

Napisany 21 maja 2012 - 18:29
Napisany 23 maja 2012 - 02:26
Napisany 23 maja 2012 - 09:55
A może jednak zamiast robić coś o czym nie ma się pojęcia (ani stosownych narzędzi!!) warto czasem odstawić samochód do mechanika??
A potem weź człowieku to poskładaj - połowa części pogubiona, śruby trzeba się domyślać co i gdzie i jak, 3/4 zbędnych rzeczy porozbieranych
Napisany 23 maja 2012 - 10:01
Napisany 23 maja 2012 - 13:17
A może jednak zamiast robić coś o czym nie ma się pojęcia (ani stosownych narzędzi!!) warto czasem odstawić samochód do mechanika??
A potem weź człowieku to poskładaj - połowa części pogubiona, śruby trzeba się domyślać co i gdzie i jak, 3/4 zbędnych rzeczy porozbieranych
Napisany 24 maja 2012 - 03:36
Napisany 24 maja 2012 - 14:45
Kup/wypożycz/zrób sobie blokady i nie będziesz musiał pytać, ani kombinować. Co chcesz znaczyć w tym silniku?
Napisany 29 maja 2012 - 22:01
juz blokady porobione
i pompa wyjęta
Napisany 29 maja 2012 - 22:15
Napisany 30 maja 2012 - 11:40
zadna. i to i to = wyrzucanie pieniedzy w bloto.
"Mamy do zaoferowania sterownik pompy wtryskowej ( uszkodzony- same części )
Na innych naszych aukcjach profesjonalna naprawa takich sterowników z roczną gwarancją bez limitu kilometrów !"
Napisany 03 czerwca 2012 - 14:43
hehe nic tylko kupić i dać im od razu do naprawy
:D
Napisany 03 czerwca 2012 - 14:46
Napisany 03 czerwca 2012 - 14:51
p1220 to problem z przestawnikiem kata wtrysku. rozumiem ze nie posluchales i dales sie naciagnac "fachowcom z allegro" na naprawe sterownika
Napisany 03 czerwca 2012 - 14:55
Napisany 03 czerwca 2012 - 15:04
to znaczy ze nie posluchales od poczatku i wyrzuciles $$$ w bloto. j. sprawdz na kompie czy widac obroty pompy - powinno byc 50% obrotow silnika i czy poczatek wtrysku pozadany zgadza sie z odczytywanym.
Napisany 03 czerwca 2012 - 15:06
Napisany 03 czerwca 2012 - 15:35
to znaczy, ze tłoczek juz stanął na amen?