

końcówki wtrysków WZM WARSZAWA DN0SD318
#1
OFFLINE
Napisany 15 lutego 2012 - 06:42
#2
OFFLINE
Napisany 15 lutego 2012 - 13:05
#3
OFFLINE
#4
OFFLINE
Napisany 15 lutego 2012 - 21:07
#5
OFFLINE
Napisany 15 lutego 2012 - 21:47
i znalazlem watek na jakims forum bmw czy tds-a o tych koncowkach
podobno wytrzymuja okolo 20-30 tys
i duzo lepszym rozwiazaniem sa motorpal czeskie w podobnej cenie
pogooglaj moze lepiej na ten temat a moze znajdziesz jakies konkrety
#6
OFFLINE
Napisany 15 lutego 2012 - 21:58
#7
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2012 - 08:52

#8
OFFLINE
Napisany 17 lutego 2012 - 17:58
#9
OFFLINE
#10
OFFLINE
Napisany 17 lutego 2012 - 20:38
#11
OFFLINE
#12
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2012 - 19:24

#13
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2012 - 20:19
#14
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2012 - 20:52
kolega rafi mówi ze przeplywke spryskać zmywaczem do paznokci.
do paznokci tak pisałem:( jakiś zmywacz raczej do elektryki lub hamulców polecam i tylko w sprayu;)
#15
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2012 - 21:12
do paznokci tak pisałem:( jakiś zmywacz raczej do elektryki lub hamulców polecam i tylko w sprayu;)
pardą

#16
OFFLINE
Napisany 19 lutego 2012 - 12:02
Prób czyszczenia powinni się wystrzegać zwłaszcza posiadacze 2,6/3,2 - pewnie 2,2 również. Mają one przepływomierz nie w formie grzanego drutu, tylko napylonej na szkło warstewki czegośtam. Ja w swój przepływomierz po prostu dmuchnąłem - nie wiem co mnie podkusiło, bo działał bez zarzutu, natomiast po dmuchanku poznałem urok błędu 0100 :-P
#17
OFFLINE
Napisany 19 lutego 2012 - 12:15
#18
OFFLINE
Napisany 19 lutego 2012 - 12:34
WZM (W-wskie Zakłady Mechaniczne) to stara, z tradycjami firma. Od kilkudziesięciu lat robią m.in. wtryskiwacze, robili dla polskich aut z silnikami diesla i ciągników. Jeśli miałbym wybór pomiędzy podróbka niewiadomego pochodzenia a nimi, chyba bym wybrał WZM.
...mój dobry kumpel miał tam praktyki, teraz po latach nie ma już tajemnicy, że produkowali również pompy wtryskowe i wtryskiwacze nawet do Ruskich czołgów T72, oraz kilku modeli śmigłowców MI...
Sam kilka tygodni temu zakupiłem takowe końcówki, tyle, że po 20zł za sztukę (w dawnym Polmozbycie, resztki magazynowe). Bez problemu "pompiarz" ustawił nominalne ciśnienie (150 psi ?) i stwierdził, że "organoleptycznie" wyglądają nawet lepiej od BOSCH'a. Ile wytrzymają tego nie wiem, na razie 4 tys. kilometrów przeturlała się bez zarzutu, zobaczymy za rok, jak oczywiście złOmcia dożyje

#19
OFFLINE
Napisany 19 lutego 2012 - 14:00
ja odradzam wszelkie próby czyszczenia przepływomierza jeśli on działa. Nie pomoże, a łatwo go uszkodzić.
czyli lepiej kupić nową za 400zł.. w td lubi się osadzać szajs na niej i omka zamula wtedy sprayem psikniesz i nie zaszkodzi
#20
OFFLINE
Napisany 21 lutego 2012 - 10:26