

[OB & OBFL] Czyszczenie servotronic-a ?
#21
OFFLINE
Napisany 12 maja 2013 - 18:38
co powinno się stać po wyjęciu bezpiecznika F14 od serwotronika - czy wspomaganie powinno zniknąć, czy wzrosnąć? Bo moja omega nie reaguje na wyjęcie go - piszczy piszczek, nie działa zapalniczka ale wspomaganie działa tak jak działało.
Ktoś może ma pomysł jaka może być przyczyna?
#22
OFFLINE
Napisany 12 maja 2013 - 19:42
Ktoś może ma pomysł jaka może być przyczyna?
może wcześniej już nie działał i dlatego nie ma różnicy , po wyjęciu bezpiecznika powinna na postoju kierownica ciężej chodzić
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#23
OFFLINE
Napisany 12 maja 2013 - 20:28
pytałem już w innym wątku, ale tam nie ma jak kontynuować dyskusji, więc pytam ponownie tutaj:
co powinno się stać po wyjęciu bezpiecznika F14 od serwotronika - czy wspomaganie powinno zniknąć, czy wzrosnąć? Bo moja omega nie reaguje na wyjęcie go - piszczy piszczek, nie działa zapalniczka ale wspomaganie działa tak jak działało.
Ktoś może ma pomysł jaka może być przyczyna?
U mnie gdy podepne kompa i sprawdzam serwotronic wspomaganie działa wtedy ciężej jak przy dużych prędkościach
Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
#24
OFFLINE
Napisany 12 maja 2013 - 20:40
pytałem już w innym wątku, ale tam nie ma jak kontynuować dyskusji, więc pytam ponownie tutaj:
co powinno się stać po wyjęciu bezpiecznika F14 od serwotronika - czy wspomaganie powinno zniknąć, czy wzrosnąć? Bo moja omega nie reaguje na wyjęcie go - piszczy piszczek, nie działa zapalniczka ale wspomaganie działa tak jak działało.
Ktoś może ma pomysł jaka może być przyczyna?
Zrób tak ,,,, zapal silnik i złap ręką za kierownice przeciągając koło , lecz nie obracaj ale lekko trzymaj aby tylko wspomaganie czuć , drugą ręką wyjmij i następnie włóż bezpiecznik ,,, podczas wkładania powinieneś poczuć lekkie szarpnięcie na kole kierownicy , powinna chodzić minimalnie lżej na włożonym bezpieczniku.Wszystko zależy od stanu tego elektrozaworu na kolumnie oraz elektroniki od serwotronika .
#25
OFFLINE
Napisany 12 maja 2013 - 20:52
#26
OFFLINE
Napisany 12 maja 2013 - 21:05
Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
#27
OFFLINE
Napisany 12 maja 2013 - 21:09
http://www.v10.pl/na...onic,36179.html
wpiszcie w przeglądarkę hasło "servotronic"
http://www.motogazet...ic,d,27964.html
http://www.bmw-sport...pic.php?t=18599
http://www.audi.pl/p...filter_i_s.html
Przypuszczam, że w Omedze nie jest inaczej. No chyba że się mylę.
#28
OFFLINE
Napisany 12 maja 2013 - 21:22

#29
OFFLINE
Napisany 12 maja 2013 - 22:24
u mnie wspomaganie jest baaardzo dalekie od możliwości kręcenia jednym palcem - jak jest u was?
W tygodniu porobię testy tak jak radzi manro
#30
OFFLINE
Napisany 12 maja 2013 - 22:29
kurcze może ja nie mam serwotronika - wyjęcie bezpiecznika niczego w zasadzie nie zmienia we wspomaganiu, ponadto nie łączy mi się opcom z serwotronikiem - ale wspomaganie działa. Może ktoś podmienił przekładnię? Gdzie znajduje się wtyczka w przekładni - zobaczę to z góry?
u mnie wspomaganie jest baaardzo dalekie od możliwości kręcenia jednym palcem - jak jest u was?
W tygodniu porobię testy tak jak radzi manro
To zobacz opelscanerem u mnie też łączy sie tylko opelscanerem i wtedy przy połączeniu kręci się ciężej
Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
#31
OFFLINE
Napisany 12 maja 2013 - 23:30
http://allegro.pl/ma...3209794041.html
Przeglądając allegro w poszukiwaniu tego samego w Omedze można jednoznacznie jedynie stwierdzić że muszą wychodzić przewody z przekładni, inaczej tak na oko pewnie nie ogarniesz.
#32
OFFLINE
Napisany 13 maja 2013 - 20:32
#33
OFFLINE
Napisany 13 maja 2013 - 20:47
#34
OFFLINE
Napisany 13 maja 2013 - 21:44
kurcze może ja nie mam serwotronika - wyjęcie bezpiecznika niczego w zasadzie nie zmienia we wspomaganiu, ponadto nie łączy mi się opcom z serwotronikiem - ale wspomaganie działa. Może ktoś podmienił przekładnię? Gdzie znajduje się wtyczka w przekładni - zobaczę to z góry?
u mnie wspomaganie jest baaardzo dalekie od możliwości kręcenia jednym palcem - jak jest u was?
W tygodniu porobię testy tak jak radzi manro
Jak miałem 2.5 i spalony bezpiecznik to jak przedmówca napisał padło wspomaganie i klimatronik. Nieźle się nagimnastykowałem z kierownicą. Miałem wrażenie jakbym jechał starą astrą bez serva ( manewry ) W 2.6 nie sprawdzałem czy mam ale kierownica chodzi bardzo lekko. Na postoju palcem wskazującym.
#35
OFFLINE
Napisany 22 maja 2013 - 19:30
#36
OFFLINE
Napisany 23 maja 2013 - 14:15
#37
OFFLINE
Napisany 17 kwietnia 2014 - 22:15
#38
OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2014 - 13:16
#39
OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2014 - 14:21