Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Kupno Opla Tigry - rady i propozycje


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
29 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   ZAHIR666

ZAHIR666

    3.0 w Złomedze i Calibrze

  • 1 550 postów
  • Dołączył: 29-01-2008
  • Skąd: Sto(L)yca
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 19 kwietnia 2012 - 08:37

Po co to 1.6?? Kobiecie?? Wtedy to już na bank Omegę będzie robiła jak chce :D


Jak masz w kombi to go nawet 1.4 objedzie, a 1.6 to już jak chce :p Mówiłem kupuj V6 :D Oj tam zawsze możesz powiedzieć że Omega to limuzyna i służy do wygodnej dostojnej jazdy:D
1.6 ma lepsze osiągi spalanie z tego co wiem plus minus identyczne , wyposażenie też najczęściej lepsze, no ale tak czy siak stan techniczny i korozyjny :D najważniejszy.

#22 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 19 kwietnia 2012 - 08:47

Jak masz w kombi to go nawet 1.4 objedzie, a 1.6 to już jak chce :p Mówiłem kupuj V6 :D Oj tam zawsze możesz powiedzieć że Omega to limuzyna i służy do wygodnej dostojnej jazdy:D
1.6 ma lepsze osiągi spalanie z tego co wiem plus minus identyczne , wyposażenie też najczęściej lepsze, no ale tak czy siak stan techniczny i korozyjny :D najważniejszy.


Zapominasz, że z reguły 1.6 będzie też bardziej skatowany :D I niestety mniej zadbany/doinwestowany ("młode wilczki" kasą przecież nie śmierdzą, a upalać coś muszą :lol:)... Co do jednego masz zdecydowaną rację - najważniejszy jest stan samochodu.

#23 OFFLINE   Dawido89

Dawido89
  • 1 640 postów
  • Dołączył: 29-06-2010
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 kwietnia 2012 - 09:01

pierwszy plus negocjacji...:


"No to jak odradzają tanie to ja poczekam parę miesięcy i dołożę więcej pieniędzy :)" czyli już coś przechodzi do rozsądku :)

 


 


 


#24 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 19 kwietnia 2012 - 09:08

Oby tak dalej :ok:
Może "się wyleczy" i da sobie wytłumaczyć że lepiej kupić coś innego/większego :)

#25 OFFLINE   smokebite

smokebite

    Omega Garage

  • 1 750 postów
  • Dołączył: 18-08-2011
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 19 kwietnia 2012 - 09:49

Może "się wyleczy" i da sobie wytłumaczyć że lepiej kupić coś innego/większego :)

zawsze też kolega może zostać pionierem i stworzyć projekt tigra v6 :D
co do zakatowania tigry ... ja wiem czy dresiarstwo to tak chętnie dosiada ... małe to trochę, raczej bym powiedział że wolą stare vectry czy calibre

Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno


" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "

Auto Serwis Kraków
Opel Saab
515 018 365

#26 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 19 kwietnia 2012 - 10:07

Po ilości zagrotuningowanych Tigr na alledrogo i otomłoto powiedziałbym że chyba dojeżdża. Poza tym, V6 w Tigrze? Wejść może i wejdzie (chociaż maska bardzo opada, więc nie jestem pewien - prędzej C20LET/Z20LET tam widzę :diabel:
Nawet "u mnie na wsi" kilka sztuk zajechanych Tigr się znajdzie niestety :(

#27 OFFLINE   smokebite

smokebite

    Omega Garage

  • 1 750 postów
  • Dołączył: 18-08-2011
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 19 kwietnia 2012 - 10:15

Po ilości zagrotuningowanych Tigr na alledrogo i otomłoto powiedziałbym że chyba dojeżdża. Poza tym, V6 w Tigrze? Wejść może i wejdzie (chociaż maska bardzo opada, więc nie jestem pewien - prędzej C20LET/Z20LET tam widzę :diabel:
Nawet "u mnie na wsi" kilka sztuk zajechanych Tigr się znajdzie niestety :(


no szczerze ja nie widziałem za bardzo dresa w tigrze :F ale może w innych rejonach dopadali, swoją drogą każdy model jest gdzieś tam poddawany agro tuningowi :(

A C20LET nawet bez kucia jest ciekawą opcją, zresztą nie tylko do tigry :)

Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno


" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "

Auto Serwis Kraków
Opel Saab
515 018 365

#28 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 19 kwietnia 2012 - 10:17

A C20LET nawet bez kucia jest ciekawą opcją, zresztą nie tylko do tigry :)


Ale po remoncie... Skoro i tak w pył trzeba rozwalać, to od razu bym kuł, koszta wcale nie będą aż tak dużo większe. Tyle że schodzimy coraz bardziej z tematu :lol:

#29 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 kwietnia 2012 - 12:03

Poza tym, V6 w Tigrze?

Do corsy B weszlo x30xe to dlaczego ma nie wejsc do tigry? :D

#30 OFFLINE   ZAHIR666

ZAHIR666

    3.0 w Złomedze i Calibrze

  • 1 550 postów
  • Dołączył: 29-01-2008
  • Skąd: Sto(L)yca
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 19 kwietnia 2012 - 12:11

A i do do Corsy A wchodzi bez problemu V6 Opla :) Szczerze jak żyje też nie widziałem dresa w Tigrze , jeśli już to bardziej tacy homoniepewni chłopcy :) No ale zaczynamy gupoty gadać :D
Najciekawszą opcją jest C20XE w Tigrze ale autorowi to na pewno nie w głowie jak go seryjna Tigra łyknie :D :p
Poszukać takiej w cenie 5-7tysi, wtedy można coś trafić. W sumie rady dostałeś na co zwracać uwagę więc do dzieła :)