Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Wymiana drzwi


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
64 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   Spooky V6

Spooky V6
  • 294 postów
  • Dołączył: 15-03-2008
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 28 kwietnia 2013 - 19:35

Złącze jest w słupku .


ok fajnie dzieki za info

#42 OFFLINE   irzyk

irzyk

    Jestem Kubuś

  • 1 060 postów
  • Dołączył: 02-09-2008
  • Skąd: Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 10 maja 2013 - 09:05

A powiedzcie mi czy tapicerka z OB pasuje do drzwi z Bfl? Chcę wymienić drzwi na te z Bfl ale chciałbym zostawić skórzaną tapicerkę z OB. Chodzi o to czy tam są wszystkie gwintowane otwory montażowe w tych samych miejscach.
Wogóle przydałaby się informacja czym się różnią drzwi między OB a Bfl prócz listew zewnętrznych.

#43 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 10 maja 2013 - 09:07

Chodzi o to czy tam są wszystkie gwintowane otwory montażowe w tych samych miejscach.

Nie, trzeba niektore otwory porobić. Niestety, nie powiem ci które, bo jezdze bez tapicerek.

#44 OFFLINE   siuAda

siuAda

    don't worry be happy

  • 4 791 postów
  • Dołączył: 17-10-2008
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 10 maja 2013 - 16:01

Chodzi o to czy tam są wszystkie gwintowane otwory montażowe w tych samych miejscach.

Tak :laugh::laugh: trzeba wywiercić jedna dziurkę w dolnej części drzwi, ale pod blachowkręt.













I komu teraz uwierzyć??

#45 OFFLINE   vicboos

vicboos
  • 14 postów
  • Dołączył: 24-03-2007
  • Skąd: Warszawa

Napisany 29 maja 2013 - 10:26

W drzwiach tylnych nic absolutnie nie trzeba przerabiać. Tapicerka pasuje od B do C i odwrotnie. Należy tylko przełożyć jeden plastik w otwór nieco wyżej w drzwiach od C. Wszystko pasi aż miło. Listwy też pasują zamiennie. Pozdrawiam.
Vicboos Dark Omen

#46 OFFLINE   Krzyś

Krzyś
  • 196 postów
  • Dołączył: 18-05-2007
  • Skąd: Białystok
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0i 8v 20SE

Napisany 29 czerwca 2013 - 11:40

nie zapomnij Kolego przełożyć sobie tych wkładek plastikowych w które wkręca się wkręty w tylnej części tapicerki.jeden jest w innym miejscu a od Bfl są węższe i brzydko prezentuje się boczek.A w Bfl w tylnych drzwiach są inne ograniczniki.Pozdrawiam
Krristof

#47 OFFLINE   biegi

biegi
  • 22 postów
  • Dołączył: 17-10-2010
  • Skąd: Szczecin

Napisany 30 czerwca 2013 - 08:14

a czy mógłby ktoś przybliżyć temat kostki w drzwiach przednich co tam dokładnie za kable trzeba pozamieniać ?

#48 OFFLINE   Delfinnn

Delfinnn
  • 4 postów
  • Dołączył: 14-07-2013
  • Skąd: Kołobrzeg

Napisany 11 sierpnia 2013 - 14:11

Odgrzeję trochę kotleta bo mnie też czeka wymiana obu tylnych drzwi w moim kombiaku.

Ale pytanie mam trochę z innej beczki. Czy wszystkie omegi miały fabrycznie szyby z 70% przepuszczaniem światła (te fabrycznie lekko "przyciemnione")? Mam teraz takie u siebie a przy kupnie nowych drzwi średnio mi się widzi ich przekładanie.

I jeszcze jedna sprawa. W tylnych drzwiach mam elektryczne szyby. Naturalnie domykają się one z pilota, i znów pytanie czy we wszystkich omegach które miały z tyłu elektryczne szyby nie będzie trzeba nic przekładać, żeby działało te domykanie?

#49 OFFLINE   yoozef

yoozef
  • 70 postów
  • Dołączył: 29-08-2012
  • Skąd: POznań

Napisany 14 sierpnia 2013 - 14:12

a czy mógłby ktoś przybliżyć temat kostki w drzwiach przednich co tam dokładnie za kable trzeba pozamieniać ?


ja wymienilem cala wiązke. zabawy na 10 minut a nie ma lutowania skrecania itp.Niestey kostki (te glowne)jak wiesz są rózne. Pozdr

#50 OFFLINE   biegi

biegi
  • 22 postów
  • Dołączył: 17-10-2010
  • Skąd: Szczecin

Napisany 18 sierpnia 2013 - 18:57

ja wymienilem cala wiązke. zabawy na 10 minut a nie ma lutowania skrecania itp.Niestey kostki (te glowne)jak wiesz są rózne. Pozdr


znaczy starą wiązke do nowych drzwi dobrze rozumiem ?

#51 OFFLINE   oandrzejo

oandrzejo
  • 1 postów
  • Dołączył: 18-01-2013

Napisany 27 sierpnia 2013 - 07:51

trochę z innej beczki ale tez dot. drzwi a konkretnie zamka.
posiadam omege b fl z 2000 roku i potrzebuje wymienic kompletny zamek w lewych przednich drzwiach i stad moje pytanie czy w omie b i c byly takie same zamki? czy jak wstawie do mojej c zamek z b bedzie działać centralny zamek?
prosze o pomoc. pozdrawiam

#52 OFFLINE   gorgyus

gorgyus
  • 67 postów
  • Dołączył: 09-06-2009
  • Skąd: Marki
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 22 maja 2014 - 09:07

witam
kupiłem sobie przednie drzwi od Omegi Bfl -kompletne z instalacją i tu rodzi się problem , bo sterowanie szybami jest w drzwiach a ja mam przy lewarku.
Czy ktoś przerabiał taka instalację ?
Nie chcę wymieniać bo moja wtyczka w drzwiach jest troszkę w słabym stanie i dlatego chcę przerobić tą z Bfl .
Ma ktoś jakiś pomysł ?

z ciekawostek mogę dodać że instalacja tylnej klapy (kombi) też jest troszkę inna -różni się jednym kabelkiem . Złe podłączenie tylnej klapy skutkuje i tu UWAGA - brakiem podświetlenia MID-a i nie działąjącym CD w radiu , oprócz tego światło -trzecie- stop nie działa .


jak ktoś zmieniał sobie drzwi od Bfl do b i rozgryzł kabelkologię to będę wdzięczny za podpowiedz

#53 OFFLINE   001Kuba

001Kuba
  • 24 postów
  • Dołączył: 21-07-2010
  • Skąd: Puławy/Warszawa

Napisany 16 czerwca 2014 - 18:18

Witam koledzy. Kupiłem 4 pary drzwi do BFL w tym samym kolorze Z380 i bez rdzy w stanie super za 300zł wszystkie. U mnie są mocno skorodowane (plus urwany ogranicznik i uszkodzona prowadnica szyby kierowcy na skutek urwania ogranicznika). Tak więc lakiernik powiedział, że sporo zaoszczędziłem :) Ale tu zaczynają się schody gdyż zdemontowane były z anglika. Muszę więc przełożyć klamki w drzwiach przednich. Jest tu poradnik :
http://forum.omegakl..._klamki_198.pdf
ale nie wiem czy po zdjęciu tej foli ochronnej pod boczkiem uda mi się dostać do klamki czy będę musiał roznitować poszycie ? Dodatkowo chciałbym zmienić szyby gdyż u mnie są wszystkie rocznikowo 1999 a tu 2001. Dużo zabawy jest z szybami ? Czy w ogóle warto się męczyć ? Pozdrawiam fanów :)

#54 OFFLINE   limen77

limen77
  • 196 postów
  • Dołączył: 07-05-2011
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 16 czerwca 2014 - 21:16

Witam koledzy. Kupiłem 4 pary drzwi do BFL w tym samym kolorze Z380 i bez rdzy w stanie super za 300zł wszystkie. U mnie są mocno skorodowane (plus urwany ogranicznik i uszkodzona prowadnica szyby kierowcy na skutek urwania ogranicznika). Tak więc lakiernik powiedział, że sporo zaoszczędziłem :) Ale tu zaczynają się schody gdyż zdemontowane były z anglika. Muszę więc przełożyć klamki w drzwiach przednich. Jest tu poradnik :
http://forum.omegakl..._klamki_198.pdf
ale nie wiem czy po zdjęciu tej foli ochronnej pod boczkiem uda mi się dostać do klamki czy będę musiał roznitować poszycie ? Dodatkowo chciałbym zmienić szyby gdyż u mnie są wszystkie rocznikowo 1999 a tu 2001. Dużo zabawy jest z szybami ? Czy w ogóle warto się męczyć ? Pozdrawiam fanów :)

Co Ty chcesz tu roznitować ?? Ta folia ochronna jest na klej a nie na nity, wymienić klamkę to nie problem, co do szyb to jak dla mnie gra nie warta świeczki bo tylko się narobisz..

#55 OFFLINE   komorek123

komorek123
  • 473 postów
  • Dołączył: 22-11-2009
  • Skąd: Grabowo wielkie

Napisany 16 czerwca 2014 - 21:27

co do szyb to jak dla mnie gra nie warta świeczki bo tylko się narobisz..


Gorzej z pozniejsza odsprzedaza...

#56 OFFLINE   001Kuba

001Kuba
  • 24 postów
  • Dołączył: 21-07-2010
  • Skąd: Puławy/Warszawa

Napisany 16 czerwca 2014 - 22:25

No właśnie auto mam w 100% bezwypadkowe i szyby orginalne więc tak myślałem, żeby szyby były na tip top. Pod folią ochronną jest dość duży kawał blachy zakrywający większość drzwi więc pytałem czy dam radę dojść po zdjęciu boczka pod klamkę.

#57 OFFLINE   gienio79

gienio79

    ciągle mało

  • 378 postów
  • Dołączył: 11-12-2009
  • Skąd: Brunatna Stolica
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 17 czerwca 2014 - 09:46

No właśnie auto mam w 100% bezwypadkowe i szyby orginalne więc tak myślałem, żeby szyby były na tip top. Pod folią ochronną jest dość duży kawał blachy zakrywający większość drzwi więc pytałem czy dam radę dojść po zdjęciu boczka pod klamkę.


Ja wymienialem wszystkie furtki od bfl-a i szyb nie zmienialem szkoda czasu i pracy, blachy trzeba roznitowac .Do samej klamki dojdziesz po zdjęciu samego boczka.Apropo szyb to co jesli kupujacy ci powie ze nie kupi bo masz szyby z mlodszego rocznika bo był dzwon :masakra: to musiała by byc walona z każdej strony:hihi:


Jeszcze jedno auto masz z 2000 a szyby 1999r to jak bedziesz miał teraz z 2001r.to co to za różnica?


 


#58 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 17 czerwca 2014 - 10:09

Dodatkowo chciałbym zmienić szyby gdyż u mnie są wszystkie rocznikowo 1999 a tu 2001

A to ma jakieś znaczenie ??

#59 OFFLINE   robert3012

robert3012
  • 2 349 postów
  • Dołączył: 09-02-2009
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 czerwca 2014 - 13:02

blachy trzeba roznitowac .

W jakim celu że tak zapytam? Poza mechanizmem podnoszenia szyby nic więcej nie trzeba tykać. Wystarczy przyjrzeć się jak to jest złożone. Ściągasz uszczelkę, odkręcasz prowadnice szyby i wyciągasz ją do góry. Gorzej jest z małymi z tyłu bo więcej roboty, ale też da się to ogarnąć.

#60 OFFLINE   gienio79

gienio79

    ciągle mało

  • 378 postów
  • Dołączył: 11-12-2009
  • Skąd: Brunatna Stolica
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 18 czerwca 2014 - 13:14

W jakim celu że tak zapytam?

A nawet po to

. Gorzej jest z małymi z tyłu bo więcej roboty, ale też da się to ogarnąć.


Rozwiercic nity to pare sekund i mamy dostep wszedzie to poco tracić czas i kaleczyć dłonie , a jak ktos ma jak bochenek chleba to juz nielada wyczyn:hihi: