Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

jaki proponujecie parownik ???


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
124 odpowiedzi na ten temat

#81 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 12 września 2013 - 22:30

A ja zapytam jaki masz teraz i czy były z nim jakieś problemy? Jeśli nie - patrz mój wcześniejszy post i bierz to samo.

#82 OFFLINE   muminek

muminek

    Dobry, Lepszy, Omega...

  • 605 postów
  • Dołączył: 02-09-2011
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 13 września 2013 - 00:28

A wtryski?

Cicho, a to w ogóle sekwencja? :p


Sekwencja, sekwencja...

A ja zapytam jaki masz teraz i czy były z nim jakieś problemy?


Ogolnie zaczyna wariowac na gazie, faluja obroty czesto az do zgasniecia (krokowy OK), i czasem czuc gazem...

Nie bardzo wiem jaki mam teraz parownik, jest tak umieszczony ze nie ma mozliwosci cokolwiek odczytac...

Gdyby Bóg lubił napęd na przód to ludzie chodziliby na rękach...



Kiedy znajdziemy się na zakręcie... REDUKCJA BUT I ODCIĘCIE!!



http://www.opelomega.pl


#83 OFFLINE   JJdzej

JJdzej
  • 1 752 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Skąd: Tczew/Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 13 września 2013 - 00:37

ustawić na 1.3-1.4 bar- w tym przedziale czuje się jak ryba w wodzie


A wtryski?

Cicho, a to w ogóle sekwencja? :p

Sekwencja, sekwencja...


No to 1,3-1,4 bara przy mojej skromnej wiedzy chyba za dużo dla wtrysków, zależy jeszcze jakie masz. Chociaż to poza tematem to bez echa nie puszczę.

#84 OFFLINE   Dymian

Dymian

    :)

  • 229 postów
  • Dołączył: 18-06-2011

Napisany 13 września 2013 - 09:33

za poprawność zestrojenia instalacji uważa się właśnie próg max~1.3, niestety zety mają uznanie ale chodzą właśnie na wysokim ciśnieniu. To co mam teraz uznaje za niewarty uznania śmietnik ale zbieram finanse na hanki tudzież barracuda.

#85 OFFLINE   zielins

zielins
  • 68 postów
  • Dołączył: 23-02-2011

Napisany 20 września 2013 - 20:38

A spadki jakie?


Co do silvera:
Dziś miałem okazje podpiąć lapka, lecz nie wiedzieć czemu ciągle zawieszał mi się program (REG OMVL) w czasie odczytu parametrów z ECU... Może jakieś problemy z komunikacją...

Wyniki: Ciśnienie na jałowym 1.3 przy deptaniu 0.8....

Jednak nie przetestowałem go do końca bo po pierwsze miasto po drugie zawiechy a po trzecie bateria padła :masakra:

W przyszłym tygodniu powtórzę testy.

A co do wyników to chyba jednak lipa - co koledzy myślą?

#86 OFFLINE   Sergio

Sergio

    Precz z Komuną

  • 556 postów
  • Dołączył: 23-04-2012
  • Skąd: Gdansk-Holandia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 20 września 2013 - 20:47

Co do silvera:


Wyniki: Ciśnienie na jałowym 1.3 przy deptaniu 0.8....

A co do wyników to chyba jednak lipa - co koledzy myślą?


No straszna lipa. U mnie gold dosłownie ma zero spadków przy najwiekszym obciążeniu,może na chwilkę 0,03

#87 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 20 września 2013 - 21:05

A co do wyników to chyba jednak lipa - co koledzy myślą?


Max spadek jaki może przeboleć i ogarnąć sterownik lpg to 0,20 jeżeli jest więcej to musi przeboleć silnik , a to już napędza koszty remontu.:)

#88 OFFLINE   awhaker

awhaker

    Czytamy AWUHAKER... :D

  • 905 postów
  • Dołączył: 08-04-2012
  • Skąd: Koło
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.0i C30NE

Napisany 20 września 2013 - 21:18

U mnie przy ostrym ruszeniu max spadek to 0.8 przy normalnej jeździe mam około 1.18-1.20 Zawoli zeta S
W większości instalacji spadek poniżej 0.60 kończy się przejściem na PB

#89 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 20 września 2013 - 21:27

U mnie przy ostrym ruszeniu max spadek to 0.8 przy normalnej jeździe mam około 1.18-1.20 Zawoli zeta S
W większości instalacji spadek poniżej 0.60 kończy się przejściem na PB


Miałem na myśli spadek o 0,20 nie do 0,20 ,,,,jeżeli masz spadek do 0,8 to reduktor szrot:D

#90 OFFLINE   awhaker

awhaker

    Czytamy AWUHAKER... :D

  • 905 postów
  • Dołączył: 08-04-2012
  • Skąd: Koło
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.0i C30NE

Napisany 20 września 2013 - 21:37

Problem jest ciut w innym miejscu ;) Zawolak jest nowy a że w tommaseto podejście było inaczej niż w tym to jak wyginałem rurkę to chyba ją z deka zacisłem w jednym miejscu... ;p jutro jak to poprawie to się pochwalę czy pomogło. Bo przy samym reduktorze wydaje mi się być za mocno "złamana"
pisząc 0.8 mam na myśli 0.80 ale to chyba jasne;)

#91 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 20 września 2013 - 21:43

Problem jest ciut w innym miejscu ;) Zawolak jest nowy a że w tommaseto podejście było inaczej niż w tym to jak wyginałem rurkę to chyba ją z deka zacisłem w jednym miejscu... ;p jutro jak to poprawie to się pochwalę czy pomogło. Bo przy samym reduktorze wydaje mi się być za mocno "złamana"
pisząc 0.8 mam na myśli 0.80 ale to chyba jasne;)


Jeżeli nie pomoże sprawdz bez filtra fazy ciekłej ale myślę że i tak będą spadki , ten reduktor nie wykarmi tego motoru chyba że dla emeryta:)

#92 OFFLINE   awhaker

awhaker

    Czytamy AWUHAKER... :D

  • 905 postów
  • Dołączył: 08-04-2012
  • Skąd: Koło
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.0i C30NE

Napisany 20 września 2013 - 21:54

Myślalem że ten zawolak da rade, miałem takiego w BMW 2.8 i tam minimum przy max obciążeniu było 1,14 a różnica w mocy niewiele tam 197 tu 211KM

#93 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 09 kwietnia 2014 - 18:24

Biorę się już teraz ostatecznie za mój podtlenek. Chcę wymienić reduktor i wtryski żeby to auto w końcu przy bucie się normalnie zachowywało na lpg :p

i teraz pytanie... który ostatecznie wybrać?
ten: http://allegro.pl/re...4119519924.html
czy ten: http://allegro.pl/re...4119535699.html ??



i jeszcze jedno pytanko, moje magic jet mają już jakieś 100-110tyś przebiegu więc też bym je chętnie wypierdzielił i oczywiście najchętniej bym je zamienił na Hana, ale..... no właśnie, u mnie w sterowniku LPG nie mam możliwości wybrania Hana bo sterownik jest zbyt stary. Co z tym fantem zrobić??

#94 OFFLINE   JJdzej

JJdzej
  • 1 752 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Skąd: Tczew/Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 09 kwietnia 2014 - 18:34

Zmienić sterownik?
Używany Keihin?

Oba parowniki fajne, ale na lpg forum piszą o problemach z AC R01?

A może coś w stylu opisywanego na lpg forum SMC? żeby ciśnieniem sterującym parownik nie było to co w nim jest tylko za listwami wtryskowymi.
Ja się bawię w taką przeróbkę nabazie silvera i keihinów, liczę na spadki całkiem małe :p

#95 OFFLINE   rumak

rumak

    Omega Irmscher

  • 312 postów
  • Dołączył: 30-07-2007
  • Skąd: Toruń
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 09 kwietnia 2014 - 18:54

ja jestem w trakcie montażu lpg, sam montuje i kupiłem reduktor romano i barracudy wtryski. za 6wtrysków i reduktor zapłaciłem ok 670zł. romano na aukcjach nigdzie nie znajdziesz dosyc nowy nabytek ale zaryzykowałem. Jest temat o nim na forum lpg. a barracudy moim zdaniem lepsze bo mozna sobie dyszami korygowac jak coś a hany jak nie trafisz to musisz wymienic. Pojutrze powinienem mieć zakończony montaż wtedy możę coś napiszę.

#96 OFFLINE   Sergio

Sergio

    Precz z Komuną

  • 556 postów
  • Dołączył: 23-04-2012
  • Skąd: Gdansk-Holandia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 09 kwietnia 2014 - 18:54

ale na lpg forum piszą o problemach z AC R01

O Goldzie też piszą źle.
U mnie na Goldzie spadki przy max bucie to 0,05 bara.
A teraz już poprawnie podłączony to i w trasie bardzo dobrze wyrabia się termicznie.

#97 OFFLINE   JJdzej

JJdzej
  • 1 752 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Skąd: Tczew/Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 09 kwietnia 2014 - 18:59

A gdzie masz mierzone ciśnienie? Gdzie umiejscowiony czujnik?
I Przy bucie w piku masz 0,05 czy po chwili?

#98 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 09 kwietnia 2014 - 19:05

To może inaczej.... opowiem Wam co nieco o moim problemie :D

Otóż co ustawie mapy wtrysków to po 1-2 dniach się rozjeżdżają czego efektem jest dłuższe odpalanie. Przy każdym bucie wywala mi na benzyne, właściwie każde wyprzedzanie kończy się na benzynie ;)

Dodam, że jak jeżdżę tylko na Pb to wszystko jest ok - ewidentnie problemem jest gaz. Spadki ciśnienia to wina reduktora, a ze względu na przebieg wtrysków to też bym je chętnie już wywalił

#99 OFFLINE   JJdzej

JJdzej
  • 1 752 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Skąd: Tczew/Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 09 kwietnia 2014 - 19:22

Wybór trochę jak między dieslem a benzyną, co kto woli :p
Hana czy Barracuda
Gold czy R01

Zagraniczna czy Polska produkcja

:D

j a barracudy moim zdaniem lepsze bo mozna sobie dyszami korygowac jak coś a hany jak nie trafisz to musisz wymienic. P


Hana Gold :p

#100 OFFLINE   Sergio

Sergio

    Precz z Komuną

  • 556 postów
  • Dołączył: 23-04-2012
  • Skąd: Gdansk-Holandia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 09 kwietnia 2014 - 20:28

A gdzie masz mierzone ciśnienie? Gdzie umiejscowiony czujnik?
I Przy bucie w piku masz 0,05 czy po chwili?


Na listwe wtryskowej
Po chwili