Brak doładowania turbo 2,5 td
#1 OFFLINE
Napisany 07 kwietnia 2012 - 11:46
#2 OFFLINE
Napisany 07 kwietnia 2012 - 12:02
#3 OFFLINE
Napisany 07 kwietnia 2012 - 12:08
Rurki egr już nie ma, tydzień temu zaślepiłem według porady na forum. ( nastapiła minimalna poprawa )
EDIT: Kurcze szczerze mówiąc niewiem jakie były te pomiary bo załatwiałem inne sprawy w tym czasie jak on to robił.
#4 OFFLINE
Napisany 07 kwietnia 2012 - 13:08
#5 OFFLINE
Napisany 07 kwietnia 2012 - 13:37
Pozniej sie zabiore za sprawdzenie reszty jezeli to nie pomoże.
Membrana to jest uszczelka gdzieś przy turbinie tak ? Dobrze kojarze ? Jeśli tak to jakie ceny u was rządzą w tym temacie
#6 OFFLINE
Napisany 07 kwietnia 2012 - 14:00
#7 OFFLINE
Napisany 07 kwietnia 2012 - 14:05
przyjrzałbym się zdecydowanie zaworowi upustowemu na turbinie bo prawdopodobne że turbo pompuje ale wszystko ucieka bokiem...
A no... Wąż dolotowy przed kolektorem mocno w garść i przegazówka. Patrz czy twardnieje.
#8 OFFLINE
Napisany 07 kwietnia 2012 - 17:01
EDIT: sprawdze to jutro rano , teraz juz ludziom nie będe gazował pod oknem
#9 OFFLINE
Napisany 07 kwietnia 2012 - 17:16
przyjrzałbym się zdecydowanie zaworowi upustowemu na turbinie bo prawdopodobne że turbo pompuje ale wszystko ucieka bokiem...
Że jak słucham?? Albo turbo pompuje, albo spaliny uciekają wastegate'm...
#10 OFFLINE
Napisany 07 kwietnia 2012 - 19:22
Że jak słucham?? Albo turbo pompuje, albo spaliny uciekają wastegate'm...
Można jaśniej ?
@
Chłopaki sprawdzałem ten przewód gumowy wchodzący do tej plastikowej obudowy turbo diesel. Przejechałem sie chwile i lekko przytwardawy, zgasilem silnik, po kilku minutach odpalilem, posadziłem osobe żeby wrzuciła mi autko na obroty i wydaje sie miękki.
Co robic ? :szpital:
#11 OFFLINE
Napisany 07 kwietnia 2012 - 19:56
#12 OFFLINE
Napisany 07 kwietnia 2012 - 20:06
#13 OFFLINE
Napisany 07 kwietnia 2012 - 20:11
Tak zaciekawił mnie temat odnośnie tego zaworu upustowego.
Czy to cięgło ma się ruszać? Jeśli tak to przy jakich obrotach.
I czy idzie je ruszyć ręką, bo u mnie kobita gazowała do 3 tys/obr a ja w kanale i nic stoi jak zaczarowane. A ogólnie kopyto raczej mnie skoro z przyczepą konną daje rade.
Proszę o odpowiedź z góry dziękuje.
#14 OFFLINE
Napisany 07 kwietnia 2012 - 20:40
sprawdź czy zaznaczone na zdjęciu nie jest zapieczone zawór upustowy ale trzeba kanał do tego http://www.fotosik.p...f675eef553.html
Ale teraz jak ma wygladac zapieczony a jak sprawny ? Do kanału nie ma problemu, mam dostep bez problemu bo w garażu
#15 OFFLINE
Napisany 07 kwietnia 2012 - 20:57
na ciepłym silniku pedał w podłogę i po chwili powinno się ruszyć (zawór się otwiera)I czy idzie je ruszyć ręką, bo u mnie kobita gazowała do 3 tys/obr a ja w kanale i nic stoi jak zaczarowane.
#16 OFFLINE
Napisany 07 kwietnia 2012 - 21:11
#17 OFFLINE
Napisany 07 kwietnia 2012 - 21:39
sprawdź czy zaznaczone na zdjęciu nie jest zapieczone zawór upustowy ale trzeba kanał do tego http://www.fotosik.p...f675eef553.html
Panowie niewiem , ale chyba właśnie znaleźliscie przyczyne niedomagan mojej kluchy.
Przed chwila wjechalem na kanał taki podjazdowy na osiedlu i zobaczylem ze :
1. ten zawór upustowy jest caly zasniedziały i sie w ogole nie rusza (widac lekko przerdzewiały [jak zapieczala śruba])
2. ten pręt który ma byc nałożony na ten kruciec tak chodzby spadł i wisi sztywno obok ( ten wychodzacy z tego bębenka,[gruszki?] )
Teraz pytanie jak to naciągnąc, odpieczyc? WD-40 ?
#18 OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2012 - 01:14
http://allegro.pl/za...2259858128.html sprawdź numery ale to powinno być to ....
#19 OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2012 - 02:27
#20 OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2012 - 12:36
lub poluźnić opaskę przed plastikiem TURBO DIESEL i również przygazować, jak huknie i wąż zeskoczy to turbo pompujeA no... Wąż dolotowy przed kolektorem mocno w garść i przegazówka. Patrz czy twardnieje.