Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

spalanie na postoju omega 3,0 automat


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
50 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   sylwek0709

sylwek0709
  • 495 postów
  • Dołączył: 29-02-2012
  • Skąd: będzino k/koszalin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 15 kwietnia 2012 - 19:22

a jak się wyrzuci z ,,D''tylko na P lub N,to nie będzie mniejszego spalania na postoju

#42 OFFLINE   ubocik

ubocik
  • 224 postów
  • Dołączył: 26-04-2009
  • Skąd: Płock

Napisany 15 kwietnia 2012 - 19:58

na postoju troszke spada ale nic wiecej

#43 OFFLINE   manyVU

manyVU
  • 228 postów
  • Dołączył: 17-01-2012
  • Skąd: Strzelce Kraj.

Napisany 17 kwietnia 2012 - 08:04

sory że się wbije w temat ale czy spalanie 2.2i 16v na postoju przy ciepłym silniku pokazuje mi 1.3-1.4L/h bez klimy czy to jest normalny wynik? z klimą 1.6-1.7 L/h. silnik pracuje równo ale wywala jakiś błąd przepustnicy, elektryk powiedział żebym wyczyścił przepustnicę bo jest strasznie zasyfiona i powiedzcie mi czy to może być wina tej przepustnicy że tyle pali na postoju ?

#44 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 17 kwietnia 2012 - 12:22

Do pewnego stopnia kąt otwarcia przepustnicy będzie miał znaczenie, chociaż głównym wyznacznikiem jest dla ECU przepływomierz.

#45 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 17 kwietnia 2012 - 12:25

powiedział żebym wyczyścił przepustnicę bo jest strasznie zasyfiona i powiedzcie mi czy to może być wina tej przepustnicy że tyle pali na postoju ?

Wyczysc. W 2.2 przepustnica jest odpowiedzialna rowniez za obroty jalowe (brak silniczka krokowego).

#46 OFFLINE   manyVU

manyVU
  • 228 postów
  • Dołączył: 17-01-2012
  • Skąd: Strzelce Kraj.

Napisany 17 kwietnia 2012 - 18:39

dziękować panowie, jak tylko zrobi się cieplej idę działać z tą przepustnicą ;)

#47 OFFLINE   kyniu13

kyniu13
  • 21 postów
  • Dołączył: 21-11-2012
  • Skąd: Zielona Góra

Napisany 21 lutego 2013 - 09:21

jak to jest z tym spalaniem chwilowym?na postoju wszystko jest ok pokazuje mi 1,1 1,2,ale jak jadę i puszczam nogę z gazu to powinno chyba pokazać 0,0,jak jadę z górki i hamuję silnikiem nie jest 0,0 tylko pokazuje normalne spalanie tak jakbym jechał z wciśniętym pedałem gazu

#48 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 21 lutego 2013 - 09:26

rozpedz sie powyzej 80 km/h i wtedy pusc na luz. przy nizszych predkosciach moze nie dzialac




 


#49 OFFLINE   manyVU

manyVU
  • 228 postów
  • Dołączył: 17-01-2012
  • Skąd: Strzelce Kraj.

Napisany 21 lutego 2013 - 09:59

jak to jest z tym spalaniem chwilowym?na postoju wszystko jest ok pokazuje mi 1,1 1,2,ale jak jadę i puszczam nogę z gazu to powinno chyba pokazać 0,0,jak jadę z górki i hamuję silnikiem nie jest 0,0 tylko pokazuje normalne spalanie tak jakbym jechał z wciśniętym pedałem gazu


u mnie pokazuje 0,0 jak mam powyżej 2 tys. obrotów.

#50 OFFLINE   kyniu13

kyniu13
  • 21 postów
  • Dołączył: 21-11-2012
  • Skąd: Zielona Góra

Napisany 21 lutego 2013 - 10:26

rozpedz sie powyzej 80 km/h i wtedy pusc na luz. przy nizszych predkosciach moze nie dzialac


Trochę mnie to zdziwiło prędzej jeździłem A4 zawsze po zdjęciu nogi z gazu komp pokazywał 0,0,wiadomo przepustnica zamknięta,później przetestuję powyżej 80km/h

#51 OFFLINE   doncortino

doncortino
  • 3 592 postów
  • Dołączył: 13-09-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 21 lutego 2013 - 19:20

Trochę mnie to zdziwiło prędzej jeździłem A4 zawsze po zdjęciu nogi z gazu komp pokazywał 0,0,wiadomo przepustnica zamknięta,później przetestuję powyżej 80km/h


w omedze z automatem trybie D hamowanie silnikiem prawie zawsze odbywa się na 4 biegu. W związku z tym silnik przy hamowaniu obroty powyżej ok. 1700 obr/min ma tylko powyżej ok. 70 km/h.