Tryb awaryjny niewiadomo skąd i dlaczego
#1 OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2012 - 20:12
P0705 Automatic transmission Range Sensor Circuit Malfunction
P0730Unknown Error
P0560System Voltage Low Input
P0748Unknown Error
P1625Internal Power Control Final stage low Input
po skasowaniu błędów wyskakuje tylko
P1625 unknown Error Present 0
P0748 unknown error Intermittent 0
Kasuje kasuje i wiecznie te dwa sie pokazuja co najciekawsze ze nie musze odpalac auta zeby te dwa błędy sie pokazały wystarczy tylko zapłon i juz wskakuja i check na Mid odrazu Automatic Gearbox
Doczytalem sie zeby sprawdzic wtyczke i okablowanie przy małej misce,wyjmowalem tą wtyczke i wlozylem spowrotem bo nie zauwazylem zadnego zalamania na kablu a wtyczka i piny nie byly zasniedziale
Wtyczke nad akumulatorem ta srodkowa tez sciagalem i patrzylem i tez nic zasniedziale nie było
Nie mam pojecia co dalej zrobić
edit
Moze mi ktos powiedziec czy to moze miec cos zwiazek z selektor
Moze ktos cos z tych zdięć zrozumie
Probowalem jezdzic i zmieniac z 1 na 2 na 3 to miedzy 1-2 lekko szarpnie przy przezucaniu ale juz między 2-3 juz nie szarpnie niewiem czy to normalne w trybie awaryjnym
#2 OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2012 - 20:35
#3 OFFLINE
#4 OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2012 - 20:45
#5 OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2012 - 20:48
marcin ,prawdopodobnie skrzynka ci padła ,i trza naprawić ,być może tarczki są już wytarte i nie trzymają ciśnienia ,a do tyłu jedzie normalnie ,bo jak tak samo słabo to może być wina sprzęgła hydrokinetycznego
jak komuś wyskoczy pryszcz to mu powiesz że pewnie ma czerniaka?
tryb awaryjny bardzo rzadko oznacza usterkę mechaniczną, zwłaszcza gdy skrzynia stoi (przecież pisał że błąd wywala na samym zapłonie)
wg mnie to jakiś brak styku albo odłączona wtyczka
#6 OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2012 - 20:51
jak komuś wyskoczy pryszcz to mu powiesz że pewnie ma czerniaka?
tryb awaryjny bardzo rzadko oznacza usterkę mechaniczną, zwłaszcza gdy skrzynia stoi (przecież pisał że błąd wywala na samym zapłonie)
wg mnie to jakiś brak styku albo odłączona wtyczka
nie doczytałem o błędzie na zapłonie :oonie:
lub usterka elektryczna albo jakiś czujnik poległ
#7 OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2012 - 21:27
jak komuś wyskoczy pryszcz to mu powiesz że pewnie ma czerniaka?
wg mnie to jakiś brak styku albo odłączona wtyczka
No wlasnie dzisiaj juz sie gimnastykowalem pod autem i wyciagalem wtyczke co jest nad małą miska bodajże 4 pinowa i tą co jest z tyłu skrzyni calkiem u góry i wsaszalem ponownie. nie ruszalem wtyczki od selektora bo moje ręce chyba nie są zbyt dobrze wygimnastykowane no i wyciągalem tą wtyczke co jest nad akumulatorem taka okrągła wielo pinowa czyscilem chuchałem i **** jest jeszcze cos co moge sprawdzic??
#8 OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2012 - 21:28
Wrzucam D i odrazu rusza z chyba z 3
w trybie awaryjnym:
D oznacza 4. bieg
3 oznacza 4. bieg
2 - trzeci,
1 - pierwszy bieg
R - wsteczny.
drugiego nie ma.
sprawdź selektor, poruszaj dźwignią i obserwuj czy diody przy lewarku zapalają się prawidłowo
#9 OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2012 - 21:29
#10 OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2012 - 21:31
Moze mi ktos powiedziec czy to moze miec cos zwiazek z selektor
Może. Spróbuj go wyczyścić.
#11 OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2012 - 22:06
w trybie awaryjnym:
D oznacza 4. bieg
3 oznacza 4. bieg
2 - trzeci,
1 - pierwszy bieg
R - wsteczny.
drugiego nie ma.
sprawdź selektor, poruszaj dźwignią i obserwuj czy diody przy lewarku zapalają się prawidłowo
To by tlumaczylo dlaczego szarpnie po przelaczeniu z jeden na 2 to tak jak byl w manualu przeszedl z 1 na 3 czy tam z 3 na jeden to wychodzi ze biegi chodza ok
A co do selektora i tych diód to w momęcie przelancanie "PRND123" swiecą ok nie zapalaja sie wszystkie czy tam jakos na krzyz:D
tylko jakos ciężko mi w to uwierzyc ze moze to byc sprawa selektora chociaz juz chyba nie pozostaje mi nic innego ***** co za szopka!!:masakra:
a cisnienie w skrzyni 3,3 bar to ok??
#12 OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2012 - 22:40
#13 OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2012 - 23:23
A dokładniej poluzował się przewód od wspomagania, olej zalał wtyczkę od skrzyni i od razu po zapłonie AG. Dokręciłem przewód, i umyłem myjką od spodu co tam było zachlapane.
Wniosek taki, że jak masz AG od razu po zapłonie to szukaj w kablach.
#14 OFFLINE
Napisany 07 kwietnia 2012 - 07:27
Miałem podobny problem, pomogło umyć samochód
A dokładniej poluzował się przewód od wspomagania, olej zalał wtyczkę od skrzyni i od razu po zapłonie AG. Dokręciłem przewód, i umyłem myjką od spodu co tam było zachlapane.
Wniosek taki, że jak masz AG od razu po zapłonie to szukaj w kablach.
Ale ktora wtyczke miales zachlapana ta zaraz za akumulatorem?? bo w sumie zaraz obok jest zbiorniczek wyrownawczy od wspomagania no i powiem ci ze ten przewod jeden mam lekko spocony wlasnie ten co idzie od zbiorniczka ale zeby az tak szumu narobil:oonie:
#15 OFFLINE
Napisany 07 kwietnia 2012 - 10:01
Ale ktora wtyczke miales zachlapana ta zaraz za akumulatorem?? bo w sumie zaraz obok jest zbiorniczek wyrownawczy od wspomagania no i powiem ci ze ten przewod jeden mam lekko spocony wlasnie ten co idzie od zbiorniczka ale zeby az tak szumu narobil:oonie:
U mnie wtyczki przy skrzyni. Przy zbiorniczku często jest spocone, ale wtyczki chyba by nie zalało.
#16 OFFLINE
Napisany 07 kwietnia 2012 - 11:41
stalo sie to po tym jak wywalilem aku odlaczylem te trzy okrągłe wtyczki i dkręciłem te całe gniazda wraz z tą ścianką chociaż nie zauważyłem w nich nic co by mnie zastanawiało nic nie jest pękniete no i złożyłem spowrotem i teraz pokazuje się i znika i tak na zmiane ale auto i tak na "D" jedzie tak jakby na awaryjnym i nie mozna wcisnac sporta i tej snieżki....niewiem czy wziasc te piny w tej wtyczce podoginac czy co...:masakra::masakra:
niewiem jak moglo zalac te wtyczki przzy skrzyni bo one sa daleko od wspomagania a od węży to juz wogóle daleko hmmmU mnie wtyczki przy skrzyni. Przy zbiorniczku często jest spocone, ale wtyczki chyba by nie zalało.
#17 OFFLINE
Napisany 07 kwietnia 2012 - 12:23
#18 OFFLINE
Napisany 07 kwietnia 2012 - 14:10
Teraz po odpaleniu zapala sie gasnie AG na zaplonie pokazuje sie odrazu raz na jakis czas moze zgasnie a do tego OS ze skrzynia laczy sie minute lub wogole i takie bledy pokazuje to jakis cyrk juz wogole:twisted::twisted::twisted::twisted:[ATTACH]17752[/ATTACH]
#19 OFFLINE
Napisany 07 kwietnia 2012 - 17:15
#20 OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2012 - 19:58