Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

końcówki wtrysków WZM WARSZAWA DN0SD318


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
45 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1 802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 29 lutego 2012 - 19:07

Trudno ją odpalić, po odpaleniu pracuje nierówno, spaliny śmierdzą olejem napędowym, podnosi się poziom oleju w misce olejowej.


bardziej stawiał bym na nieszczelność pompy na wałku i ropka leje się do oleju przez rozrząd i dlatego źle odpala jak postoi bo jest zapowietrzona pompa

#42 OFFLINE   adamesce

adamesce

    Omega: Never ending story

  • 595 postów
  • Dołączył: 22-02-2010
  • Skąd: Sosnowiec
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 14 marca 2012 - 09:00

Tak więc po mniej więcej miesiącu po całych operacjach. Auto odpala i pracuje bardzo ladnie. Były mrozy u nas w tym czasie kilkukrotnie w okolicach - 10 i nie bylo najmniejszego problemu (wczesniej przy -8 miala juz problemy i zapalala po 5-6 razie). Spalanie delikatnie spadlo, przy niezmiennym stylu jazdy.

#43 OFFLINE   seta81

seta81
  • 414 postów
  • Dołączył: 25-08-2010
  • Skąd: Pabianice/Bournemouth UK

Napisany 14 marca 2012 - 19:37

dzisiaj ja również założyłem końcówki WUZETEM
z 6 wtryskiwaczy trzy lały i tam zostały wymienione końcówki
godzinę temu wszystko zmontowałem i odbyłem jazdę próbną
i pierwsze wrażenia:
- auto dostało konkretnego kopa!!!
- ucichła praca silnika
- brak kopcenia przy ostrym dodaniu gazu

jeśli chodzi o spalanie to napisze na początku kwietnia po trasie 1800km

#44 OFFLINE   Piter_polo

Piter_polo
  • 140 postów
  • Dołączył: 09-06-2008
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 24 marca 2012 - 13:26

podepnę się po temat:
czy błąd 64 dotyczy tylko nastawnika, czy może dotyczyć wtryskiwaczy?
mam ten błąd już jakieś 2 lata
autko pali dobrze na zimnym jak i na ciepłym silniku (na ciepłym czasami po 3-5 s. kręceniu)
spalanie na kompie 0,9-1,0
3 lata temu miałem ten sam błąd i po zrobieniu wtrysków ten błąd znikł, czy to możliwe:confused:

#45 OFFLINE   xax3

xax3
  • 1 264 postów
  • Dołączył: 01-11-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 24 marca 2012 - 21:23

64 tylko nastawnik. bodajże 81 jest od wtrysku sterującego

#46 OFFLINE   arczon82

arczon82
  • 1 193 postów
  • Dołączył: 12-11-2009
  • Skąd: Iłowo-Osada

Napisany 26 marca 2012 - 06:21

Jeżeli chodzi o wtryski to tylko sterującego możesz mieć błąd bo reszta jest mechaniczna