Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

po wyczyszczeniu wtryskow nie chodzi tak jak trzeba


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
27 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   darek2382

darek2382

    darek2382

  • 529 postów
  • Dołączył: 17-03-2008
  • Skąd: okolice Dębicy
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 06 kwietnia 2012 - 18:52

zmień wtryskiwacze magici to nie jest dobry pomysł , moje wytrzymały 15 tyś i już dawno o nich zapomniałem , szkoda silnika:pokoj:

zmierz oporność cewek na wtryskiwaczach czy aby jest jednakowa , kalibracja będzie kosztowała połowę ceny wtryskiwaczy jeżeli czyszczenie nie pomaga to zaaplikowanie zestawu naprawczego bez kalibracji wydajności nic nie zmieni a wygląda że jest problem z jednakową wydajnością, zresztą one nigdy nie mają jednakowej nawet prosto z fabryki


Mierzyłem opór każdej z cewek. miały w granicach 1.9 Ohma do ok 2,3 Ohma. Sprawdzałem też jak reagują na podłączone do nich napięcie.
MOje wytrzymały tak na oko ze 40 tyś.
Czyżby to był ich koniec?:( Przyznam się że troszkę mi szkoda kasy na jakieś hana czy Martixy.
Jutro zadzwonie do znajomego gazownika i zapytam ile by kosztowała kalibracja gdybym kupił zestaw naprawczy i sam przełożył.
A powiedzcie mi czy nic się nie będzie działo jak będę tak jeździł?

#22 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 06 kwietnia 2012 - 22:07

Mierzyłem opór każdej z cewek. miały w granicach 1.9 Ohma do ok 2,3 Ohma.

Czyli wszystko w normie.

A powiedzcie mi czy nic się nie będzie działo jak będę tak jeździł?

Poza zabijaniem silnika nierównomierną dawką pomiędzy cylindrami właściwie nic :D :lol:

#23 OFFLINE   darek2382

darek2382

    darek2382

  • 529 postów
  • Dołączył: 17-03-2008
  • Skąd: okolice Dębicy
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 06 kwietnia 2012 - 22:27

Czyli wszystko w normie.

Poza zabijaniem silnika nierównomierną dawką pomiędzy cylindrami właściwie nic :D :lol:


Dzięki wielkie za dobitne wyjaśnienie sprawy

A może tu wina leżeć po stronie reduktora?

#24 OFFLINE   smok

smok
  • 4 postów
  • Dołączył: 01-04-2012

Napisany 07 kwietnia 2012 - 19:43

Witam,mam takie pytanie bo nie pali mi na dwa cylindry.by sie upewnic ze to nie wina wtryskiwacza moge je zamienic?

#25 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 07 kwietnia 2012 - 22:06

jasne można zamieniać ,niczym nie grozi

#26 OFFLINE   kaskader83

kaskader83

    Przygoda z Omegą twała 11 lat...

  • 898 postów
  • Dołączył: 22-03-2007
  • Skąd: Opole
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 04 czerwca 2012 - 15:12

Mam taki problem że na gazie nie pali mi na wszystkie baniaki.Mam czerwone Valteki chciałem kupić nowe listwy ale znalazłem takie coś http://www.turbospec...2907f4408c2f6cc czy taka regeneracja + kalibracja jest coś warta??Czy może od razu szukać innych wtrysków??Tylko jakich??A jeśli inne wtryski to takie których bym nie musiał już czyścić czy kalibrować tylko kupić, założyć i jeździć.Instalacja Stag 300.
I ty możesz zostać Klubowiczem.
Jak?? => Tak!!

#27 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 04 czerwca 2012 - 19:51

każdy by tak chciał tylko że wtedy wartość wtryskiwaczy wyniesie tyle samo co wartość bryczki:hihi:zainstaluj hanki to dobre i tanie rozwiązanie i ciesz się z jazdy , tylko nie zapomnij o reduktorze a w cenie tej regeneracji masz nowe waldemary

#28 OFFLINE   kaskader83

kaskader83

    Przygoda z Omegą twała 11 lat...

  • 898 postów
  • Dołączył: 22-03-2007
  • Skąd: Opole
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 05 czerwca 2012 - 07:22

A czy muszę je kalibrować??Bo tego głównie chciałbym uniknąć.
A co myślicie o Magic JET?? Czy to trzeba kalibrować?? Kolega ma i jest z nich bardzo zadowolony.
A chciałbym kupić i założyć najlepiej bez wizyty u gazownika, no chyba że na drobną regulację.
I ty możesz zostać Klubowiczem.
Jak?? => Tak!!