

jaki proponujecie parownik ???
#81
OFFLINE
Napisany 12 września 2013 - 22:30
#82
OFFLINE
Napisany 13 września 2013 - 00:28
A wtryski?
Cicho, a to w ogóle sekwencja?
Sekwencja, sekwencja...
A ja zapytam jaki masz teraz i czy były z nim jakieś problemy?
Ogolnie zaczyna wariowac na gazie, faluja obroty czesto az do zgasniecia (krokowy OK), i czasem czuc gazem...
Nie bardzo wiem jaki mam teraz parownik, jest tak umieszczony ze nie ma mozliwosci cokolwiek odczytac...
Gdyby Bóg lubił napęd na przód to ludzie chodziliby na rękach...
Kiedy znajdziemy się na zakręcie... REDUKCJA BUT I ODCIĘCIE!!
#83
OFFLINE
Napisany 13 września 2013 - 00:37
ustawić na 1.3-1.4 bar- w tym przedziale czuje się jak ryba w wodzie
A wtryski?
Cicho, a to w ogóle sekwencja?

Sekwencja, sekwencja...
No to 1,3-1,4 bara przy mojej skromnej wiedzy chyba za dużo dla wtrysków, zależy jeszcze jakie masz. Chociaż to poza tematem to bez echa nie puszczę.
#84
OFFLINE
Napisany 13 września 2013 - 09:33
#85
OFFLINE
Napisany 20 września 2013 - 20:38
A spadki jakie?
Co do silvera:
Dziś miałem okazje podpiąć lapka, lecz nie wiedzieć czemu ciągle zawieszał mi się program (REG OMVL) w czasie odczytu parametrów z ECU... Może jakieś problemy z komunikacją...
Wyniki: Ciśnienie na jałowym 1.3 przy deptaniu 0.8....
Jednak nie przetestowałem go do końca bo po pierwsze miasto po drugie zawiechy a po trzecie bateria padła

W przyszłym tygodniu powtórzę testy.
A co do wyników to chyba jednak lipa - co koledzy myślą?
#86
OFFLINE
Napisany 20 września 2013 - 20:47
Co do silvera:
Wyniki: Ciśnienie na jałowym 1.3 przy deptaniu 0.8....
A co do wyników to chyba jednak lipa - co koledzy myślą?
No straszna lipa. U mnie gold dosłownie ma zero spadków przy najwiekszym obciążeniu,może na chwilkę 0,03
#87
OFFLINE
Napisany 20 września 2013 - 21:05
A co do wyników to chyba jednak lipa - co koledzy myślą?
Max spadek jaki może przeboleć i ogarnąć sterownik lpg to 0,20 jeżeli jest więcej to musi przeboleć silnik , a to już napędza koszty remontu.

#88
OFFLINE
Napisany 20 września 2013 - 21:18
W większości instalacji spadek poniżej 0.60 kończy się przejściem na PB
#89
OFFLINE
Napisany 20 września 2013 - 21:27
U mnie przy ostrym ruszeniu max spadek to 0.8 przy normalnej jeździe mam około 1.18-1.20 Zawoli zeta S
W większości instalacji spadek poniżej 0.60 kończy się przejściem na PB
Miałem na myśli spadek o 0,20 nie do 0,20 ,,,,jeżeli masz spadek do 0,8 to reduktor szrot:D
#90
OFFLINE
Napisany 20 września 2013 - 21:37

pisząc 0.8 mam na myśli 0.80 ale to chyba jasne;)
#91
OFFLINE
Napisany 20 września 2013 - 21:43
Problem jest ciut w innym miejscu
Zawolak jest nowy a że w tommaseto podejście było inaczej niż w tym to jak wyginałem rurkę to chyba ją z deka zacisłem w jednym miejscu... ;p jutro jak to poprawie to się pochwalę czy pomogło. Bo przy samym reduktorze wydaje mi się być za mocno "złamana"
pisząc 0.8 mam na myśli 0.80 ale to chyba jasne;)
Jeżeli nie pomoże sprawdz bez filtra fazy ciekłej ale myślę że i tak będą spadki , ten reduktor nie wykarmi tego motoru chyba że dla emeryta:)
#92
OFFLINE
Napisany 20 września 2013 - 21:54
#93
OFFLINE
Napisany 09 kwietnia 2014 - 18:24

i teraz pytanie... który ostatecznie wybrać?
ten: http://allegro.pl/re...4119519924.html
czy ten: http://allegro.pl/re...4119535699.html ??
i jeszcze jedno pytanko, moje magic jet mają już jakieś 100-110tyś przebiegu więc też bym je chętnie wypierdzielił i oczywiście najchętniej bym je zamienił na Hana, ale..... no właśnie, u mnie w sterowniku LPG nie mam możliwości wybrania Hana bo sterownik jest zbyt stary. Co z tym fantem zrobić??
#94
OFFLINE
Napisany 09 kwietnia 2014 - 18:34
Używany Keihin?
Oba parowniki fajne, ale na lpg forum piszą o problemach z AC R01?
A może coś w stylu opisywanego na lpg forum SMC? żeby ciśnieniem sterującym parownik nie było to co w nim jest tylko za listwami wtryskowymi.
Ja się bawię w taką przeróbkę nabazie silvera i keihinów, liczę na spadki całkiem małe

#95
OFFLINE
Napisany 09 kwietnia 2014 - 18:54
#96
OFFLINE
Napisany 09 kwietnia 2014 - 18:54
O Goldzie też piszą źle.ale na lpg forum piszą o problemach z AC R01
U mnie na Goldzie spadki przy max bucie to 0,05 bara.
A teraz już poprawnie podłączony to i w trasie bardzo dobrze wyrabia się termicznie.
#97
OFFLINE
Napisany 09 kwietnia 2014 - 18:59
I Przy bucie w piku masz 0,05 czy po chwili?
#98
OFFLINE
Napisany 09 kwietnia 2014 - 19:05

Otóż co ustawie mapy wtrysków to po 1-2 dniach się rozjeżdżają czego efektem jest dłuższe odpalanie. Przy każdym bucie wywala mi na benzyne, właściwie każde wyprzedzanie kończy się na benzynie

Dodam, że jak jeżdżę tylko na Pb to wszystko jest ok - ewidentnie problemem jest gaz. Spadki ciśnienia to wina reduktora, a ze względu na przebieg wtrysków to też bym je chętnie już wywalił
#99
OFFLINE
Napisany 09 kwietnia 2014 - 19:22

Hana czy Barracuda
Gold czy R01
Zagraniczna czy Polska produkcja

j a barracudy moim zdaniem lepsze bo mozna sobie dyszami korygowac jak coś a hany jak nie trafisz to musisz wymienic. P
Hana Gold

#100
OFFLINE
Napisany 09 kwietnia 2014 - 20:28
A gdzie masz mierzone ciśnienie? Gdzie umiejscowiony czujnik?
I Przy bucie w piku masz 0,05 czy po chwili?
Na listwe wtryskowej
Po chwili