Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

2,5 TD - szarpie, przerywa, cieknie ropa - pomóżcie


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
47 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   Dj Adriano

Dj Adriano
  • 15 postów
  • Dołączył: 25-07-2011
  • Skąd: Drogomyśl / Skoczów

Napisany 17 marca 2012 - 19:54

zbyt gwałtownie przestawiasz na zbyt dużą lub zbyt małą dawke.Zrób sobie piononą kreske na nastawniku i jej sie trzymaj delikatnie przestawiaj zobaczysz ze nadal będzie na pionowej kresce a chodzil bedzie inaczej 1/10 milimetra daje już spore efekty obecnie masz za małą dawke.



O widzisz, cenna podpowiedź, pionowa krecha i nie powinno mi jej na boki ruszać i obroty powinny być stabilne. Jutro może jeszcze spróbuję pocisnąć go w stronę kabiny i mam nadzieję że to jest to.

Żeby zresetować błędy, trzeba odpiąć masę czy zasilanie na pół minutki?


P.S. Tak jeszcze z głupoty chciałem sprawdzić ten wtrysk i tak patrzę na ten kabelek i jakiś on dziwny, zgiąłem go i okazało się że był nacięty i przecięty ten co idzie do jednego pina, a drugi też był lekko tknięty... :mad:
Rozciąłem go, spiąłem jeszcze raz, zaizololwałem i mam nadzieję, że być może tam ten błąd jednak pokazywało i dlatego szarpał jak reksio szynke ;)

#42 OFFLINE   xax3

xax3
  • 1 264 postów
  • Dołączył: 01-11-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 17 marca 2012 - 20:49

w ogóle masz jakiś komputer/interfejs że bawisz się w nastawianie nastawnika? bo jak robisz to na wyczucie to lepiej w ogóle go teraz nie ruszaj a jedz do serwisu. odłączasz akumulator na minimum 1godz.

#43 OFFLINE   Dj Adriano

Dj Adriano
  • 15 postów
  • Dołączył: 25-07-2011
  • Skąd: Drogomyśl / Skoczów

Napisany 21 marca 2012 - 21:48

Udało mi się znaleźć kogoś z fejsem, kto robił nastawniki i przyjechał dzisiaj. Niestety, nie połączył się z moją Omcią, bo ona jest z 96 i nic mu nie chwytało, a sprzęt do tego miał konkretny. Tzn nie mógł się połączyć bezpośrednio z pompą, bo z elektryką mi się połączył i posprawdzał wszystko inne. Ale ustawił na czuja, teraz chodzi ładnie, zobaczymy jak będzie jutro na zimnym. Jak jutro będzie dobrze i przez 1000km nie wyskoczy żaden check, to będzie można uznać akcję "nastawnik" za zakończoną :)

#44 OFFLINE   klimeek

klimeek
  • 128 postów
  • Dołączył: 22-09-2010
  • Skąd: Zielona Góra

Napisany 21 marca 2012 - 22:19

Ale ustawił na czuja, teraz chodzi ładnie, zobaczymy jak będzie jutro na zimnym. Jak jutro będzie dobrze i przez 1000km nie wyskoczy żaden check, to będzie można uznać akcję "nastawnik" za zakończoną :)


jak nie kopci na czarno zbyt mocno,chodzi równo,odpala na zimnym i gorącym od strzała dobrze schodzi z obrotów to tą Partyzantkę możecie uznac jako powodzenie :):pokoj::masakra:

Zapomniałbym...no i spalanie rzecz jasna...automat przy zmianie z P na D lub R nie zrywa nie szarpie ? nie przygasa ? jakie obroty silnika masz ? :)

#45 OFFLINE   Yakuza

Yakuza
  • 7 postów
  • Dołączył: 21-03-2012

Napisany 22 marca 2012 - 00:14

Co prawda nie w Omedze ale w ustrojstwie zwanym BMW miałem auto z silnikiem TDS. Oczywiście z pompami, nastawnikami również miałem problemy. Powiem tak....na czuja to można nitke w igłe włożyć. Nie chcę kraczyć ale prędzej czy później ten silnik(a raczej pompa) przypomni o sobie. Miałem jedną pompe regenerowaną a drugą NOWĄ ! W pierwszej pompie mimo, że uszczelniona padł nastawnik. Kolejna pompa była ustawiona"na czuja". Po przejechaniu 1000km rozstroiła się całkiem. Szczerze Tobie polecam jechać do pompiarza na komputerowe ustawienie dawki...inaczej koszty jakie wyjdą mogą Cię przerosną . Powodzenia !

#46 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 22 marca 2012 - 00:45

Nie wiem jak chciał się z pompą porozumieć w 2.5TD, chyba jednak nie bardzo wiedział co robi. Przy (X)25DT nie ma różnicy w roczniku, albo ma sprzęt diagnostyczny do Opla, albo go nie ma. Jeśli ma, to może sprawdzić dawkę. Partyzantki nie polecam, bo kończy się różnie.

#47 OFFLINE   klimeek

klimeek
  • 128 postów
  • Dołączył: 22-09-2010
  • Skąd: Zielona Góra

Napisany 22 marca 2012 - 20:27

Nie wiem jak chciał się z pompą porozumieć w 2.5TD, chyba jednak nie bardzo wiedział co robi. Partyzantki nie polecam, bo kończy się różnie.


Jestem tego samego zdania co kolega,i niestety także myślę że do tematu powrócisz w niedalekiej przyszłości jedz do kogoś kto to kuma a nie pierwszy raz za to sie zabiera...Myślę że za te 100 zł spokojnie kogoś znajdziesz w swoich stronach kto ci to ustawi.

#48 OFFLINE   xax3

xax3
  • 1 264 postów
  • Dołączył: 01-11-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 22 marca 2012 - 20:33

jak dla mnie to ten człowiek z interfejsem chyba nawet nie wiedział czego szukać miał.