Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

końcówki wtrysków WZM WARSZAWA DN0SD318


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
45 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   adamesce

adamesce

    Omega: Never ending story

  • 595 postów
  • Dołączył: 22-02-2010
  • Skąd: Sosnowiec
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 15 lutego 2012 - 06:42

Witam. Nie stac mnie na duze inwestycje w auto a musze wymienic wszystkie koncowki wtryskow. Bosch kosztuje 95 zł za sztuke, w woj. slaskim w hurtowniach nie dostane juz nic innego jako zamiennika. Znalazlem na allegro polskie koncowki firmy WZM Warszawa za 52 zł sztuka. Pisałem już ze sprzedającym i jest oczywiscie gwarancja na nie, obejmuje ona wszystko łącznie z ustawieniem prawidłowego cisnienia. Czy miał ktoś kiedyś doczynienia z takimi koncówkami? Wtryski sa u specjalisty od wtryskow, regenerować się już ich nie da. Zadzwonie pozniej jeszcze do FOTY i INTERCARu. Jesli chce miec koncowki na jutro (te WZM) to musze zlozyc zamowienie do 12 wiec dlatego prosilbym jesli ktos co kolwiek o nich wie aby napisał.

#2 OFFLINE   Karburator

Karburator
  • 855 postów
  • Dołączył: 16-03-2009
  • Skąd: Warszawa

Napisany 15 lutego 2012 - 13:05

WZM (W-wskie Zakłady Mechaniczne) to stara, z tradycjami firma. Od kilkudziesięciu lat robią m.in. wtryskiwacze, robili dla polskich aut z silnikami diesla i ciągników. Jeśli miałbym wybór pomiędzy podróbka niewiadomego pochodzenia a nimi, chyba bym wybrał WZM.

#3 OFFLINE   xax3

xax3
  • 1 264 postów
  • Dołączył: 01-11-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 15 lutego 2012 - 16:50

http://moto.allegro....2066878624.html patrzyłeś na to kolego?

#4 OFFLINE   adamesce

adamesce

    Omega: Never ending story

  • 595 postów
  • Dołączył: 22-02-2010
  • Skąd: Sosnowiec
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 15 lutego 2012 - 21:07

Tak, ale maja 5 sztuk a sprzedajacy nie wie jaki to model koncowki. wsadzil numer ktory mial. Gdyby to byly napewno moje Dn0sc318 to bym wzial 5 a jedna kokupil w sklepie ale....telefonicznie sprzedajacy nie byl zorientowany w temacie. Zamowilem wzm. Maja byc jutro. Wiec moze jeszcze jutro montaz i narescie bede mogl odebrac slicznotke

#5 OFFLINE   cugiel

cugiel
  • 1 678 postów
  • Dołączył: 19-01-2009
  • Skąd: Letterkenny
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 15 lutego 2012 - 21:47

kiedys czytalem na ten temat
i znalazlem watek na jakims forum bmw czy tds-a o tych koncowkach
podobno wytrzymuja okolo 20-30 tys
i duzo lepszym rozwiazaniem sa motorpal czeskie w podobnej cenie
pogooglaj moze lepiej na ten temat a moze znajdziesz jakies konkrety

#6 OFFLINE   kmitki

kmitki
  • 166 postów
  • Dołączył: 05-12-2010
  • Skąd: Zabrze
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 15 lutego 2012 - 21:58

Kiedyś kupiłem tej firmy do Audi i przejeździłem na nich ok 100 tys a potem kupiłem Lukasy i wytrzymały 20 tys.

#7 OFFLINE   adamesce

adamesce

    Omega: Never ending story

  • 595 postów
  • Dołączył: 22-02-2010
  • Skąd: Sosnowiec
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 16 lutego 2012 - 08:52

to auto u mnie zrobi juz gora 10 tys i idzie na sprzedaz, najpozniej na jesien. No chyba ze przyjda jeszcze mrozy tej zimy a auto bedzie odpalac. Wtryski beda dzis o 13. Kurier juz dzwonil. Problem jest taki z wtryskami ze wszystkie inne sa niedostepne w hurtowniach. Gdyby byly to nie pisałbym na forum :) Jedyne co jest w hurtowniach na miejscu to bosch za 95 zł. Nie ma ani jednego zamiennika. Nawet w focie i w intercarsie maja tylko bosche. Nie maja na stanach innych placowek. Tak jak by sie produkcja tego wtrysku skonczyla przez inne firmy. Sa jeszcze jakies za 21 zl na allegro ale to podobna nie do ustawienia sa wiec wybralem te. Napisze po montazu jak sie sprawdza. Czy nie bedzie z nimi problemu.

#8 OFFLINE   __Robert__

__Robert__
  • 2 331 postów
  • Dołączył: 20-11-2006
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 17 lutego 2012 - 17:58

No to odpala czy nie po wymianie? Coś długo się nie odzywasz.

#9 OFFLINE   xax3

xax3
  • 1 264 postów
  • Dołączył: 01-11-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 17 lutego 2012 - 18:19

przepala po długim postoju :D

#10 OFFLINE   adamesce

adamesce

    Omega: Never ending story

  • 595 postów
  • Dołączył: 22-02-2010
  • Skąd: Sosnowiec
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 17 lutego 2012 - 20:38

niestety.....wymiana dopiero w poniedzialek. Wtryski sa u speca od wtryskow ktory niestety nie mial czasu ich w piatek poskladac i ustawic prawidlowo. Wiec niestety dopiero w poniedzialek beda wtryski. Ja mam zas o 16 egzamin w szkole wiec prawdopodobnie relacja dopiero we wtorek. Ogolnie wizualnie spec stwierdzil ze wygladaja solidnie a on ta firme zna bardzo dobrze i nigdy nie mial problemow z ich produktami (firma WZM istnieje ponad 50 lat i produkuje wtryski do wiekszosci pojazdow). Ogolnie jak taka pogoda to pewnie by palil na starych.

#11 OFFLINE   __Robert__

__Robert__
  • 2 331 postów
  • Dołączył: 20-11-2006
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 lutego 2012 - 12:08

no to czekamy, z niecierpliwością

#12 OFFLINE   adamesce

adamesce

    Omega: Never ending story

  • 595 postów
  • Dołączył: 22-02-2010
  • Skąd: Sosnowiec
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 18 lutego 2012 - 19:24

z okazji wolnego czasu i nie jezdzacego auta, wyciagniety dzisiaj caly dolot powietrza az do turbiny. Caly czyszczony, myty, odtluszczony. Byl pobrudzony troszke we wnetrzu. Wszystko rozebrane i zlozone w calosc. Zastanawialem sie czy przeplywke tez mozna czyscic jakims spirytusem czy czyms? Nie ma bledow wiec nie dotykalem, ale taka moja ciekawosc. Mam w planie wiekszosc wezy poodpinac i poczyscic, nie wiem czy tez sie czysci odmy jak w xevach czy nie ma z tym problemu? Wczesniej mialem x20xev i jak kupilem to byla pierwsza rzecz ktora robilem. Tuz przed padnieciem auta wymienilem i "wyplukalem wspomaganie", byla kawa a jest sok malinowy :D. Ogolnie to auto pojdzie chyba na jesien na sprzedaz ale i tak lubi sie bawic przy aucie. Mialem robic w tym miesiacu wymiane oleju z plukaniem (zmiana z minerala na polsyntety) ale z racji tgo ze stoi to jeszcze km nie wyszly.

#13 OFFLINE   xax3

xax3
  • 1 264 postów
  • Dołączył: 01-11-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 18 lutego 2012 - 20:19

kolega rafi mówi ze przeplywke spryskać zmywaczem do paznokci. a odmę, owszem można ale z tego co mi wiadomo raczej wtedy gdy w dolocie masz za dużo oleju. ale profilaktycznie nigdy nie zaszkodzi;)

#14 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1 802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 18 lutego 2012 - 20:52

kolega rafi mówi ze przeplywke spryskać zmywaczem do paznokci.


do paznokci tak pisałem:( jakiś zmywacz raczej do elektryki lub hamulców polecam i tylko w sprayu;)

#15 OFFLINE   xax3

xax3
  • 1 264 postów
  • Dołączył: 01-11-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 18 lutego 2012 - 21:12

do paznokci tak pisałem:( jakiś zmywacz raczej do elektryki lub hamulców polecam i tylko w sprayu;)


pardą :masakra: małe niedomówienie;)

#16 OFFLINE   doncortino

doncortino
  • 3 592 postów
  • Dołączył: 13-09-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 19 lutego 2012 - 12:02

ja odradzam wszelkie próby czyszczenia przepływomierza jeśli on działa. Nie pomoże, a łatwo go uszkodzić.
Prób czyszczenia powinni się wystrzegać zwłaszcza posiadacze 2,6/3,2 - pewnie 2,2 również. Mają one przepływomierz nie w formie grzanego drutu, tylko napylonej na szkło warstewki czegośtam. Ja w swój przepływomierz po prostu dmuchnąłem - nie wiem co mnie podkusiło, bo działał bez zarzutu, natomiast po dmuchanku poznałem urok błędu 0100 :-P

#17 OFFLINE   kmitki

kmitki
  • 166 postów
  • Dołączył: 05-12-2010
  • Skąd: Zabrze
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 lutego 2012 - 12:15

Ja moją przepływkę przedmuchałem tylko sprężonym powietrzem i wszystko było ok, a przed czyszczeniem pokazywała zawyżone wartości rzeczywiste ale nie było w związku z tym żadnego błędu.

#18 OFFLINE   Gato

Gato
  • 80 postów
  • Dołączył: 14-03-2009
  • Skąd: Warszawa

Napisany 19 lutego 2012 - 12:34

WZM (W-wskie Zakłady Mechaniczne) to stara, z tradycjami firma. Od kilkudziesięciu lat robią m.in. wtryskiwacze, robili dla polskich aut z silnikami diesla i ciągników. Jeśli miałbym wybór pomiędzy podróbka niewiadomego pochodzenia a nimi, chyba bym wybrał WZM.


...mój dobry kumpel miał tam praktyki, teraz po latach nie ma już tajemnicy, że produkowali również pompy wtryskowe i wtryskiwacze nawet do Ruskich czołgów T72, oraz kilku modeli śmigłowców MI...

Sam kilka tygodni temu zakupiłem takowe końcówki, tyle, że po 20zł za sztukę (w dawnym Polmozbycie, resztki magazynowe). Bez problemu "pompiarz" ustawił nominalne ciśnienie (150 psi ?) i stwierdził, że "organoleptycznie" wyglądają nawet lepiej od BOSCH'a. Ile wytrzymają tego nie wiem, na razie 4 tys. kilometrów przeturlała się bez zarzutu, zobaczymy za rok, jak oczywiście złOmcia dożyje :D

#19 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1 802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 19 lutego 2012 - 14:00

ja odradzam wszelkie próby czyszczenia przepływomierza jeśli on działa. Nie pomoże, a łatwo go uszkodzić.


czyli lepiej kupić nową za 400zł.. w td lubi się osadzać szajs na niej i omka zamula wtedy sprayem psikniesz i nie zaszkodzi

#20 OFFLINE   adamesce

adamesce

    Omega: Never ending story

  • 595 postów
  • Dołączył: 22-02-2010
  • Skąd: Sosnowiec
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 21 lutego 2012 - 10:26

koncowki bez problemu zalozone, jakosc nie odbiega od oryginalu. Wiec moge je polecic w tym wzgledzie, jak wytrzymalosc to sie zobaczy. Auto wczoraj wepchniete do hali, wtryski zamontowane. Auto po wsumie 3-4 godzinach na hali odpalilo od strzala. Zostalo u mechanika na noc bo zbieral sie mroz wiec chcielismy zobaczyc co bedzie rano. Rano niestety nie odpalila jak marzenie, odpalila dopiero za 3 razem, znowu puszczajac za soba czarna chmurke. Ale ogolnie duzo lepiej niz wczesniej, gdy przy -10 odpalala po 10 minutach krecenia. Teraz ja jestem w pracy a mechanik sprawdza dawki. Czy mozliwa jest za duza dawka rozruchowa ze kopci przy odpalaniu (i po odpaleniu przez 2-3 sekundy)? Ogolnie to juz wiosna idzie i nie bedzie problemu z odpalaniem. Ale spodziewalem sie troche lepszego efektu. Czy mozliwe ze na nowych wtryskach trzeba od nowa ustawiac dawke rozruchowa i nastawnik?