Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[OB & OBFL] wymiana pompy wtryskowej


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
77 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   dami2415

dami2415
  • 87 postów
  • Dołączył: 21-12-2010

Napisany 21 maja 2012 - 18:29

Witam jak w temacie podjąłem sie wyjecia pompy i mam problem poniewaz doszedłem do rozrzadu i nie wiem za bardzo jak to sobie po zaznaczać co odkręcić na co uwazac zeby mi sie to nie przestawiło :/ tutaj załączam zdjęcia http://imageshack.us.../dsc03186n.jpg/ http://imageshack.us.../dsc03184l.jpg/ nic nie wiecie?? :)

#2 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 23 maja 2012 - 02:26

A może jednak zamiast robić coś o czym nie ma się pojęcia (ani stosownych narzędzi!!) warto czasem odstawić samochód do mechanika?? :masakra:
A potem weź człowieku to poskładaj - połowa części pogubiona, śruby trzeba się domyślać co i gdzie i jak, 3/4 zbędnych rzeczy porozbieranych :(

#3 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 23 maja 2012 - 09:55

A może jednak zamiast robić coś o czym nie ma się pojęcia (ani stosownych narzędzi!!) warto czasem odstawić samochód do mechanika?? :masakra:
A potem weź człowieku to poskładaj - połowa części pogubiona, śruby trzeba się domyślać co i gdzie i jak, 3/4 zbędnych rzeczy porozbieranych :(


bo te czesci nie byly od diesla tylko od benzyny :D dlatego ich nie ma.




 


#4 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 23 maja 2012 - 10:01

Wiesz, kiedyś bym się z tego śmiał... dziś już jakoś mniej - dlaczego? Bo za dużo takich aut dociera - albo na złożenie po kimś, albo na poprawkę po kimś, albo na naprawę po próbie nieudolnej własnoręcznej rzeźby. I wychodzą z tego same kwiatki, bo klienci nie chcą wierzyć ile nie związanych rzeczy mogło ulec bezsensownemu uszkodzeniu...

#5 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 23 maja 2012 - 10:11

cos o tym wiem....




 


#6 OFFLINE   dami2415

dami2415
  • 87 postów
  • Dołączył: 21-12-2010

Napisany 23 maja 2012 - 13:17

A może jednak zamiast robić coś o czym nie ma się pojęcia (ani stosownych narzędzi!!) warto czasem odstawić samochód do mechanika?? :masakra:
A potem weź człowieku to poskładaj - połowa części pogubiona, śruby trzeba się domyślać co i gdzie i jak, 3/4 zbędnych rzeczy porozbieranych :(


Co jest niby zbednie porozkręcane?? Kolektor ssący?? o.O

#7 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 24 maja 2012 - 03:36

Kup/wypożycz/zrób sobie blokady i nie będziesz musiał pytać, ani kombinować. Co chcesz znaczyć w tym silniku?

#8 OFFLINE   dami2415

dami2415
  • 87 postów
  • Dołączył: 21-12-2010

Napisany 24 maja 2012 - 14:45

Kup/wypożycz/zrób sobie blokady i nie będziesz musiał pytać, ani kombinować. Co chcesz znaczyć w tym silniku?


juz blokady porobione :p i pompa wyjęta

#9 OFFLINE   dami2415

dami2415
  • 87 postów
  • Dołączył: 21-12-2010

Napisany 29 maja 2012 - 22:01

juz blokady porobione :p i pompa wyjęta


witam :) wyjąłem sterownik i teraz chciałbym sie was poradzic gdzie lepiej oddac ten sterownik do regeneracji tu http://allegro.pl/st...2325591973.html czy tu http://allegro.pl/st...2368534344.html i co to za róznica?

#10 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 29 maja 2012 - 22:15

zadna. i to i to = wyrzucanie pieniedzy w bloto. jak juz pisalem - sterownik pali sie przez zatarty tloczek. naprawa sterownika to maskowanie smrodu dezodorantem. ale twoj cyrk i twoje malpy. jak zawor dawki jest mocno zatarty to sterownik i tak sie zaraz spali.

a masz jakies bledy wogole od sterownika ? P1631 lub/i P1651. bo jak nie to siedzi przestawiac kata wtrysku




 


#11 OFFLINE   slawko76

slawko76

    NIECH ŻYJE BAL!!!!!!!!!!!

  • 406 postów
  • Dołączył: 16-06-2009
  • Skąd: Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 2.6i C26NE

Napisany 30 maja 2012 - 11:40

zadna. i to i to = wyrzucanie pieniedzy w bloto.


Nie do końca masz rację... W błoto tak, ale w tej pierwszej aukcji błoto jest głębsze :D

cytat:

"Mamy do zaoferowania sterownik pompy wtryskowej ( uszkodzony- same części )



Na innych naszych aukcjach profesjonalna naprawa takich sterowników z roczną gwarancją bez limitu kilometrów !"


:smiech:

#12 OFFLINE   darooo

darooo
  • 74 postów
  • Dołączył: 02-02-2010
  • Skąd: Głogów

Napisany 30 maja 2012 - 21:50

hehe nic tylko kupić i dać im od razu do naprawy :D:D

#13 OFFLINE   dami2415

dami2415
  • 87 postów
  • Dołączył: 21-12-2010

Napisany 03 czerwca 2012 - 14:43

hehe nic tylko kupić i dać im od razu do naprawy :D:D


włązyłem pompe i teraz nie chce zapalic wyskoczył bład p1220 i jak go skasowałem to juz nie wrocił ale nadal nie chce gadac nawet na plaka

#14 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 03 czerwca 2012 - 14:46

p1220 to problem z przestawnikiem kata wtrysku. rozumiem ze nie posluchales i dales sie naciagnac "fachowcom z allegro" na naprawe sterownika




 


#15 OFFLINE   dami2415

dami2415
  • 87 postów
  • Dołączył: 21-12-2010

Napisany 03 czerwca 2012 - 14:51

p1220 to problem z przestawnikiem kata wtrysku. rozumiem ze nie posluchales i dales sie naciagnac "fachowcom z allegro" na naprawe sterownika


to znaczy, ze tłoczek juz stanął na amen?

#16 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 03 czerwca 2012 - 14:55

to znaczy ze nie posluchales od poczatku i wyrzuciles $$$ w bloto. j. sprawdz na kompie czy widac obroty pompy - powinno byc 50% obrotow silnika i czy poczatek wtrysku pozadany zgadza sie z odczytywanym.




 


#17 OFFLINE   dami2415

dami2415
  • 87 postów
  • Dołączył: 21-12-2010

Napisany 03 czerwca 2012 - 15:04

to znaczy ze nie posluchales od poczatku i wyrzuciles $$$ w bloto. j. sprawdz na kompie czy widac obroty pompy - powinno byc 50% obrotow silnika i czy poczatek wtrysku pozadany zgadza sie z odczytywanym.


pump speed jest 80RPM a ktora to opcja od poczatku wtrysku w opel scanner?

#18 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 03 czerwca 2012 - 15:06

80 rpm czyli silnika ma 160 rpm - masz slaby aku albo zatarty rozrusznik - troche malo do odpalania. nie pamietam jak sie na opcja nazywa w OS - chyba injection start - zrob screena podczas krecenia i wrzuc to ci powiem




 


#19 OFFLINE   dami2415

dami2415
  • 87 postów
  • Dołączył: 21-12-2010

Napisany 03 czerwca 2012 - 15:35

to znaczy, ze tłoczek juz stanął na amen?


rozrusznik jest nowy tylko bateria juz rozładowana. juz znalazłem jest to actual injection start u mnie jest 6.8 *CA a Injection Quantity jast 75 mg/str

#20 OFFLINE   kmitki

kmitki
  • 166 postów
  • Dołączył: 05-12-2010
  • Skąd: Zabrze
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 03 czerwca 2012 - 15:53

Znaczy się cała pompa do roboty.