Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Wydech na dwie strony


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
139 odpowiedzi na ten temat

#61 OFFLINE   Malin

Malin
  • 210 postów
  • Dołączył: 17-05-2007
  • Skąd: Edinburgh

Napisany 18 października 2012 - 21:04

kurcze podoba mi sie to:D tyle tylko ze na ebay taki zestawik kosztuje £280:masakra:

#62 OFFLINE   awhaker

awhaker

    Czytamy AWUHAKER... :D

  • 905 postów
  • Dołączył: 08-04-2012
  • Skąd: Koło
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.0i C30NE

Napisany 18 października 2012 - 21:13

Jeśli mówisz o kosztach kolegi w sedanie sie nie wypowiem. Jeśli o moje koszta to :
20zł rura na szrocie
15zł końcówka wydechu nr2
55zł piwa i inne płyny.

#63 OFFLINE   Malin

Malin
  • 210 postów
  • Dołączył: 17-05-2007
  • Skąd: Edinburgh

Napisany 18 października 2012 - 21:20

Jeśli mówisz o kosztach kolegi w sedanie sie nie wypowiem. Jeśli o moje koszta to :
20zł rura na szrocie
15zł końcówka wydechu nr2
55zł piwa i inne płyny.


patrzylem na eBay za tym i tylko pare zestawow bylo takich prosto do montazu bez koniecznosci spawania:)

#64 OFFLINE   awhaker

awhaker

    Czytamy AWUHAKER... :D

  • 905 postów
  • Dołączył: 08-04-2012
  • Skąd: Koło
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.0i C30NE

Napisany 18 października 2012 - 21:26

Ale ogólnie nie ma tam wiele do spawania.
U mnie dospawana byla rura do oryginalnej poźniej kolanko rury bo znalazłem taką na szrocie że pasowała kształtem. I dospawanie uchwytu na wieszak do rury;) Spawania dużo nie ma. A koszty śmieszne bo po odliczeniu kosztów roboty (czyli tych płynów;p) to masz 40zł do 60zł.

Tu inne zdjęcie jak to u mnie od dołu wygląda. Rura jest łączona na środku bo musieliśmy ją skrócić przez to że mam ten nieszczęsny wlew gazu i rura musiała być o 2 cm odsunięta dalej niż było pierwotnie w projekcie
Dodany obrazek

#65 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 18 października 2012 - 21:52

awhaker, zalatw sobie jeszcze oslone termiczna na bak paliwa.

#66 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 18 października 2012 - 22:18

patrzylem na eBay za tym i tylko pare zestawow bylo takich prosto do montazu bez koniecznosci spawania:)


to chyba mówisz o zwykłym duplexie który jest wąski i brzydki....

a Immo i ja jesteśmy dziwni i walczymy o centymetry :D tzn żeby końcówki dać tak szeroko jak tylko wytłoczenie w zderzaku na to pozwala... a tym celu już się trzeba nakombinować i jest to pewnego rodzaju wyzwanie :D

#67 OFFLINE   Immo

Immo
  • 1 057 postów
  • Dołączył: 25-08-2006
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 października 2012 - 22:27

a Immo i ja jesteśmy dziwni i walczymy o centymetry :D

:laugh:
Ja tam mam wystarczająco dużo cm gdzie trzeba i nie muszę walczyć o więcej :smiech:

żeby końcówki dać tak szeroko jak tylko wytłoczenie w zderzaku na to pozwala... a tym celu już się trzeba nakombinować i jest to pewnego rodzaju wyzwanie :D

Niestety w sedanie Irmi się nie popisał, więc trzeba go poprawić co nieco :) w kombi rozstaw jest taki jak trzeba, wystarczy tylko zmienić końcówki żeby było bardzo :ok:

#68 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 18 października 2012 - 22:31

Niestety w sedanie Irmi się nie popisał, więc trzeba go poprawić co nieco w kombi rozstaw jest taki jak trzeba, wystarczy tylko zmienić końcówki żeby było bardzo


pełna zgoda :) u nas niestety upierdliwe jest to cięcie i klejenie zderzaka :(

#69 OFFLINE   BabciaOma

BabciaOma
  • 16 postów
  • Dołączył: 04-01-2013

Napisany 18 stycznia 2013 - 12:34

Dobra a co jeśli mam sedana z hakiem i tłumik z jedną końcówką? Dam rade to zrobić?

#70 OFFLINE   driftboy

driftboy
  • 572 postów
  • Dołączył: 16-08-2009
  • Skąd: hiszpania
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 18 stycznia 2013 - 16:05

Dobra a co jeśli mam sedana z hakiem i tłumik z jedną końcówką? Dam rade to zrobić?

a nie myslales zagladnac pod auto??wtedy bedziesz wiedzial czy masz wystarczajaco miejsca i ktoredy mozesz poprowadzic wyjscie na druga strone.

#71 OFFLINE   awhaker

awhaker

    Czytamy AWUHAKER... :D

  • 905 postów
  • Dołączył: 08-04-2012
  • Skąd: Koło
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.0i C30NE

Napisany 04 lipca 2013 - 18:51

Panowie, jako że próba sprzedaży mojej omegi zakończyła się jak się zakończyła... (czyli każdy twierdził że omegi chodzą po 4 tyś i więcej nie da ;p) Wyszło na to że omega dalej zostaje co zmusza mnie do zamontowania haka a za razem do wywalenia duplexu czego nie chce bo jest to charakterystyczne dla mojej omegi... ;p I teraz pytanie czy jest jakaś możliwość rozdzielić tłumik przed lub na wysokości mostu i puścić bo też na drugą stronę ?

#72 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 04 lipca 2013 - 20:48

I teraz pytanie czy jest jakaś możliwość rozdzielić tłumik przed lub na wysokości mostu i puścić bo też na drugą stronę ?

A patrzyles pod spod kombi jak to tam wyglada?

#73 OFFLINE   Maro

Maro
  • 4 000 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 04 lipca 2013 - 21:20

A patrzyles pod spod kombi jak to tam wyglada?

Też trzeba się przebijać przez zbiornik jak w sedanie? ;)

#74 OFFLINE   machony79

machony79

    przygoda z Omegą trwała 8.5 roku

  • 4 668 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 05 lipca 2013 - 07:24

A co z tłumikiem końcowym??
Będzie tylko z lewej strony a z prawej sama rura??

#75 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 05 lipca 2013 - 08:05

Też trzeba się przebijać przez zbiornik jak w sedanie?

Dobrze odizoluje i będzie gites :D

#76 OFFLINE   bzyku_2002

bzyku_2002

    200 parę KM i ciągle mało

  • 1 525 postów
  • Dołączył: 09-09-2007
  • Skąd: Koczała ( Pomorze )
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 05 lipca 2013 - 09:09

Będzie tylko z lewej strony a z prawej sama rura


U mnie właśnie tak było zrobione.
Na końcu tłumika jedna rura z ładną końcówką szła prosto, a prawa ładnie wywinięta w prawo i do końca pod zderzakiem na prawą stronę i do tego dodatkowy wieszak, żeby nic się nie urywało i nie waliło o karoserie

#77 OFFLINE   machony79

machony79

    przygoda z Omegą trwała 8.5 roku

  • 4 668 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 05 lipca 2013 - 09:27

Tak to rozumiem.Wiem,że końcówka na prawą stronę ma iść za końcowym.ale tutaj zrozumiałem,że kolega chce ominąć końcowy tłumik i prosto ze środkowego koło baku puścic rurę.

#78 OFFLINE   awhaker

awhaker

    Czytamy AWUHAKER... :D

  • 905 postów
  • Dołączył: 08-04-2012
  • Skąd: Koło
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.0i C30NE

Napisany 05 lipca 2013 - 09:32

Byłem własnie pod samochodem i pomysł już idzie do kosza bo zapomniałem o tym że zbiornik jest tak duży. Wychodzi na to że tak się nie da. Bo nie upchnę drugiego tłumika pod zbiornikiem bo w przyszłości jest wizja na -35mm więc już bym to ciągał po ziemi przy każdej okazji. Zastanawiam się tylko jak zrobić duplex i zamontować HAK bo w miejscu grze idzie teraz rura od drugiego wydechu wchodzi hak.

#79 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 05 lipca 2013 - 10:41

Robiac duplex musisz zrezygnowac z haka. Sam bede musial sie go pozbyc tez.

#80 OFFLINE   awhaker

awhaker

    Czytamy AWUHAKER... :D

  • 905 postów
  • Dołączył: 08-04-2012
  • Skąd: Koło
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.0i C30NE

Napisany 05 lipca 2013 - 10:59

Zastanawia mnie jeszcze kwestia czy zderzak od BFL nie jest niższy... I wtedy zmieścił bym może hak i duplex.