Złącze jest w słupku .
ok fajnie dzieki za info
Napisany 10 maja 2013 - 09:05
Napisany 10 maja 2013 - 09:07
Nie, trzeba niektore otwory porobić. Niestety, nie powiem ci które, bo jezdze bez tapicerek.Chodzi o to czy tam są wszystkie gwintowane otwory montażowe w tych samych miejscach.
Napisany 10 maja 2013 - 16:01
Tak :laugh::laugh: trzeba wywiercić jedna dziurkę w dolnej części drzwi, ale pod blachowkręt.Chodzi o to czy tam są wszystkie gwintowane otwory montażowe w tych samych miejscach.
Napisany 29 maja 2013 - 10:26
Napisany 29 czerwca 2013 - 11:40
Napisany 30 czerwca 2013 - 08:14
Napisany 11 sierpnia 2013 - 14:11
Napisany 14 sierpnia 2013 - 14:12
a czy mógłby ktoś przybliżyć temat kostki w drzwiach przednich co tam dokładnie za kable trzeba pozamieniać ?
Napisany 18 sierpnia 2013 - 18:57
ja wymienilem cala wiązke. zabawy na 10 minut a nie ma lutowania skrecania itp.Niestey kostki (te glowne)jak wiesz są rózne. Pozdr
Napisany 27 sierpnia 2013 - 07:51
Napisany 22 maja 2014 - 09:07
Napisany 16 czerwca 2014 - 18:18
Napisany 16 czerwca 2014 - 21:16
Co Ty chcesz tu roznitować ?? Ta folia ochronna jest na klej a nie na nity, wymienić klamkę to nie problem, co do szyb to jak dla mnie gra nie warta świeczki bo tylko się narobisz..Witam koledzy. Kupiłem 4 pary drzwi do BFL w tym samym kolorze Z380 i bez rdzy w stanie super za 300zł wszystkie. U mnie są mocno skorodowane (plus urwany ogranicznik i uszkodzona prowadnica szyby kierowcy na skutek urwania ogranicznika). Tak więc lakiernik powiedział, że sporo zaoszczędziłem
Ale tu zaczynają się schody gdyż zdemontowane były z anglika. Muszę więc przełożyć klamki w drzwiach przednich. Jest tu poradnik :
http://forum.omegakl..._klamki_198.pdf
ale nie wiem czy po zdjęciu tej foli ochronnej pod boczkiem uda mi się dostać do klamki czy będę musiał roznitować poszycie ? Dodatkowo chciałbym zmienić szyby gdyż u mnie są wszystkie rocznikowo 1999 a tu 2001. Dużo zabawy jest z szybami ? Czy w ogóle warto się męczyć ? Pozdrawiam fanów
Napisany 16 czerwca 2014 - 21:27
co do szyb to jak dla mnie gra nie warta świeczki bo tylko się narobisz..
Napisany 16 czerwca 2014 - 22:25
Napisany 17 czerwca 2014 - 09:46
No właśnie auto mam w 100% bezwypadkowe i szyby orginalne więc tak myślałem, żeby szyby były na tip top. Pod folią ochronną jest dość duży kawał blachy zakrywający większość drzwi więc pytałem czy dam radę dojść po zdjęciu boczka pod klamkę.
Napisany 17 czerwca 2014 - 10:09
A to ma jakieś znaczenie ??Dodatkowo chciałbym zmienić szyby gdyż u mnie są wszystkie rocznikowo 1999 a tu 2001
Napisany 18 czerwca 2014 - 13:02
W jakim celu że tak zapytam? Poza mechanizmem podnoszenia szyby nic więcej nie trzeba tykać. Wystarczy przyjrzeć się jak to jest złożone. Ściągasz uszczelkę, odkręcasz prowadnice szyby i wyciągasz ją do góry. Gorzej jest z małymi z tyłu bo więcej roboty, ale też da się to ogarnąć.blachy trzeba roznitowac .
Napisany 18 czerwca 2014 - 13:14
W jakim celu że tak zapytam?
A nawet po to
. Gorzej jest z małymi z tyłu bo więcej roboty, ale też da się to ogarnąć.