

[OB & OBFL] Pływanie na drodze.
#41
OFFLINE
#42
OFFLINE
Napisany 13 września 2013 - 19:07
a zbieżność ustawiona?
Nie a przez zbieznosc moze sie dziać coś takiego? Gdy wymieniłem amortyzatory z tyłu to zrobiłem trase 600km i opony całe

#43
OFFLINE
Napisany 13 września 2013 - 19:10
Nie a przez zbieznosc moze sie dziać coś takiego? Gdy wymieniłem amortyzatory z tyłu to zrobiłem trase 600km i opony całe
z tego co mi wiadomo po każdej wymianie amorów z przodu trzeba ogarnąć zbieżność
#44
OFFLINE
Napisany 13 września 2013 - 19:14
z tego co mi wiadomo po każdej wymianie amorów z przodu trzeba ogarnąć zbieżność
No to jutro ogarnę ale przed wymianą amorów tez tak jakby uciakała na boki. A czy przez zbieżnośc może się dziac coś takiego?
#45
OFFLINE
Napisany 13 września 2013 - 19:42
No to jutro ogarnę ale przed wymianą amorów tez tak jakby uciakała na boki. A czy przez zbieżnośc może się dziac coś takiego?
oczywiście
#46
OFFLINE
Napisany 13 września 2013 - 21:20
#47
OFFLINE
Napisany 14 września 2013 - 08:41
Przy wymianie amorów zbieżność jest ok, trzeba natomiast ustawić kąty.
jade ustawic kąty i chcialbym zeby to znikło. A czy stare sprężyny mogłyby być pokrzywione własnie od nie ustawionych kątów
#48
OFFLINE
Napisany 14 września 2013 - 18:52
Przy wymianie amorów zbieżność jest ok, trzeba natomiast ustawić kąty.
po wymianie końcówek kierowniczych jak zajechałem na ustawianie zbieżności kilka tematów poruszyłem, po wymianianie amorów jak najbardziej stwierdzili że należy, ciekaw jestem opinii naszych machaniorów z forum
#49
OFFLINE
Napisany 14 września 2013 - 20:09
#50
OFFLINE
Napisany 14 września 2013 - 20:45
Po wymianie drążków owszem należy ustawić zbieżność, ale po wymianie amortyzatorów tylko kąty.
Zasadniczo nie trzeba, ale przy regulacji pochylenia i tak "pająki z pistoletami" są już na kołach, wystarczy założyć chorągiewki na tył i zbieżność sprawdzić.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#51
OFFLINE
Napisany 14 września 2013 - 23:50
#52
OFFLINE
Napisany 15 września 2013 - 08:54
wg. mnie nie da się wygiąć sprężyny, jeżeli spróbujesz je wygiąć to pękną ale się nie wygną :hmmm:Wiecie dlaczego mialem pokrzywione sprężyny z przodu
#53
OFFLINE
Napisany 15 września 2013 - 09:10
wg. mnie nie da się wygiąć sprężyny, jeżeli spróbujesz je wygiąć to pękną ale się nie wygną :hmmm:
Sprężyny wyglądają dosłownie jak te http://img7.imagesha...4/sdc13592m.jpg
#54
OFFLINE
Napisany 15 września 2013 - 11:13
Byłem dzis na tej diagnostyce ale dopiero omówili mnie na wtorek. Wiecie dlaczego mialem pokrzywione sprężyny z przodu i wybite łożyska amortyzatorów?
no dobra, nikt nie zgadł więc napisz
#55
OFFLINE
Napisany 15 września 2013 - 11:52
no dobra, nikt nie zgadł więc napisz
No ale własnie ja też nie wiem dlaczego tak sie stalo.
#56
OFFLINE
Napisany 23 września 2013 - 21:41
Przód
poliuretany duże lemforder małe plus sworznie
amorki bilstain
drążki komplet lemfo
podpórka po prawej stronie lemfo
tył
duże poduchy w belce
zamierzam wymienić amorki z tyłu
co jeszcze ??
gdzie te luzy się kasuje na przekładni?
#57
OFFLINE
Napisany 24 września 2013 - 07:17
gdzie te luzy się kasuje na przekładni?
Od góry na przekładni jest śruba zakontrowana, musisz ją odkątrować i torxem skręcić luz.
#58
OFFLINE
Napisany 24 września 2013 - 20:55
