[OB & OBFL] za mały silnik 2.0 dti ;(
#1 OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2012 - 20:31
ostatnio jeździłem vectrą c gts 2.2 125km i volkswagenem jetta 1.9 tdi 109km
i ubolewam nad tym że mi więcej pali, do tego nie ma odejścia w ogóle. Rozumiem, że to inna generacja silnika...
co radzicie? (nie wchodzi w grę sprzedaż, heh)
trochę głupi temat lecz może coś się dowiem co zrobić.
#2 OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2012 - 20:32
witam, mam omegę bfl 2.0 dti i od jakiegoś czasu przestało mi się podobać jeździć nią... mianowicie dlatego bo ma zbyt mały silnik... Omega jest naprawdę w ładnym stanie i nie chcę się z nią rozstawać... Czy da radę coś zrobić by miała lepsze bujnięcie?
ostatnio jeździłem vectrą c gts 2.2 125km i volkswagenem jetta 1.9 tdi 109km
i ubolewam nad tym że mi więcej pali, do tego nie ma odejścia w ogóle. Rozumiem, że to inna generacja silnika...
co radzicie? (nie wchodzi w grę sprzedaż, heh)
trochę głupi temat lecz może coś się dowiem co zrobić.
zawirusowac na 120 KM i 280 Nm - koszt 800-1000 pln - najtansze rozwiazanie.
#3 OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2012 - 20:34
hmm, myślisz że będzie czuć różnicę?
na allegro można to kupić?? proszę o link
#4 OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2012 - 20:39
silnik tego nie odczuje???
hmm, myślisz że będzie czuć różnicę?
na allegro można to kupić?? proszę o link
czuc roznice. ja mam VB z tym silnikiem a kolega ma zawirusowany na 125 km i 270 Nm - jezdzi sie calkiem inaczej.
silnik tego nie odczuje. kazdy klekot ma zapas mocy ograniczony normami spalin,
na allegro kupisz uniwersalny - a to nie jest dobre dla silnika. podzwon po hamowniach w okolicy - wirusa pisze sie pod konkretne auto a nie uniwersal. o wirusach temat juz jest - jesli chcesz kontynuowac - http://forum.omegakl...&highlight=chip
#5 OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2012 - 20:43
aha, myślisz że dla tej "różnicy" warto to zrealizować?
#6 OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2012 - 20:55
Znając kolesi u mnie w okolicy to najlepiej by chcieli żuka do naprawy... szkoda że nie można tego kupić tak po prostu... koszt 800zł to nie tak aż strasznie drogo...
aha, myślisz że dla tej "różnicy" warto to zrealizować?
ale ty nie masz jechac do mechanika tylko na profesjonalna hamownie.
moje zdanie - warto - sam sie zbieram zeby podjechac do gdyni albo bydgoszczy i zawirusowac Viki
#7 OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2012 - 20:57
kurde kolego dużo mi pomogłeś...
już się napaliłem na to...
to nie ma szans kupić to od ręki co?
#8 OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2012 - 20:58
aha, myślisz że dla tej "różnicy" warto to zrealizować?
no jakby nie patrzeć, ok. 25KM więcej to będzie już odczuwalna różnica, najlepiej było by zrobić sobie swap na 2,5td - bardzo fajny silnik z wystarczającą na ten samochód mocą, ale to jest już w pierony roboty...
#9 OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2012 - 21:01
na 2,5td
ma robic downgrade ? technologicznie x25td jest 15 lat za muzynami i x20dth. pozatym w dieslu nie tak wazna jest moc jak moment obrotowy a tu mozna nawet kolo 300 Nm uzyskac
#10 OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2012 - 21:06
#11 OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2012 - 21:09
kolego beast czyli na obroty będzie się wkręcał bez porównania? :-) i co do tego cuda to nie kupi tego gdzieś od ręki?
wczoraj jeździłem vw jetta 109 km w diesel to byłem w szoku... gdybym nie wiedział ile to ma koni to spokojnie dałbym ze 150km
można też przejechać się MB W124 z silnikiem 200D. Odnajdziesz wtedy w omedze rakietę :-)
kolego to co powiedziałeś to dla mnie czarna magia ;-) heh
#12 OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2012 - 21:18
#13 OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2012 - 21:29
ale killuje takie DTI jak mu się podoba... pozatym parę osób z forum może sie wypowiedzieć jak miło jest z 2.0DTI jak padnie pompa i ile wtedy kasiory ubywa z konta bankowegoma robic downgrade ? technologicznie x25td jest 15 lat za muzynami i x20dth. pozatym w dieslu nie tak wazna jest moc jak moment obrotowy a tu mozna nawet kolo 300 Nm uzyskac
#14 OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2012 - 21:39
#15 OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2012 - 21:40
pozatym parę osób z forum może sie wypowiedzieć jak miło jest z 2.0DTI jak padnie pompa i ile wtedy kasiory ubywa z konta bankowego
a naprawa pompy i wtrysku sterujacego w 2.5 td jest za darmo ? pozatym wymiana rozciagnietego lancucha i wymiana glowicy ? ustawianie nastawnika oraz poczatku tloczenia ? naprawa pompy vp44 to koszt 2000 pln + montaz i masz profesjonalnie zrobiona pompe i spokoj na nastepne 250 000 km. przy 6 garkach takie x20dth mialo by dobrze ponad 150 km.
#16 OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2012 - 21:47
Co do 6 garców.... to przeca masz 2.5DTI
nie jest to regułą.... moja się 2razy przez nieuwage zagotowała (pęknięty pasek i uszkodzona pompa wody) że skali brakowało i co? Głowica cała jak ją w steyerze wyprodukowali...wymiana glowicy
#17 OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2012 - 22:05
wg mnie 2.5TD to jedyny słuszny diesel w OB
opinia jest jak kazdy ma swoja. ja twierdze ze 2.0 dti jest za slaby do omegi ale to nie znaczy ze silnik 2.5td jest idealny. bo on tez nie jezdzi i jest to przestarzala jednostka. 2.0 dti nadaje sie do vectry albo astry ale nie do omegi. z tym ze kultura pracy oraz spalanie sprawnego silnika jest bardzo ladna. i technologicznie jest duuuzo z przodu przed x25dt. oczywiscie to nie CR na przyklad w a20dth ale ja bym wolal dti niz td jesli w wyborze nie bylo by CR
#18 OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2012 - 22:15
2) czyli na obroty będzie się o wiele lepiej zbierał?
3) spalanie będzie porównywalne?
4) nie będzie nic się działo z elektroniką ani mechanizmem silnika?
proszę o odp na te pytania i zmykam, nie zawracam gitary niby odp padały ale tak bym chciał do sedna sprawy...
#19 OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2012 - 22:32
odpowiedzi dostałeś w temacie już ze 2razy1) nie da rady tego urządzenia gotowego kupić?
2) czyli na obroty będzie się o wiele lepiej zbierał?
sie spryciula miga przed aFtomatem cenzurującymopinia jest jak kazdy ma swoja
to jest temat rzeka bo tak smao można powiedzieć co w omedze robią takie silniki jak 2.0 8V i 2.0 16V,,tez to demony nie są
#20 OFFLINE
Napisany 01 września 2012 - 00:39
Wirus chodzi mnie po głowie i tak, o spalanie się rozchodzi:p
Kamilczek, kładz czipa i się nie zastanawiaj nawet:)