Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Tryb awaryjny niewiadomo skąd i dlaczego


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
49 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 26 kwietnia 2012 - 20:31

nie ma za co .. :p




 


#42 OFFLINE   piniu78

piniu78

    ja sem podziemny tirak

  • 1 237 postów
  • Dołączył: 09-11-2008
  • Skąd: Szczecin-Jonkoping-Vasteras- Sweden
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 26 kwietnia 2012 - 20:36

nie ma za co .. :p


a to wszystko Twoja wina bo pojechałeś na wakacje:p
Jakbys był w PL to omka by działała juz dawno:D

#43 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 26 kwietnia 2012 - 20:39

:shock::o




 


#44 OFFLINE   piniu78

piniu78

    ja sem podziemny tirak

  • 1 237 postów
  • Dołączył: 09-11-2008
  • Skąd: Szczecin-Jonkoping-Vasteras- Sweden
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 26 kwietnia 2012 - 20:47

no to :czesiek: dostanie kopa za wprowadzanie w błąd jak tylko wróce:p

#45 OFFLINE   marcines

marcines

    Co ma być to będzie

  • 671 postów
  • Dołączył: 12-04-2009
  • Skąd: Świnoujscie
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 27 kwietnia 2012 - 15:14

no to :czesiek: dostanie kopa za wprowadzanie w błąd jak tylko wróce:p


Co jaki błąd??:oonie:

#46 OFFLINE   piniu78

piniu78

    ja sem podziemny tirak

  • 1 237 postów
  • Dołączył: 09-11-2008
  • Skąd: Szczecin-Jonkoping-Vasteras- Sweden
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 27 kwietnia 2012 - 15:23

Ty juz dobrze wiesz:D

#47 OFFLINE   marcines

marcines

    Co ma być to będzie

  • 671 postów
  • Dołączył: 12-04-2009
  • Skąd: Świnoujscie
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 28 kwietnia 2012 - 09:05

Ty juz dobrze wiesz:D


O nie:D ja wspominalem o sterowniku kolega beast musial cos nie doslyszec albo sie poprostu nie zrozumielismy chwilowo:) ale najwazniejsze ze wszystko gra za nie duze pieniadze:jump2: a najleprzy byl jeden pan z warsztatu ELEKTROMECHANIKI co mu oddalem autko zeby poszukal przyczyny i jak sie z nim umawialem to twierdzil ze potrzebuje okolo godziny zeby stwierdzic gdzie diabeł siedzi:dziadek: a po 3 godzinach ekspertyzy dzwoni i mówi że podnosi ręce do góry i się poddaje bo on nie wie oco :hmmm: chodzi. a taki kozak był:superman:

#48 OFFLINE   piniu78

piniu78

    ja sem podziemny tirak

  • 1 237 postów
  • Dołączył: 09-11-2008
  • Skąd: Szczecin-Jonkoping-Vasteras- Sweden
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 28 kwietnia 2012 - 09:13

ważne że jest wsio oł rajt:D

#49 OFFLINE   exequtor

exequtor
  • 296 postów
  • Dołączył: 15-02-2007
  • Skąd: Nowy Tomyśl
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 07 maja 2012 - 18:13

Koledzy pomocy!
Skrzynia AR35 omega 3.0 1998 r. zgasły diody od ASB i zapalił się błąd na kompie AG oczywiście tryb awaryjny. co ciekawe czasami te diody się zapalą na chwile albo sobie mrugają. dodam że ostatnio wyciągałem silnik wraz z skrzynią(panewki korbowodowe ;-) ) zaczeło to się dziać po tej operacji. czy to możliwe że to selektor?

#50 OFFLINE   Barthez

Barthez
  • 519 postów
  • Dołączył: 27-05-2009
  • Skąd: Nowe Czarnowo
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 08 maja 2012 - 22:21

Koledzy pomocy!
Skrzynia AR35 omega 3.0 1998 r. zgasły diody od ASB i zapalił się błąd na kompie AG oczywiście tryb awaryjny. co ciekawe czasami te diody się zapalą na chwile albo sobie mrugają. dodam że ostatnio wyciągałem silnik wraz z skrzynią(panewki korbowodowe ;-) ) zaczeło to się dziać po tej operacji. czy to możliwe że to selektor?


Wiesz co, ja się tu wymądrzać nie będę, ale tak jak piszesz może być to selektor. Dla formalności sprawdź też poziom oleju w skrzyni chociaż przy niewystarczającej ilości oleju skrzynia by wariowała biegami... no ale nie zaszkodzi sprawdzić i oczywiście wyczyść selektor. Gdzieś tu na forum jest opisana ta operacja :)
Powodzenia.