Na szczęści używki kosztują grosze, nie ma sensu czekać z wymianą, nie mówiąc już o komforcie podczas jazdy, kiedy znów zapada cisza

Napisany 20 października 2013 - 10:21
Napisany 20 października 2013 - 12:47
sam sobie ryzykuję i proszę nie oceniaj mnie publicznie
Napisany 20 października 2013 - 18:03
może juz nie ma co wyciekać i dlatego wyje??swoją droga most zero wycieków
Napisany 20 października 2013 - 20:05
może juz nie ma co wyciekać i dlatego wyje??
Napisany 20 października 2013 - 20:12
Sprawdzałem poziom ok, jeszcze jedno na prawej półosi tam gdzie jest te koło od abs jest luz niewielki na lewej sztywno wszystko... Kręcąc wałem ręką słychać pukanie w moście czy to normalne?
moja omega w dziale "KLUBOWY GARAŻ"
Napisany 26 października 2013 - 14:11
Napisany 06 maja 2014 - 16:00
Napisany 06 maja 2014 - 16:21
Objawy: w kabinie robi sie glosniej gdy przyspieszam, z okolicy tylnego mostu. Nim wiecej gazu tym bardziej slychac. Puszczam, robi sie ciszej.
ktos napisal ze lozysko na ataku dyferencjalu padlo, co to jest atak i ile roboty jest z jego zmiana?
Olej jest
"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"
Napisany 06 maja 2014 - 21:43
Napisany 07 maja 2014 - 08:22
Powstanie luzu międzyzębnego pomiędzy kołem talerzowym i atakującym większego od dopuszczalnego, zużycie łożysk wynikające z wieloletniej eksploatacji. W naszych realiach nikt nie doprowadzi mostu do porządku, brak odpowiednich specjalistów od regulacji luzu. Pozostaje wymiana na sprawny.Co powoduje ze most jest glosniejszy z wiekiem
Napisany 07 maja 2014 - 10:05
W naszych realiach nikt nie doprowadzi mostu do porządku, brak odpowiednich specjalistów od regulacji luzu. Pozostaje wymiana na sprawny.
Napisany 07 maja 2014 - 12:12
"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"
Napisany 07 maja 2014 - 17:09
Napisany 07 maja 2014 - 17:45
Tak tylko ze fachowiec pewnie wezmie tyle co samochod jest warty
Napisany 08 maja 2014 - 17:09
Napisany 08 maja 2014 - 19:19
Napisany 08 maja 2014 - 19:46
Napisany 08 lipca 2014 - 12:38
Napisany 09 lipca 2014 - 12:44