Dziwne buczenie mostu
#21 OFFLINE
Napisany 20 października 2013 - 10:21
Na szczęści używki kosztują grosze, nie ma sensu czekać z wymianą, nie mówiąc już o komforcie podczas jazdy, kiedy znów zapada cisza
#22 OFFLINE
Napisany 20 października 2013 - 12:47
sam sobie ryzykuję i proszę nie oceniaj mnie publicznie
Gorzej, jak taki dyfer spowoduje, że ktoś, kto jechał sprawnym innym autem spotka się z Twoją kluchą i stanie się coś poważnego. (Czego Ci oczywiście nie życzę).
#23 OFFLINE
Napisany 20 października 2013 - 18:03
może juz nie ma co wyciekać i dlatego wyje??swoją droga most zero wycieków
#24 OFFLINE
Napisany 20 października 2013 - 20:05
może juz nie ma co wyciekać i dlatego wyje??
Sprawdzałem poziom ok, jeszcze jedno na prawej półosi tam gdzie jest te koło od abs jest luz niewielki na lewej sztywno wszystko... Kręcąc wałem ręką słychać pukanie w moście czy to normalne?
#25 OFFLINE
Napisany 20 października 2013 - 20:12
Sprawdzałem poziom ok, jeszcze jedno na prawej półosi tam gdzie jest te koło od abs jest luz niewielki na lewej sztywno wszystko... Kręcąc wałem ręką słychać pukanie w moście czy to normalne?
nie jest to normalne, proponuje poszukać mostu
moja omega w dziale "KLUBOWY GARAŻ"
#26 OFFLINE
Napisany 26 października 2013 - 14:11
#27 OFFLINE
Napisany 06 maja 2014 - 16:00
ktos napisal ze lozysko na ataku dyferencjalu padlo, co to jest atak i ile roboty jest z jego zmiana?
Olej jest
#28 OFFLINE
Napisany 06 maja 2014 - 16:21
Objawy: w kabinie robi sie glosniej gdy przyspieszam, z okolicy tylnego mostu. Nim wiecej gazu tym bardziej slychac. Puszczam, robi sie ciszej.
ktos napisal ze lozysko na ataku dyferencjalu padlo, co to jest atak i ile roboty jest z jego zmiana?
Olej jest
Zajechałeś most mierząc drogę hamowania i przyspieszenie do 100
A na poważnie, jeśli któreś łożysko w kole to przy skręcie w przeciwną stronę powinno cichnąć, sprawdź też podporę wału a w ostateczności most do wymiany.
"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"
#29 OFFLINE
Napisany 06 maja 2014 - 21:43
Ale jakie sa inne mozliwosci?
Lozyska w kolach sa nowe, syzyfowa praca! Nie polecam robic bez piwka, i jeszcze jednego... no i zeby na drugi dzien starczylo
Co powoduje ze most jest glosniejszy z wiekiem???
Zluzycie zebatek? Sa tam jakies lozyska...
Z przyspieszaniem chodzilo mi o to ze jak dodaje gazu, albo puszczam....
Pod gorke jest glosniejszy...
Jesli nie dostane odpowiedniego mostu to chyba kupie jakis tuningowy z LSD
#30 OFFLINE
Napisany 07 maja 2014 - 08:22
Powstanie luzu międzyzębnego pomiędzy kołem talerzowym i atakującym większego od dopuszczalnego, zużycie łożysk wynikające z wieloletniej eksploatacji. W naszych realiach nikt nie doprowadzi mostu do porządku, brak odpowiednich specjalistów od regulacji luzu. Pozostaje wymiana na sprawny.Co powoduje ze most jest glosniejszy z wiekiem
#31 OFFLINE
Napisany 07 maja 2014 - 10:05
W naszych realiach nikt nie doprowadzi mostu do porządku, brak odpowiednich specjalistów od regulacji luzu. Pozostaje wymiana na sprawny.
A co jak sie skoncza wszytkie mosty? Zlomujemy ?
Czy wymiana lozysk powinna pomoc?
#32 OFFLINE
Napisany 07 maja 2014 - 12:12
"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"
#33 OFFLINE
Napisany 07 maja 2014 - 17:09
#34 OFFLINE
Napisany 07 maja 2014 - 17:45
Tak tylko ze fachowiec pewnie wezmie tyle co samochod jest warty
Skrzynie naprawiają i się opłaca to most też zrobią http://skrzyniedrypa.pl/
#35 OFFLINE
Napisany 08 maja 2014 - 17:09
upsss sorki, przeoczyłem, wcześniej już ktoś się wypowiedział w tym sensie.
#36 OFFLINE
Napisany 08 maja 2014 - 19:19
Niestety kupilem to autko jak mialo juz 12 lat
I od tamtego czasu nie widzialo swiezego oleju w moscie, ani w skrzyni biegow, ktora przez to padla A samochod juz ma przejechane ponad 230tys km....
A teraz dochodzi po 1500km miesiecznie, wiec chcial bym miec cisze
#37 OFFLINE
Napisany 08 maja 2014 - 19:46
#38 OFFLINE
Napisany 08 lipca 2014 - 12:38
#39 OFFLINE
#40 OFFLINE
Napisany 09 lipca 2014 - 12:44
Wg mnie lepiej naprawić swój most niż kupować niewiadome używki.