


V6 - kopci na niebiesko
Rozpoczęte przez
Yhetroweer
, 28 kwi 2012, 20:46
29 odpowiedzi na ten temat
#21
OFFLINE
Napisany 03 maja 2012 - 19:02
Ja tylko powiem jedno... JESLI TWOJA V-ka KOPCI NA NIEBIESKO, TO WIEDZ, ŻE COŚ SIE DZIEJE

#22
OFFLINE
Napisany 03 maja 2012 - 23:27
Ja tylko powiem jedno... JESLI TWOJA V-ka KOPCI NA NIEBIESKO, TO WIEDZ, ŻE COŚ SIE DZIEJE
no no święte słowa Michał albo panewki, uszczelka pod głowicą i zaraz korba wyjdzie bokiem taki mały OT
na pewno nie dzieje się nic bez przyczyny, zdjąć głowice to nie problem w razie co i sprawdzić czy gdzieś uszczelki nie wydmuchało, gorzej jak się sypnie dół.
pierwsza Omega B 1996r. 2.0 16Vmanual kombi
obecnie Omega B Fl 2001r. 3.2 V6 automat sedan
WYPADEK - przeczytaj jak pomóc lub zachować się podczas takiej sytuacji.
http://www.straz.szczecin.pl/rz/wypadek.pdf
obecnie Omega B Fl 2001r. 3.2 V6 automat sedan
WYPADEK - przeczytaj jak pomóc lub zachować się podczas takiej sytuacji.
http://www.straz.szczecin.pl/rz/wypadek.pdf
#23
OFFLINE
Napisany 15 maja 2012 - 20:57
panowie a ja w instrukcji opla znalazlem ze x30xe ma stopien sprezania 10,8,instrukcja z tego forum
#24
OFFLINE
#25
OFFLINE
Napisany 15 maja 2012 - 21:01
Stopien sprezania a cisnienie sprezania (popularnie zwane kompresja) to 2 rozne rzeczypanowie a ja w instrukcji opla znalazlem ze x30xe ma stopien sprezania 10,8,instrukcja z tego forum

#26
OFFLINE
Napisany 15 maja 2012 - 21:02
ups,a myslalem ze stopien sprezania i kompresja to to samo
#27
OFFLINE
Napisany 15 maja 2012 - 21:02
a moja nie zdążyła zakopcić nawet nim złapało mi panewke na 3 korbie 
Jeśli kopci na niebiesko to może być zła mieszanka co jest mało prawdopodobne lub poprostu uszczelniacze zaworowe puszczają,tak np. było w vectrze kumpla.Wystarczyło uszczelniacze wymienić a silnik przestał kopcić i chula aż miło.
W naszych V-kach niestety jest to droższa zabawa niż w 8 czy 16-sto zaworowym silniku.

Jeśli kopci na niebiesko to może być zła mieszanka co jest mało prawdopodobne lub poprostu uszczelniacze zaworowe puszczają,tak np. było w vectrze kumpla.Wystarczyło uszczelniacze wymienić a silnik przestał kopcić i chula aż miło.
W naszych V-kach niestety jest to droższa zabawa niż w 8 czy 16-sto zaworowym silniku.
#28
OFFLINE
Napisany 15 maja 2012 - 21:04
Benzynowy silnik i skład mieszanki i niebieskie kopcenie??
#29
OFFLINE
Napisany 15 maja 2012 - 21:17
takie rzeczy to tylko w syrence:pBenzynowy silnik i skład mieszanki i niebieskie kopcenie??
link dla leniwych http://pl.wikipedia....yrena_(samochód)
#30
OFFLINE
Napisany 15 maja 2012 - 21:20
Żeby być dokładnym to w każdym dwusuwie, ale w czterosuwowym silniku nie ma takiej opcji. Tam może być biały dym = LPG/UPG (czemu te nazwy są tak do siebie podobne??
), czarny dym = zdecydowanie za bogata mieszanka, z reguły efekt pracy bardzo fachowych tunerów, albo żaden dym.
