Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[OB & OBFL] Kończąca żywot pompa wtryskowa


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
55 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   geant21

geant21
  • 2 postów
  • Dołączył: 30-12-2011

Napisany 22 lutego 2013 - 23:54

witam. Moj problem polega na tym ze gdy zostawie ja na noc to na drugi dzien ciezko pali ale jakos sobie radzi. Gdy zostawie ja na dwie nocki to krece krece krece i nic z tego az bateria odmowi posluszenstwa. Dodam jeszcze ze jak postawie ja na prostym to jest problem zeby odpalila ale jednak po kilku razach sie odezwie. Ale gdy tylko silnik jest troszke wyzej to moge zapomniec. Czasem uzyje tego szybkiego startu to jest oki. Na cieplym pali na dotyk.

#42 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 23 lutego 2013 - 01:49

witam. Moj problem polega na tym ze gdy zostawie ja na noc to na drugi dzien ciezko pali ale jakos sobie radzi. Gdy zostawie ja na dwie nocki to krece krece krece i nic z tego az bateria odmowi posluszenstwa. Dodam jeszcze ze jak postawie ja na prostym to jest problem zeby odpalila ale jednak po kilku razach sie odezwie. Ale gdy tylko silnik jest troszke wyzej to moge zapomniec. Czasem uzyje tego szybkiego startu to jest oki. Na cieplym pali na dotyk.

zapowietrza Ci sie ukłąd paliwowy, masz gdzieś poprostu nieszczelność

#43 OFFLINE   geant21

geant21
  • 2 postów
  • Dołączył: 30-12-2011

Napisany 23 lutego 2013 - 10:28

dzieki bardzo. gdzie jest pisany problem, bo jezdzilem do setek mechanikow i kompletnie nic nie poradzii a kase wzieli. jeden nawet powstawial zaworki zwrotne na przewodach. juz sa usuniete.

#44 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 23 lutego 2013 - 12:46

Po pierwsze przelewy i trojniki na nich do wymiany, trawersy na wtrykach i reszte polaczen na wezach i powinnobyc ok

#45 OFFLINE   Victorrr

Victorrr

    DGC 3,8 V6

  • 157 postów
  • Dołączył: 16-07-2009
  • Skąd: Wawa Grochów

Napisany 23 lutego 2013 - 16:42

Na cieplym pali na dotyk.


Posprawdzaj jeszcze świece żarowe, tak dla pewności.

#46 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 24 lutego 2013 - 11:27

też obstawiał bym zapowietrzanie się układu...po kolei jak DamoanSz pisał..błędy sczytywałeś? Masz jakieś?

dzieki bardzo. gdzie jest pisany problem, bo jezdzilem do setek mechanikow i kompletnie nic nie poradzii a kase wzieli. jeden nawet powstawial zaworki zwrotne na przewodach. juz sa usuniete.


przeszukaj dział diesel tam było kilka wątków z podobnym problemem..albo wpisz w szukajce 2,2 dti to Ci wywali kilka trafień..

 


#47 OFFLINE   gumis28

gumis28
  • 13 postów
  • Dołączył: 20-09-2012
  • Skąd: szczecinek

Napisany 27 lutego 2013 - 14:16

Witam, wczoraj odkrecilem korektor ssacy i go wyczyscilem, byl caly zawalony. Dalem nowe uszczelki poskrecalem tak jak nalezy. I omega bez zmian.Bujnelem ja do 170 i moglem jeszcze kawalek ale nie ma tego uczucia wciskania w fotel juz nic niewiem co zrobicm by oma wrociocila do tego stanu jaka ja kupilem. Pojade w piatek na warsztat i rozruszam jeszcze te cieglo na turbinie bo wczesniej bylo zapieczone i wtedy to wogule miala mula po rozruszaniu ciegla troche wrocil but ale to nie to samo. Moze trzeba bardziej rozruszac. Wie ktos z jaka sila powinno to chodzic??

I jeszcze jedno od ilu obrotow jadac turbina sie zalancza??

#48 OFFLINE   xax3

xax3
  • 1 264 postów
  • Dołączył: 01-11-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 27 lutego 2013 - 15:59

przy zaślepionym EGR około 2200 normalnie około 2500. ona chodzi non stop więc nie można powiedzieć że się załącza. już dawno pisałem żebyś sprawdził ciśnienie jakie podaje :masakra: poza tym zabieg czyszczenia jest bezsensowny jeśli nie oczyściłeś całego dolotu. owszem, da zmianę ale nie znaczna. i na ile? do momentu aż znów z IC nie dmuchnie olejem.

#49 OFFLINE   Sidro

Sidro
  • 87 postów
  • Dołączył: 17-04-2012
  • Skąd: Zaniemyśl/ok.Poznania

Napisany 27 lutego 2013 - 16:01

Ja miałem taki sam problem, z tym że u mnie wszystko było spowodowane świecami(jedna szybkogrzejna jak dobrze pamiętam była spalona)i rano po nocce mogłem kręcić aż do us***anej śmierci i nic, teraz na dotyk pali po wymianie, nawet w największe mrozy od strzała bez problemu.

#50 OFFLINE   gumis28

gumis28
  • 13 postów
  • Dołączył: 20-09-2012
  • Skąd: szczecinek

Napisany 27 lutego 2013 - 23:45

przy zaślepionym EGR około 2200 normalnie około 2500. ona chodzi non stop więc nie można powiedzieć że się załącza. już dawno pisałem żebyś sprawdził ciśnienie jakie podaje :masakra: poza tym zabieg czyszczenia jest bezsensowny jeśli nie oczyściłeś całego dolotu. owszem, da zmianę ale nie znaczna. i na ile? do momentu aż znów z IC nie dmuchnie olejem.


Jak calego, waz co wchodzi do turbodissel lekko mokry byl a sam turbodissel czysciutki

#51 OFFLINE   RAFI22DTI

RAFI22DTI
  • 909 postów
  • Dołączył: 03-09-2007
  • Skąd: CRY
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 28 lutego 2013 - 02:09

Po pierwsze przelewy i trojniki na nich do wymiany, trawersy na wtrykach i reszte polaczen na wezach i powinnobyc ok

uszczelniacze na mostkach jesli ma nieszczelne to bedzie olej w paliwie, ja bym obstawial albo zawor w pompie albo filtr paliwa jesli ma fabryczny jeszcze

#52 OFFLINE   xax3

xax3
  • 1 264 postów
  • Dołączył: 01-11-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 28 lutego 2013 - 19:34

Jak calego, waz co wchodzi do turbodissel lekko mokry byl a sam turbodissel czysciutki


a co w IC? odmą? jak już się brać to za wszystko i uwierz że wtedy będzie zmiana wiem bo sam to przechodziłem.

#53 OFFLINE   gumis28

gumis28
  • 13 postów
  • Dołączył: 20-09-2012
  • Skąd: szczecinek

Napisany 01 marca 2013 - 13:37

a co w IC? odmą? jak już się brać to za wszystko i uwierz że wtedy będzie zmiana wiem bo sam to przechodziłem.


no z odma bedzie ciezko, bo nigdy tego nie robilem.Zobaczymy w nastepnym tygodniu jak moj mechanior bedzie mial czas to sprobuje to wyczyscic.

A IC to ta chlodniczka w zdezaku?? i powiedz czym ma ja wyczyscic jak ja zdejme?

#54 OFFLINE   samara82

samara82

    MV6 U25DT

  • 373 postów
  • Dołączył: 24-03-2009
  • Skąd: Legnica/Chojnów/Lubin

Napisany 01 marca 2013 - 15:17

no z odma bedzie ciezko

dasz radę...jest tu wszystko opisane...ja w przyszłym tygodniu się za to biorę jak będzie słoneczko...
Pytanko...dam radę odmę wyczyścić w profesjonalnej myjce warsztatowej czy jeszcze innych środków piorąco-żrących użyć?

#55 OFFLINE   xax3

xax3
  • 1 264 postów
  • Dołączył: 01-11-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 02 marca 2013 - 10:37

sam wkład wystarczyłoby wymoczyć w beni chyba hihi. tak, IC to ta chłodnica powietrza. jest kilka sposobów. na forum był o użyciu pianki aktywnej. ja natomiast przelałem benzyną i wydmuchałem pod ciśnieniem ten syfek.

#56 OFFLINE   gumis28

gumis28
  • 13 postów
  • Dołączył: 20-09-2012
  • Skąd: szczecinek

Napisany 17 marca 2013 - 23:50

z przykroscia mowie ze omega idzie do sprzedazy. W kwietniu wyjezdzam i jestem zmuszony ja sprzedac. :(

EDIT BEAST- tu byla oferta sprzedazy.