

#75 OFFLINE   Immo

Immo
  • 1 057 postów
  • Dołączył: 25-08-2006
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 11 października 2012 - 12:24

Sypus nie ma sensu, wiesz przeciez jak duze klapki na oczach maja niektorzy :)

Większe niż te w kolektorze ssącym w 3.0d :p

#76 OFFLINE   mbobik

mbobik

    1-szy v-ce Prezes od SB

  • 1 065 postów
  • Dołączył: 11-09-2008
  • Skąd: Żukowno
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 11 października 2012 - 12:32

Moj ulubiony temat Omega vs... - w miejsce kropek wstaw dowolne inne auto a wynik i tak zawsze jest jeden - 1:0 :lol:

#77 OFFLINE   limen77

limen77
  • 196 postów
  • Dołączył: 07-05-2011
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 11 października 2012 - 12:34

Moj ulubiony temat Omega vs Omega - w miejsce wstaw dowolne auto a wynik i tak 1:0 :lol:

Jak to omega vs omega = 1:0 ?? :o

#78 OFFLINE   mbobik

mbobik

    1-szy v-ce Prezes od SB

  • 1 065 postów
  • Dołączył: 11-09-2008
  • Skąd: Żukowno
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 11 października 2012 - 12:37

Sorry już się poprawiłem :p

#79 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 11 października 2012 - 12:51

Jak to omega vs omega = 1:0

Bo ta pierwsza omega to kombi a ta druga to sedan :D

#80 OFFLINE   bronekc6

bronekc6

    najszybsza na Podlasiu :D

  • 564 postów
  • Dołączył: 22-11-2010
  • Skąd: Grajewo
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 11 października 2012 - 20:41

Pierwsza to sedan druga kombi. Widziałem tematy na forum Vectry jak goście mysleli nad wsadzeniem v8 do vectry ale tam to by juz na prawde miejsca brakowało i zobaczyłem jak koleś Vectre na rwd przerobił. A co do nauki przy wsadzaniu i remontowaniu v6 będzie wiele nauki choć mogą też być wpadki no ale człowiek uczy sie na błędach( remontowałem juz silnik 1.6d z transportera3 czyli ogórka i mercdesa 609 4.1 litra no ale oba to diesle i swoj w omedze rozierałem na wymiane wszelakich uszczelek więc minimalne pojęcie już chyba mam). Tylko taki swap też dużo obrazu mi nie da bo ten silnik montowano fabrycznie więc przeróbek praktycznie nie będzie, no ale zawsze jakaś nauka. Temat silnika z corvetty czy też monaro jest jakby to powiedzieć droższy w realizacji niż silnik z bumy czy tez jak nazywacie bemki. Kolege mam co ma e34 z 2.0 na 2.8 swapował i powiedział ze pomógłby mi przy swapie na v8 a troche ogarniety w bemkach jest, no ale zaczne od v6. Pozdrawiam