Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

po wyczyszczeniu wtryskow nie chodzi tak jak trzeba


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
27 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   tomek-lewicz

tomek-lewicz

    Tomek

  • 57 postów
  • Dołączył: 20-01-2009
  • Skąd: Trzcianka

Napisany 02 kwietnia 2012 - 18:19

witam. pare dni temu mechanik wyczyscil mi wtryski od instalacij gazowej,po wyczyszczeniu tych wtryskow silnik zaczął chodzic jeszcze gorzej,prawie caly czas swieci sie kontrolka check,przy ruszaniu trzeba dodac sporo gazu zeby nie zgasł silnik i spalanie tez wzrosło,wczesniej nie bylo takich problemow.

#2 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 02 kwietnia 2012 - 18:26

Jakie wtryskiwacze?? Czy były kalibrowane po czyszczeniu?? Czy masz pewność że dobrze złożył??

#3 OFFLINE   tomek-lewicz

tomek-lewicz

    Tomek

  • 57 postów
  • Dołączył: 20-01-2009
  • Skąd: Trzcianka

Napisany 02 kwietnia 2012 - 18:48

nie mam pewnosci ze dobrze ja zlozyl,dzisiaj u niego bylem i stwierdzil ze siada mi sonda.cos mi sie wydaje ze on sam nie wie o co chodzi i na ciaga mnie tylko na koszty

#4 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 02 kwietnia 2012 - 18:54

Sonda pewnie nie pada, nie chodzi dlatego że ECU nie jest w stanie dopasować składu mieszanki ze względu na rozjazdy między wtryskiwaczami. Jedź do dobrego gazownika który ma odpowiedni sprzęt do kalibracji wtryskiwaczy które masz zamontowane. Niech je sprawdzi najpierw, ew. skalibruje, a jeśli są źle złożone niech to poprawi (pewnie będzie konieczna regeneracja jeśli były źle złożone). I zmień mechanika, jeśli się nie ma odpowiednich narzędzi i wiedzy nie należy się do pewnych rzeczy dotykać!!

#5 OFFLINE   RysiuGT

RysiuGT

    Project never completed...

  • 965 postów
  • Dołączył: 13-02-2011
  • Skąd: Sulejów\Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 02 kwietnia 2012 - 18:58

Jakiej firmy masz instalacje?? Moim zdaniem jesli sie brac wg za czyszczenie wtryskiwaczy gazu to polecic to specjalista ktorzy to zrobia i skalibruja je.
Po czyszczeniu wtryskow moze trzeba wyregulowac gaz?? Wydaje mi sie ze reduktor daje cisnienie ktore bylo skalibrowane na zabrudzone wtryskiwacze, a teraz moze dawac za duzo.

#6 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 02 kwietnia 2012 - 19:03

Ciśnienie mogło się delikatnie zmienić, ale raczej nie na tyle żeby spowodować znaczące problemy (do ogarnięcia przez korekty ECU). Pomysł z regulacją jest dobry, ale najpierw wypada chociaż sprawdzić te wtryskiwacze, bo jak są złożone byle jak to z pewnością są duże różnice między nimi...

#7 OFFLINE   RysiuGT

RysiuGT

    Project never completed...

  • 965 postów
  • Dołączył: 13-02-2011
  • Skąd: Sulejów\Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 02 kwietnia 2012 - 19:12

Pewnie ze sprawdzic. Po wyczyszczeniu moga miec roznice w podawaniu dawki.

#8 OFFLINE   tomek-lewicz

tomek-lewicz

    Tomek

  • 57 postów
  • Dołączył: 20-01-2009
  • Skąd: Trzcianka

Napisany 02 kwietnia 2012 - 19:15

zbiornik STAKO,elektrozawor gazu ELEKTR.ZINTEGROWANY Z REDUKTOREM,wielozawor TOMASETTO,obudowa wielozaworu STAKO,reduktor ALASKA,wlew paliwa TOMASETTO,urzadzenie wtrysku gazu VALTEK RAIL,system wtrysku lub kontroli lambda ESGI 2,przewod elastyczny FAGUMIT,czujnik cisnienia P1/MAP TYP 01

#9 OFFLINE   wova75

wova75
  • 453 postów
  • Dołączył: 14-04-2011
  • Skąd: Rzeszów
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 03 kwietnia 2012 - 15:29

Hmm, a czy ta Alaska nie jest za słaba? Z tego co wyczytałem to chłopaki zakładają alaskę tak do 90 koni, może ma już dość karmienia większego stada. No i te valteki, osobiście czekam aż mi padną i wymienię na coś dokładniejszego. Według mnie jeśli regeneracja valtków to tylko we własnym zakresie, koszt nowych to 120pln. Ciekawe ile gość skasował za taką usługę.

#10 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 03 kwietnia 2012 - 16:44

Hmm, a czy ta Alaska nie jest za słaba? Z tego co wyczytałem to chłopaki zakładają alaskę tak do 90 koni, może ma już dość karmienia większego stada. No i te valteki, osobiście czekam aż mi padną i wymienię na coś dokładniejszego. Według mnie jeśli regeneracja valtków to tylko we własnym zakresie, koszt nowych to 120pln. Ciekawe ile gość skasował za taką usługę.


alaska bezpiecznie obsluzy max 100 KM mimo ze producent podaje 100kW. do tego shitowe waldemary czyli najulubienszy zestaw gazownikow partaczy. jak czyscil ci wtryski to popros go o kalibracje bo pewnie kazdy pluje inaczej. walczylem z tym tematem u siebie w koncu waldemary poszly do kosza bo znudzila mi sie kalibracja do pare tys km.




 


#11 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 03 kwietnia 2012 - 18:09

Niestety, tak wyglądają usługi fachowców tam gdzie "dostęp do zawodu" jest ograniczony :masakra:

#12 OFFLINE   tomek-lewicz

tomek-lewicz

    Tomek

  • 57 postów
  • Dołączył: 20-01-2009
  • Skąd: Trzcianka

Napisany 03 kwietnia 2012 - 20:57

jaki reduktor byscie mi polecili i jekie wtryski?

tak na marginesie to mechanik mnie skasowal 130 zl za wyczyszczenie wtryskow i wymiane filtra

#13 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 03 kwietnia 2012 - 21:53

No to wogóle wesoło :lol:
Wtryski spróbuj oddać do kalibracji - zależy ile będą za nią chcieli, jeśli dużo to bierz nowe, najlepiej (i najdrożej) Hana. Reduktor - np. KME Silver - podobno 2.0 ogarnia...

#14 OFFLINE   bartel89

bartel89
  • 275 postów
  • Dołączył: 01-02-2010
  • Skąd: ELC
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 04 kwietnia 2012 - 08:52

ja jeżdże na KME Silver i nie narzekam, 136 koni bez problemu daje radę, obecnie mam Hany Zielone chyba i jest bardzo dobrze. Wcześniej miałem Magic Jet i też jeździło ale po 60 000 km zrobiły się głośne.

#15 OFFLINE   wova75

wova75
  • 453 postów
  • Dołączył: 14-04-2011
  • Skąd: Rzeszów
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 04 kwietnia 2012 - 09:23

KME silver spokojnie da radę.

#16 OFFLINE   majk233

majk233
  • 220 postów
  • Dołączył: 23-07-2007
  • Skąd: Leszno

Napisany 04 kwietnia 2012 - 17:23

Ja bym najpierw zainwestował we wtryskiwacze - najlepiej HANA, lub tańszego ale żeby było szybkie!, a dopiero później czepiał się ALASKI. Trzeba tak naprawdę sprawdzić jak się sprawuje ciśnieniowo i termicznie przy tym silniku. Może się okazać że nie jest wcale tak źle. W jednym samochodzie alaska faktycznie klęka nawet przy 75km, ale w innym spokojnie obrabia 120km - najpierw sprawdzić później wymieniać.

#17 OFFLINE   tomek-lewicz

tomek-lewicz

    Tomek

  • 57 postów
  • Dołączył: 20-01-2009
  • Skąd: Trzcianka

Napisany 04 kwietnia 2012 - 20:24

dzisiaj odwiedzilem mojego mechanika,cos tam niby zrobil jest troche lepiej ale nie do konca dobrze,faluje na wolnych obrotach i szarpie na pierwszym i drugim biegu jak wolno jade. mechanik upiera sie ze mam slaba sonde.mowil ze wtryski kalibrowal a na koniec stwierdzil ze nie wie co jest grane.

#18 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 05 kwietnia 2012 - 02:54

To się dowiecie razem... Jak będzie dziura w tłoku :D Skoro wtryski kalibrował, to niech teraz ustawi poprawne ciśnienie reduktora i ustawi wszystko do kupy (tylko może niech to będzie coś więcej niż autoadaptacja :lol:).

#19 OFFLINE   darek2382

darek2382

    darek2382

  • 529 postów
  • Dołączył: 17-03-2008
  • Skąd: okolice Dębicy
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 06 kwietnia 2012 - 17:43

Cześć, Ja mam w sumie podobny problem z Magikami, ponieważ auto w pewnym momencie zaczęło dziwnie utykać, tak jakby nie chodziło na wszystkie cylindry. Na wolnych obrotach chodzi ładnie. Auto zaczyna utykać i przerywać wraz ze wzrostem obrotów, nawet nie tak na postoju jak pod obciążeniem w czasie jazdy.
Myślę wtryski brudne więc wziąłem się za czyszczenie. Wyczyściłem poskłądałem, a auto jak chodziło tak chodzi.
Nie da się nawet instalacji skalibrować, bo auto gaśnie za każdym razem. Tak się działo nawet jeszcze przed czyszczeniem wtrysków!
Myślicie że regeneracja i kalibracja wtryskiwaczy pomoże czy może jeszcze z czymś może być jakiś problem?
Dodam że mój reduktor to Magic III centralka Zenita i wszystkie wtryskiwacze działają bo po zaciścnieciu każdego po koleji wężyka widać różnicę

#20 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 06 kwietnia 2012 - 17:53

zmień wtryskiwacze magici to nie jest dobry pomysł , moje wytrzymały 15 tyś i już dawno o nich zapomniałem , szkoda silnika:pokoj:

zmierz oporność cewek na wtryskiwaczach czy aby jest jednakowa , kalibracja będzie kosztowała połowę ceny wtryskiwaczy jeżeli czyszczenie nie pomaga to zaaplikowanie zestawu naprawczego bez kalibracji wydajności nic nie zmieni a wygląda że jest problem z jednakową wydajnością, zresztą one nigdy nie mają jednakowej nawet prosto z fabryki