a wiec da rade?? da!bo cos pozmieniali bo wklejalem ta v6 http://www.omegaowne...?topic=111701.0



Napisany 06 lutego 2013 - 20:26
a wiec da rade?? da!bo cos pozmieniali bo wklejalem ta v6 http://www.omegaowne...?topic=111701.0
Napisany 06 lutego 2013 - 20:38
Napisany 06 lutego 2013 - 20:51
takich projektow jest wiecej.
nie zmienia to faktu ze upchanie v6 + turbo w budzie omegi to troche zabawy koszta nie male. ci co moduja to wiedza ze ile kasy idzie
Napisany 06 lutego 2013 - 20:58
Napisany 06 lutego 2013 - 21:01
Napisany 06 lutego 2013 - 21:04
To ja się dziwię że jeszcze jeździsz NA, skoro zaturbienie V6 to koszt poniżej 1500zł
hehe no za tyle to sam bym chcial zrobic.
a gdzie wtryski pompa, komp sa/ swinia. nie przesadzaj chlopie
Napisany 06 lutego 2013 - 21:04
to dziw sie dalej , bo ja sie nie dziwie ,że nic nie potrafisz i przesiadłeś sie na awdi..
Napisany 06 lutego 2013 - 21:20
Napisany 06 lutego 2013 - 21:27
Przecież nikt nie pisze że się nie da, wszystko się da, kwestia tylko ile to będzie kosztowało :yes:Nie chcem robic kłótni ale to jest projekt calibry v6 biturbo ale co fakt silnik umieszczony wzdłuznie i jakos dali rade i to w cali , ktora miała tylko silniki poprzeczne
http://www.mickey-ga...ge1-05bar-boost
Napisany 06 lutego 2013 - 23:33
jakie koszta ?? turbo 500-600zł , IC - 150zł , kolektory ze 100zł, blow off 200zł (sam buduje )orurowanie strzelam ,bo z kwasiaka nie robiłem tylko z rur od TDi ze 200zł i co chcesz jeszcze na spokojne doładowanie 0,6 bara ????????
i żebym nie był gołosłowny moje C30SET bez strojenia , bez większych wtrysków itd ... dymało fury po 300KM udokumentowane papierami z hamowni.
http://www.fotosik.p...148335a424.html
Napisany 07 lutego 2013 - 07:44
Zgadzam się, dopuki się nie zacznie grzebać wszystko się wydaje łatwe.nie zmienia to faktu ze upchanie v6 + turbo w budzie omegi to troche zabawy koszta nie male. ci co moduja to wiedza ze ile kasy idzie