


jaki proponujecie parownik ???
#1
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2012 - 20:52

#2
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2012 - 22:00
#3
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2012 - 23:03
#4
OFFLINE
Napisany 14 lutego 2012 - 17:59
Masz instalke KME to zakładaj KME Gold a czemu AC R01 ma zasilanie miedż 6 milimetrów a KME Gold ma miedż 8 milimetrów, wtryski HANA 2000 czerwone(ja mam taki zestawi pali średnio teraz 13l), co do temperatury to sprawdż gdzie jest wpięty parownik
Witam

Wczoraj 23:03
#5
OFFLINE
Napisany 14 lutego 2012 - 19:25
http://moto.allegro....2110416117.html
#6
OFFLINE
#7
OFFLINE
Napisany 14 lutego 2012 - 21:18
Witam
co do parownika KME Gold jest przeznaczony do aut nie przekraczajacych 380 kucykow a do 270 kucykow sa KME Silver moge takiego zamontowac ?Gold najtanszy na Allegro 350 pln a Silver od 220 pln (wiadomo tanszy ale czy sie dobrze sprawdzi SIlwer?) napisz mi jaka jest Cena wtryskow Hana 2000 czerwone(za sztuke ?)niemoge znalesc na necie poleconych wtryskow.... Dzieki za pomoc z gory
Wczoraj 23:03
dane podawane przez producentów reduktorów mozna sobie wsadzić między książki - najczesciej są to dane grubo zawyżone, miałem silvera i wystarczał do normalnej jazdy, jak lubisz depnąć porządnie to silver według mnie ciut za słaby/na styk powiedzmy, zmieniłem teraz na AC R01 i bajka, grzeje gaz aż miło, cisnienie stabilne, spadki przy butowaniu akceptowalne a kosztuje zaledwie ok. 210,- z KME Gold doczynienia nie miałem ale opinie ma nie ciekawe jesli chodzi o termike. Srednica miedzi nie ma znaczenia można zastosować redukcje fi8/fi6. Oczywiście twoja kasa twoja decyzja ale według mnie nie ma sensu wydawać np. 350,- na golda skoro mozna mieć za mniej niezły parownik a róznice dołożyć do wtryskiwaczy
#8
OFFLINE
Napisany 14 lutego 2012 - 21:28
2- Hana czerwona do listwy, wtyk "Valtek" lub Hana czerwona z króccem, wtyk wymagający przejściówki za 80zł z małym haczykiem.
Firma sprzedająca polecana ze względu na cenę, nic mnie z nią nie łączy.
#9
OFFLINE
Napisany 14 lutego 2012 - 21:29

#10
OFFLINE
Napisany 15 lutego 2012 - 21:44
silwer tego nie uciągnie jest na styk , producenci bajki piszą o wydajności , jedyna firma która podaje mniejsze wartości dla parownika to właśnie AC RO1 , w linku który podałem wyżej w firmie Megapol Hanki kupisz po 80 zata i jak chcesz mieć dobry reduktor za małą kasę to kup ACRO1 ja jestem bardzo
to jest moje pierwsze auto co ma instalacje nieznam sie za bardzo.... wiec pisze o porade

#11
OFFLINE
Napisany 15 lutego 2012 - 21:53
silwer tego nie uciągnie jest na styk , producenci bajki piszą o wydajności , jedyna firma która podaje mniejsze wartości dla parownika to właśnie AC RO1 , w linku który podałem wyżej w firmie Megapol Hanki kupisz po 80 zata i jak chcesz mieć dobry reduktor za małą kasę to kup ACRO1 ja jestem bardzo
Ale w opisie na Allegro podają,że reduktor ACR01 jest do samochodów których moc nie przekracza 150 km.
#12
OFFLINE
Napisany 15 lutego 2012 - 22:29

(zeby mi magic nie krzyknol kosmicznej ceny za wymiane
jeżeli potrafisz coś zrobić przy samochodzie to dasz radę ale jeżeli nie czujesz się na silach to zleć gazmenowi , ja zrobiłem samemu i jestem zadowolony
#13
OFFLINE
Napisany 15 lutego 2012 - 22:30
to jest moje pierwsze auto co ma instalacje nieznam sie za bardzo.... wiec pisze o porade
(Kazdy szuka tanszego narzedzie ale zeby sie dobrze sprawdzil) czyli Reduktor AC R01 i wtryski Hanna 2000 czerwone wtyk Valtek bez zadnych przejsiowek a napisz mi jeszcze czy wymieniales sam sobie taki zestaw czy mechanik i jaki koszt montazu ? (zeby mi magic nie krzyknol kosmicznej ceny za wymiane ) z Gory Dziekowac :jump:
wszystko można zrobić samemu tylko ty musisz się liczyć z tym że szczelności sam nie sprawdzisz a i tak będziesz musiał kalibrować instalacje (chyba u mechanika)
#14
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2012 - 18:28
wszystko można zrobić samemu tylko ty musisz się liczyć z tym że szczelności sam nie sprawdzisz a i tak będziesz musiał kalibrować instalacje (chyba u mechanika)
to to wiem ze po montazu do gazownika na sprawdzenie :jump: kolejny raz DZIEKI
spokojnie ACR01 uciągnie 200 konikow
Dzieki za odpowiedz

#15
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2012 - 17:25
wszystko można zrobić samemu tylko ty musisz się liczyć z tym że szczelności sam nie sprawdzisz a i tak będziesz musiał kalibrować instalacje (chyba u mechanika)
a dlaczego nie może sprawdzić sam szczelności? nie rozumiem w czym problem, bierzesz tester szczelności - spray i jedziesz po wszystkich łączeniach (reduktor, elektrozawór...). Możesz także podjechać na stacje przeglądów też posiadają detektory elektroniczne i za pare groszy sprawdzą. Jesli chodzi o ACR01 to polecam, wstawiłem niedawno do siebie i :up:
#16
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2012 - 19:11
#17
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2012 - 20:28
#18
OFFLINE
Napisany 19 lutego 2012 - 00:41
Pozdrawiam serdecznie, pozostaje mi tylko czytanie.

#19
OFFLINE
Napisany 19 lutego 2012 - 12:05
#20
OFFLINE
Napisany 09 marca 2012 - 23:20
A co z instalacją II generacji? Jaki parownik do 2.0 16v?
Posiadam teraz tomasetto do 140KM i się prawdopodobnie skończył. Planuję zakup, lecz wolałbym aby złotówki został w mojej kieszeni nie handlarza/mechanika, dlatego zastanawiam się znowu na tomasetto, takim: TOMASETTO 140 HP mod. AT (do mocy 140KM) http://allegro.pl/no...2181721200.html, bo to jest chyba niemalże wierna kopia tego co mam, więc wymiana będzie banalna, ale jednocześnie wiem, że zapasu to on nie ma, chociaż ja jakoś super ostro nie deptam... zastanawiam się jeszcze na takim: TOMASETTO SUPER mod. AT-07 (do mocy 200KM) , oraz link: http://allegro.pl/no...2175792455.html, on już ma duuużżży zapas, więc LPG będzie grzane aż miło (będzie można wstawić zaworek regulujący przed parownik /na wężu wodnym/). Nie wiem tylko czy montaż ogarnę, ale mniejsza z tym. Cena jeszcze w zakresie.
Co polecacie?