wywala płyn
#81 OFFLINE
Napisany 27 czerwca 2012 - 22:35
Otóż u siebie mam taką sytuację, że na gorącym silniku płyn wywala mi korkiem zbiorniczka, żadnego ciśnienia, po prostu robi się pełny i wywala korkiem. Dodam, że prawdopodobnie jest walnięty termostat, bo silnik nagrzewa się tylko w mieście, na trasie temp. ledwo ponad dolną kreskę lub wogóle, nie wiem czy to akurat ma związek ale piszę jakby co..
I o co tu kaman??
#82 OFFLINE
Napisany 27 czerwca 2012 - 22:49
co do termostatu to dobrze by było jakbyś go wymienił w układzie panuje ciśnienie ok 1,4 bara
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365
#83 OFFLINE
Napisany 27 czerwca 2012 - 22:51
silnik jest odpowietrzony ? na forum było opisane jak odpowietrzać, myślę że znajdziesz bez problemu
a co ma do tego zapowietrzenie??
Sprawdź czy nie masz uwalonego korka
#84 OFFLINE
Napisany 27 czerwca 2012 - 22:55
#85 OFFLINE
#86 OFFLINE
Napisany 27 czerwca 2012 - 23:04
#87 OFFLINE
Napisany 27 czerwca 2012 - 23:06
Dla pewności pomacaj grube węże wody czy aby nie są za twarde
#88 OFFLINE
Napisany 27 czerwca 2012 - 23:09
a co ma do tego zapowietrzenie??
to że ciśnienie będzie podnosić do góry płyn jak tylko odkręci się korek
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365
#89 OFFLINE
Napisany 27 czerwca 2012 - 23:19
co do termostatu to na bank będę musiał się nim zająć bo lipa na trasie zimnym latać. Jaki mniej więcej koszt termostatu? Oryginał lepiej czy jakiś polecany zamienniK? z tego co się orientowałem to wymiana 300 pln i zastanawiam się czy samemu nie podłubać..
#90 OFFLINE
Napisany 27 czerwca 2012 - 23:22
http://forum.omegakl...ead.php?t=30390zastanawiam się czy samemu nie podłubać..
zobacz i oceń czy sam dasz radę
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365
#91 OFFLINE
Napisany 27 czerwca 2012 - 23:31
Opanuję wyciek, załatwię wolne.. i do dzieła.
Póki co dzięki wszystkim za podpowiedzi. Poinformuję o wynikach
#92 OFFLINE
Napisany 28 czerwca 2012 - 07:23
to że ciśnienie będzie podnosić do góry płyn jak tylko odkręci się korek
płyn zawsze będzie szedł trochę do góry na ciepłym bo się rozprężą. Poza tym odpowietrzenie jest na korku więc jeżeli korek jest sprawny to układ nie może być zapowietrzony
#93 OFFLINE
Napisany 28 czerwca 2012 - 08:18
#94 OFFLINE
Napisany 28 czerwca 2012 - 09:01
Taniej, szybciej oraz ekonomicznoej w zgledem czasu jest wymiana korka,
#95 OFFLINE
Napisany 28 czerwca 2012 - 15:59
zamierzam właśnie zmienić korek ale zastanawia mnie ten brak ciśnienia, żadnego nawet syknięcia przy odkręcaniu korka..
to dziwne moze faktycznie korek????? bo jak by cisnienie wywalalo to uszczelka pod glowica:(
#96 OFFLINE
Napisany 28 czerwca 2012 - 21:49
#97 OFFLINE
Napisany 02 lipca 2012 - 21:35
Wielkie dzięki za pomoc!
#98 OFFLINE
Napisany 03 lipca 2012 - 15:51
#99 OFFLINE
Napisany 03 lipca 2012 - 18:34
#100 OFFLINE
Napisany 10 lipca 2012 - 11:05
padła mi oma na autostradzie A2 leciałem na Poznań i momentalnie zagrzał mi się silnik zanim zdążyłem zareagować przez nawiewy poleciała gorąca para i od strony pasażera na dywanik poleciała woda a auto zgasło laweciarz co mi nie osiągał z autostrady powiedział że nie ma kompresji i nagrzewnica padła.
czy mógłby mi jakiś znawca trochę pomoc ?
Edit:
Przeniosłem do bardziej odpowiedniego tematu/robert3012