Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

faluje na wolnych podczas toczenia sie auta


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
63 odpowiedzi na ten temat

#61 OFFLINE   WagonKurde

WagonKurde
  • 10 postów
  • Dołączył: 09-06-2015

Napisany 11 czerwca 2015 - 11:05

Czyszczenie silniczka krokowego nic nie da na 99%
Trzeba go wymienić, a z tego co wyczytałem na internecie, gdy ja miałem taki sam problem to właśnie większość przypadków kręci się obok tego silniczka.
Nowy nie jest drogi, a zawsze możesz oddać w ciągu kilku dni.

Zresztą zobaczymy co powie ci mechanik ;)

#62 OFFLINE   tomspeed

tomspeed

    kaszub

  • 2 752 postów
  • Dołączył: 24-03-2007
  • Skąd: z Kądowni
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 11 czerwca 2015 - 16:23

Nowy nie jest drogi, a zawsze możesz oddać w ciągu kilku dni.


czyli co?? kupujesz, montujesz, a jak nie ma poprawy to oddajesz?? uzytą juz cześć??

a potem nastepny klient kupuje nowa nigdy nie uzywana czesc??

gratuluje podejscia
na co dzień RENAULT SCENIC II 2.0 DCI

#63 OFFLINE   simonides1024

simonides1024
  • 22 postów
  • Dołączył: 24-08-2013

Napisany 12 czerwca 2015 - 04:55

Byłem u mechanika wczoraj, jak mu opowiedziałem mą historię z samochodem, stwierdził że nie podejmie się tego. i Musze szukać kogoś odważniejszego. Wiem że to nie w temacie, ale mam też problem z wentylatorami chłodnicy któe po nagraniu silnika wlączają sie obydwa, z silnika tezn oraz z chłodzenia z klimy, a po co włącza sie wentylator z klimy skoro przegrzał się tylko silnik? to też go przerosło i muszę szukać kogoś kto się poradzi z tym i z mymi obrotami dziwnymi, jeszcze mam zwarcie na klaskonie gdzieś ale to jest małe piwo w porównaniu do falująych obrotów.

#64 OFFLINE   WagonKurde

WagonKurde
  • 10 postów
  • Dołączył: 09-06-2015

Napisany 12 czerwca 2015 - 06:36

czyli co?? kupujesz, montujesz, a jak nie ma poprawy to oddajesz?? uzytą juz cześć??

a potem nastepny klient kupuje nowa nigdy nie uzywana czesc??

gratuluje podejscia

Oddać jakby nie działał ;)
A co do dmuchania z wentylatorów i zwarcia pod kierownicą to są to osobne tematy, więc najpierw zajmij się obrotami.
Jak mechanicy nie ogarniają to sam podziałaj, albo kup część i każ mechanikowi wymienić.
Od czegoś musisz zacząć, a jak nie ma konkretnej diagnozy to krok po kroku, a dojdziesz.
Ja bym zaczął od silniczka krokowego ;)