Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

2.0 16V zbyt niskie wolne obroty podczas wysprzeglania...


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
47 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   tomaszchwesiuk

tomaszchwesiuk
  • 73 postów
  • Dołączył: 12-10-2007
  • Skąd: Wrocław

Napisany 28 grudnia 2007 - 19:52

IWANGROZNYJ

miałem identyczny problem. weź ze sobą kase. 220 zł. i do Porcza koło borowskiej. dokładnie na grota roweckiego. pełna diagnostyka auta, ale auto nie wyjedzie nie zrobione. ponadto masz gwarancje na to co zrobione. ja już jeżdżę przeszło 3 miechy i mam wszystko ok. też wymieniałem krokowy ,ale nie trzeba było. gostek wie wszysko co i jak. magik. jak chcesz dawaj na priva i dam ci adres.

Pozdrawiam

#42 OFFLINE   jasiek1974

jasiek1974

    jasiek1974

  • 74 postów
  • Dołączył: 04-03-2007
  • Skąd: Piła

Napisany 28 grudnia 2007 - 21:46

IWANGROZNYJ

miałem identyczny problem. weź ze sobą kase. 220 zł. i do Porcza koło borowskiej. dokładnie na grota roweckiego. pełna diagnostyka auta, ale auto nie wyjedzie nie zrobione. ponadto masz gwarancje na to co zrobione. ja już jeżdżę przeszło 3 miechy i mam wszystko ok. też wymieniałem krokowy ,ale nie trzeba było. gostek wie wszysko co i jak. magik. jak chcesz dawaj na priva i dam ci adres.

Pozdrawiam


No to zdradź tajemnicę co było jak Ci ten złota rączka zrobił, bo jak ja odbieram z naprawy to nie wychodzę jak mi gość nie powie co było. Mam nadzieję że wiesz i nie będę musiał jechać z Piły do Wrocławia bo to aż 250 kilosów.
Pozdrawiam.
jasiek1974

#43 OFFLINE   tomaszchwesiuk

tomaszchwesiuk
  • 73 postów
  • Dołączył: 12-10-2007
  • Skąd: Wrocław

Napisany 28 grudnia 2007 - 23:56

rzecz polega na tym że to jego tajemnica co było. i nie wiem. ale zapłaciłem za samą diagnostykę z wydrukami i regulacjami. Jeśli byłoby coś do wymiany to by wymienił ale oczywiście odpłatnie (dodatkowy koszt), ale to jest 100% to co powie. On podpisuje się pod tym i daje gwarancję.I nie na ciąga. Chcesz fakturę wystawi ci fakturę. Chcesz paragon prosze bardzo. Nie robiłem u niego jednego auta. Robiłem 2 auta. I jestem zadowolony. Poza tym z problemem podobnym do mojego było już 2ch gostków na forach. dałem adresy, i skoro nie było ciągniętego tematu ich problemu dalej to znaczy że samochód zrobiony. i działa tak jak powinno.

http://e-warsztat.pl...t.do?wid=05c94e

Polecam. I pozdrawiam.

#44 OFFLINE   miner64

miner64
  • 6 postów
  • Dołączył: 26-12-2007
  • Skąd: Godów

Napisany 29 grudnia 2007 - 10:57

serwo jest polonczone do kolektora ssącego. jesli chcesz sprawdzic czy serwo jest do wymiany to na wolnych obrotach zacznij pompowac hamulcem i jesli obroty będą skakac to masz serwo do wymiany albo wystarczy odpowietrzyć
pozdro

#45 OFFLINE   chrup

chrup
  • 48 postów
  • Dołączył: 15-10-2007
  • Skąd: Zduńska Wola

Napisany 30 grudnia 2007 - 12:57

Właśnie wczoraj wykryłem pęknięcie przewodu idącego od serwa do jakiej przelotki przed wyjściem do czujnika. Ktoś to wcześniej wieśniacko na taśmę pokleił, a że blisko podszybia to nie zwróciłem od razu uwagi. Wczoraj spacerek po nowe rurki i opaski i zobaczymy. Test szybkiego hamowania z dużej prędkości przeszedł pomyślnie, ale tak na prawdę to się okaże dopiero za jakiś czas, albo przy dłuższej trasie. Ciekaw jestem tylko wspomnianego przez kolegę wyżej, testu serwa. Rozumiem, że masz na myśli test na postoju, na włączonym biegu i wciśniętym sprzęgle...tak?

Jedno pytanie...
Jeżeli w aucie teoretycznie wszystko jest sprawne, to czy obroty biegu jałowego mogą się nieco zmienić po wciśnięciu sprzęgła i biegu, czy powinny być na dokładnie tym samym poziomie?
Silniczek rozkrokowy

#46 OFFLINE   miner64

miner64
  • 6 postów
  • Dołączył: 26-12-2007
  • Skąd: Godów

Napisany 31 grudnia 2007 - 17:53

tzn obojętnie czy masz wciśnięte sprzęgło i bieg czy tez bez biegu i sprzegło puszczone to jeśli zaczniesz pompować hamulcem na wolnych obrotach i zaczną one skakac to znaczy ze cos jest ze serwem, albo jeśli jedziesz np na 2 biegu i zaczynasz hamować silnikiem i hamulcem tak bardziej i naraz dodasz gazu aby prześpieszyć i silnik zacznie tak jakby sie dusic albo przerywac w momęcie wciśnięcia gazu to znaczy ze odzywa sie serwo
co do obrotów na wciśnięty sprzęgle to powinny byc chyba takie same :D nie sprawdzalem.

pozdro

#47 OFFLINE   chrup

chrup
  • 48 postów
  • Dołączył: 15-10-2007
  • Skąd: Zduńska Wola

Napisany 06 stycznia 2008 - 15:20

Wymieniłem przewody podciśnienia do serwa. Niestety nic się nie zmieniło. Jutro jadę do mechanika, który ponoć pracował w serwisie Opla. Kontrolka silnika już mnie nie opuszcza. Auto zamulone, że nie da się jedździć :/ Ale....nie odcina na 4000 rpm. Tylko zanim się wkręci na wyższe, to jak jakiś TD o dwa razy mniejszej pojemności. Samodiagnostyka pokazuje tylko 92. Mam nadzieję ,że jutro się problem finalnie wyjaśni chociaż jak nie wykazywało tego błędu, to również miałem podobne problemy z zamuleniem kluchy
Silniczek rozkrokowy

#48 OFFLINE   leeluu

leeluu
  • 69 postów
  • Dołączył: 17-09-2007
  • Skąd: warszawa/lomianki

Napisany 13 stycznia 2008 - 21:21

umnie bylo tak samo wyczyscilem krokowy ale przez chwile bylo dobrze jakies 3 dni pozniej zaczely znow falowac tak -200 + 200 postanowilem przeczyscic wszystki odmy byly zaswinone ale raczej draznosc byla. odkrecilem dolot i wyczycilem przepustnice byla brudna otworzylem ja i przeczyscilem wszystkie krawedzie.

powiem ze podzialalo falowanie obrotow jest teraz bardzo znikome ale obroty zaczely mi trzymac czasem po 1000 . dzis jeszcze wszystkie mechanizmy uchylajace przepustnice popsiutalem wd 40 te sperzynki i ta linke. zobaczymy jak to niezadziala to zaczne szukac jeszcze lewego powietrza wydaje mi sie ze lapie w dolocie w miejscu gdzie wchodzi gruba odma do takiego konalna ono sie obkreca i czasem odchyla to moze tam cos zasysa. tak mysle ze jesli wystepuja male wachania to raczej gdizes lapie powietrze lewe niz cos nie tak dziala. wydaje mi sie ze przepustnica juz dobrze dolega i jest szczelna co do jej luzu coz kurcze niewiem jak wyglada to od nowosci ale musze jeszcze posprawdac te wszystkie wodziki od niej i ta linke czy tam sie nic nie zacina

narazie jest prawie ok
Może i ma te -- ale i ma te + za ktore JA kochamy ta Omeszke kochamy :)