[OB & OBFL] Kończąca żywot pompa wtryskowa
#41 OFFLINE
Napisany 22 lutego 2013 - 23:54
#42 OFFLINE
Napisany 23 lutego 2013 - 01:49
zapowietrza Ci sie ukłąd paliwowy, masz gdzieś poprostu nieszczelnośćwitam. Moj problem polega na tym ze gdy zostawie ja na noc to na drugi dzien ciezko pali ale jakos sobie radzi. Gdy zostawie ja na dwie nocki to krece krece krece i nic z tego az bateria odmowi posluszenstwa. Dodam jeszcze ze jak postawie ja na prostym to jest problem zeby odpalila ale jednak po kilku razach sie odezwie. Ale gdy tylko silnik jest troszke wyzej to moge zapomniec. Czasem uzyje tego szybkiego startu to jest oki. Na cieplym pali na dotyk.
#43 OFFLINE
Napisany 23 lutego 2013 - 10:28
#44 OFFLINE
Napisany 23 lutego 2013 - 12:46
#45 OFFLINE
Napisany 23 lutego 2013 - 16:42
Na cieplym pali na dotyk.
Posprawdzaj jeszcze świece żarowe, tak dla pewności.
#46 OFFLINE
Napisany 24 lutego 2013 - 11:27
dzieki bardzo. gdzie jest pisany problem, bo jezdzilem do setek mechanikow i kompletnie nic nie poradzii a kase wzieli. jeden nawet powstawial zaworki zwrotne na przewodach. juz sa usuniete.
przeszukaj dział diesel tam było kilka wątków z podobnym problemem..albo wpisz w szukajce 2,2 dti to Ci wywali kilka trafień..
#47 OFFLINE
Napisany 27 lutego 2013 - 14:16
I jeszcze jedno od ilu obrotow jadac turbina sie zalancza??
#48 OFFLINE
Napisany 27 lutego 2013 - 15:59
#49 OFFLINE
Napisany 27 lutego 2013 - 16:01
#50 OFFLINE
Napisany 27 lutego 2013 - 23:45
przy zaślepionym EGR około 2200 normalnie około 2500. ona chodzi non stop więc nie można powiedzieć że się załącza. już dawno pisałem żebyś sprawdził ciśnienie jakie podaje poza tym zabieg czyszczenia jest bezsensowny jeśli nie oczyściłeś całego dolotu. owszem, da zmianę ale nie znaczna. i na ile? do momentu aż znów z IC nie dmuchnie olejem.
Jak calego, waz co wchodzi do turbodissel lekko mokry byl a sam turbodissel czysciutki
#51 OFFLINE
Napisany 28 lutego 2013 - 02:09
uszczelniacze na mostkach jesli ma nieszczelne to bedzie olej w paliwie, ja bym obstawial albo zawor w pompie albo filtr paliwa jesli ma fabryczny jeszczePo pierwsze przelewy i trojniki na nich do wymiany, trawersy na wtrykach i reszte polaczen na wezach i powinnobyc ok
#52 OFFLINE
Napisany 28 lutego 2013 - 19:34
Jak calego, waz co wchodzi do turbodissel lekko mokry byl a sam turbodissel czysciutki
a co w IC? odmą? jak już się brać to za wszystko i uwierz że wtedy będzie zmiana wiem bo sam to przechodziłem.
#53 OFFLINE
Napisany 01 marca 2013 - 13:37
a co w IC? odmą? jak już się brać to za wszystko i uwierz że wtedy będzie zmiana wiem bo sam to przechodziłem.
no z odma bedzie ciezko, bo nigdy tego nie robilem.Zobaczymy w nastepnym tygodniu jak moj mechanior bedzie mial czas to sprobuje to wyczyscic.
A IC to ta chlodniczka w zdezaku?? i powiedz czym ma ja wyczyscic jak ja zdejme?
#54 OFFLINE
Napisany 01 marca 2013 - 15:17
dasz radę...jest tu wszystko opisane...ja w przyszłym tygodniu się za to biorę jak będzie słoneczko...no z odma bedzie ciezko
Pytanko...dam radę odmę wyczyścić w profesjonalnej myjce warsztatowej czy jeszcze innych środków piorąco-żrących użyć?
#55 OFFLINE
Napisany 02 marca 2013 - 10:37
#56 OFFLINE
Napisany 17 marca 2013 - 23:50
EDIT BEAST- tu byla oferta sprzedazy.