Kontrolka ciśnienia oleju
#101 OFFLINE
Napisany 09 lipca 2014 - 18:00
#102 OFFLINE
Napisany 09 lipca 2014 - 18:10
rozwalilem miske olejowa
a smoka nie naruszyłeś ??
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#103 OFFLINE
Napisany 09 lipca 2014 - 19:00
Ale wydaje mi sie ze smoka nie rozwalilem bo dziura byla przy tym korku w misce
#104 OFFLINE
Napisany 08 października 2014 - 17:59
Podpowie ktoś czemu nie świeci kontrolka ciśnienia oleju? Żarówka w desce dobra...
A może by tak zapytać w odpowiednim temacie ?? , przeniosłem ,;kocyk
#105 OFFLINE
Napisany 08 października 2014 - 18:19
Na zgaszonym nie świeci, czy na odpalonym ??Podpowie ktoś czemu nie świeci kontrolka ciśnienia oleju? Żarówka w desce dobra...
#106 OFFLINE
Napisany 08 października 2014 - 18:43
Jak po załączeni zapłonie nie zapala sie kontrolka ciśnienia. to zewrzyj wtyczkę czujnika do masy jest jedno pinowy jesli sie zapali (na zapłonie) to czujnik do wymiany koszt od 20zł.Cześ.Mam pytanko bo czytam że jesteś w temacie... Jaki może być powód że nie świeci kontrolka ciśnienia oleju? Żarówka w desce dobra... Mam Omegę od tygodnia i próbuję ją ogarnąć rocznik 2000 2,5 V6
Podpowie ktoś czemu nie świeci kontrolka ciśnienia oleju? Żarówka w desce dobra...
#107 OFFLINE
Napisany 09 października 2014 - 15:15
#108 OFFLINE
Napisany 09 października 2014 - 19:04
#109 OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2015 - 22:50
Jakieś pomysły co do ciśnienia oleju po za :
*panewki
*czujnik
*pompa ?
#110 OFFLINE
Napisany 17 maja 2015 - 14:34
https://m.youtube.co...ist_app=1&app=m
#111 OFFLINE
#112 OFFLINE
Napisany 17 maja 2015 - 18:28
A jaki silnik??
celuje we falke,bo u nas 90 procent omeg z pucha,ma silnik juz po tuningu
#113 OFFLINE
Napisany 17 maja 2015 - 21:59
#114 OFFLINE
#115 OFFLINE
Napisany 17 maja 2015 - 23:53
#116 OFFLINE
Napisany 18 maja 2015 - 11:20
#117 OFFLINE
Napisany 18 maja 2015 - 12:37
https://m.youtube.co...h?v=fLNn2efujFg
Aha..dzisiaj odpalajac zimny silnik policzylem do jakichś 8 sekund.Ciągle jest tak gdy wylacze silnik i ponownie go uruchomie kontrolka ciśnienia gaśnie już w momencie kręcenia rozrusznikiem
#118 OFFLINE
Napisany 18 maja 2015 - 17:10
Silnik 3.0,olej mobil 5w50 przejechanie na nim około 7 tysięcy,filtr filtrona nakrecany.Nie zmienialem filtra oleju przed ani po badaniu ciśnienia na pompie.Gdy sciagalem dolną cześć misy to nie bylo jakichkolwiek osadów czy jakiś opilkow.W lutym tego roku minal rok od remontu tego silnika i to już trzeci olej nie liczac pierwszego oleju na start silnika
Dwa razy z rzędu w tym samym silniku miałem to samo a mianowicie:
Mobil 5W50 i filtr filtrona
Mobil 0W40 i filtr GM(wg. mnie robiony przez filtrona)
Rozleciał się filtr w środku, odpadł wkład filtrujący od puszki, nie filtrował, zabrudzony olej, wymiana oleju i filtra i po problemie.
Odkręć filtr i poruszaj nim energicznie czy w środku nie lata coś.
Nawet pisałem tutaj na forum bo lekko się poddenerwowałem. Objawy takie jak u Ciebie a siadł filtr dwa razy
Chciałbym zalać najlepszym minerałem jakim mogę. Wydaje mi się że np. ValVoline ma lepszy minerał niż Castrol. Czy się mylę?
To nie temat o tym jaki olej nalać.
O tym jaki olej nalać można pisać głupoty bez końca i 99%procent ludzi tak robi.
To nie forum o lanosie.
Skąd wnosisz(po czym Ci się wydaje) że Valvoline jest lepszy od Castrola?(Nie twierdzę, że nie, bo ja nie wiem, ale skąd taki pomysł? Jakoś to badałeś, mierzyłeś )?
Czy olej, filtr i wymiana to nie jest 150zł i to nie jest 10% wartości lanosa, że tak się "spuszczasz" nad tym jaki nalać?
A ja bym, na poważnie wlał COKOLWIEK, co to za różnica? Ile to ma lat, ile lat będziesz nim jeździł? A jak masz perełkę i chcesz nim do końca życia jeździć(Twojego lub jego) to wlej 5W40.
Rzekłem.
#119 OFFLINE
Napisany 18 maja 2015 - 20:39
Tak to teraz wygląda..
https://m.youtube.co...ist_app=1&app=m
#120 OFFLINE
Napisany 18 maja 2015 - 21:04
Robię w nim wszystko na czas (praktycznie się nie psuje) Ale zawsze coś się znajdzie, szczególnie w zawieszeniu od naszych dróg.